|

وقتی "الهام پاوه نژاد" اشتب تیپ زد و مرزارو رَد کرد؛ تو نگاه اول انگار اروپاست!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد از بازیگرای مشهور اما نامتعارفیمی باشد که این روزا در تئاتر و اینستا خیلی دیده میشه اما حالا لباس باز خانوم سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای جذاب با سابقه کاری درخشان و جذاب سینما می باشد که به خصوص در حوزه طنز استعداد خوبی دارد. الهام پاوه نژاد هم در سینما و هم در شبکه خانگی و هم در تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد و در همه آنها نیز از بازیگرای پررنگی بوده که حضورش باعث پربیننده تر شدنه کار بوده. الهام پاوه نژاد از حواشی خاصی برخوردار نیست مگر اینکه با پوشش های نامتعارفش سوژه ای برای عکاسان و در نهایت کاربران بشه.

خب همونطور که میدوند بازیگران در این عرصه هزار چهره هستند اما در واقعیت یک شخصیت دارند. الهام پاوه نژاد برخلاف هزار چهره ای که تا به حال ازش دیدیم، شخصیتی بسیااار جینگول مستون دارد جوری که حتی تصویر مبتذلش هم پخش شده بود! از این ها که بگذریم اما الهام خانوم از بانوان فعالی می باشد که این روزا در تئاتر بسیار بیش از پیش اکتیو شده و بعد هم اینستاگرام حسابی داره میترکونه. 

به تازگی تصویری از الهام پاوه نژاد منتشر شده که ظاهرا در تئاتر حضور دارند و باز هم ظاهر خانوم بازیگر توجه هارو به خودش جلب کرد.

rfx

الهام پاوه نژاد و هزار مدل استایل 

البته که الهام پاوه نژاد از دسته خانومایی در سینما می باشد که علاوه بر نامتعارف بودن تیپاش، خیلی هم علاقمند به استایل های مختلفه. به طوری که خانوم بازیگر حالا جدا از مسئله سن و سالش که گاهی بسیار تینیجری تر دیده میشه، انواع و اقسام ظواهر رو ازشون استقبال میکنه و تنها از یک سبک و راه خاصی در لباس پیروی نمیکنه.

هنرمندان بیشترشون سعی دارند تا علاوه بر خوشتیپ بودن هنری هم به نر برسن به همین دلیل گاهی شاید لباس هایی رو انتخاب کنن که ما صد سال نپوشیمشون و حتی اگه مجانی هم بدن قبولشون نکنیم. در ادامه استایلی زیبا و تینیجری از الهام پاوه ن/زاد مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

iyhi

الهام پاوه نژاد و تقلای زیااادش برای دیده شدن

الهام پاوه نژاد کودک درون خیلی فعالی داره و انرژی بی نهایتش باعث میشه که اصلا تو خونه نشینه و مدام در حال گشت و گذار با دوستای جون جونیش باشه.

درواقع این خانوم بازیگر به بهانه های مختلف علاقه داره از خونه بیرون بزنه و با هرکسی که میتونه، از آرایشگر و میکاپ آرتیست گرفته تا بازیگر و نویسنده دوست بشه و با این کار دایره ارتباطاتش رو بزرگتر کنه که البته به نظر کاربران اگه همینطوری پیش بره، این دایره دیگه دایره نیست و باید دنبال یه اسم جدید واسش گشت.

ii

u

شباهت عجیب الهام پاوه نژاد به دخترش!

الهام پاوه نژاد یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد . مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.

اما مدتی پیش تصوری از الهام پاوه نژاد به همراه دخترش منتشر شد که بسیاری از کاربران از شبیه بودن این مادر و دختر به هم تعجب کرده بودند. ناگفته نماند خیلی ها هم به استایل مامان خانوم که نامتعارف تر از دخترشه هم گیر داده بودند!

yty

الهام پاوه نژاد اولین زن بعد از انقلاب

سال 1380 من اولین نفری بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم اما تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید.

در سال های بعد همکارانی مانند مرحوم خسرو شکیبایی و نیکی کریمی به سراغ شعر فروغ رفتند.

ygd

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 27 شهریور 1350 در تهران می باشد و 50 سال سن دارد و اصالتا کُرد است. وی دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران است.

پاوه نژاد فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1370 با بازی در تاتر ساحره سوزان ساخته اکبر زنجانپور آغاز نمود اما در سال 73 با حضور در سریال همسران توانست به خوبی دیده شود.

iiojo

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها