|

وقتی "الهام پاوه نژاد" رو بوم نقاشی هم غرق میکاپه؛ زندگی لاکچری چه به خانوم ساخته!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که به تازگی حسابی فاز خفن شدن برداشته و با عکسای اروپاییش اینستا رو ترکونده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگران محبوب و حرفه ای در سینما و تلویزیونه که این روزها با اجراهای راه و بیراه روی صحنه تئاتر داره حسابی میدرخشه و توانایی ها ی خارق العاده اش رو به رخ میکشه. الهام پاوه نژاد اولین بار زمانی که در سریال "همسران" نقش آفرینی کرد، بسیار دیده شد و همین سریال پلی بود برای درخشش های بیشتر در آینده. جالبه بدونین که الهام پاوه نژاد علاوه بر بازیگری و حضور همیشگی در صحنه تئاتر، علاقه بسیار زیادی هم به جمع کردن فالوورای میلیونی واسه خودش داره و از این راه پولای خفنی میخواد به جیب بزنه!

الهام خانوم در همین زمینه پست جدیدی منتشر کرده که رسما اون رو شبیه دخترای هجده ساله نشون میده. خانوم تو این تصویر به زیبایی نقاشی شده و البته تو نقاشی هم از میکاپ های خفن اصلا چشم پوشی نشده تا ایشون هیچ عیب و نقصی در ظاهرشون به چشم نیاد. الهام پاوه نژاد از زمانی که وارد بازیگری شد کلی طرفدارای خفن تونست برای خودش جمع کنه و با این اثر ثابت شد که خانوم خانوما واسه طرفداراش خیلی عزیزن و با یه تِم آبی فیروزه ای دل بانو رو حسابی بردن!

n

الهام پاوه نژاد با کلی ادا و اصول که لاکچریاشو به رخ میکشه!

شاید تصور کنین که الهام پاوه نژاد علاقه چندانی به دیده شدن به سبک و سیاق امروزی نداره و میخواد بیشتر با کارهاش دیده شه. این در حالیه که دقیقا موضوع برای الهام خانوم برعکس صدق میکنه و با کلی ادا و اصول که شاید باورتون نشه، خانوم سعی داره بیش از همیشه به چشم بیاد و حتی به تعداد فالووراش هم دقت میکنه.

این بازیگر حالا داره با نشر فوتوهای جینگولش در کنار حیوانات مختلف و نگهداری اونا یه جور لاکچری طورای زندگیش رو به رخ میکشه که بیا و ببین. اگه از خوندن این تیکه تعجب کردین باید بگیم که الهام پاوه نژاد رو به خوبی نمیشناسین!

l

i

تیپای شاخِ الهام پاوه نژاد که فقط مخصوص خودِ خانومه!

از لوکس بودن زندگی الهام پاوه نژاد که بگذریم، نوبت میرسه به تیپ و میکاپای خفن خانوم که میشه گفت رو دست نداره. این بازیگر که کلا جدای از حرفه اش یه مدل خیلی ژَذاب میتونه برای برندای مختلف باشه، حالا به مناسبت شرکت در مراسم های دیگه یه جوری سانتی مانتال میکنه و به خودش میرسه که از دیدنش شاخ درمیارین.

الهام خانوم حتی برای اینکه بتونه ظاهر خوب خودش رو هم حفظ کنه بعضی اوقات با انتشار فوتوهای خفن از ورزش کردنش ثابت میکنه که هیچ زمان برای شروع دیر نیست و فقط امثال مهتاب کرامتی ها نیستن که تا به این سن تو دل برو موندن.

g

h

b

الهام پاوه نژاد با رفقای نابش اینستا رو ترکونده!

تو این دوره زمونه که خیلی از سلبریتیا دوست دارن به بهونه های مختلف مدام تو اینستا رخ بیان و از این راه به شهرت بیشتری برسن، خیلیا هم برای اینکه بیش از پیش دیده شن و با وجود سن و سالشون ولی عین ستاره های نوپای اینستا به نظر بیان.

باید بگیم که بی تردید یکی از این بازیگرا الهام پاوه نژاده که برای دست یافتن به محبوبیت و پول درآوردن از این راه به هر کاری حتی رونمایی از رفقاش با استایلای باورنکردنی متوسل میشن و اینطوری میخوان یه سر و گردن از همه جلوتر بزنن.

j

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی