|

تیپ شنبه یکشنبه "الهام پاوه نژاد" با عَبا و صندل تابستونی؛ خانوم با لباسش گره خورده!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگر معروف کشورمونه که برخلاف سنش تیپ هایی جینگول طور زیاد داره و به تازگی هم استایل خانوم مورد قضاوت کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای با حال و معروف سینمامون هستش که هم در تلویزیون و هم در سینما و هم در شبکه خانگی فعالیت داشته و کلی تا حالا ازش کاراکتر دیدم. الهام پاوه نژاد از اون دسته بازیگراییه که در نقشاش همیشه خوب دیده شده! البته که این به این منظور نیست که خانوم بازیگر در واقعیت خوب نیست اما اون مدلیه که مثلا اگه تیپ و استالیش رو در اینستا یا مراسمات ببینید میگین این چرا اینجوریه؟ و کلا تصوراتتون رو ممکنه خرب کنه. الهام پاوه نژاد مدتی پیش هم کارگردان تئاتر بود که پروژش به دوران اوج کرونا خورده بود و تئاتر خانوم خانوما هی به تاخیر و تعطیلی میخورد و خلاصه رو مخش بود.

البته که الهام خانوم پاوه نژاد طرفارای زیادی هم ارند و در صفحه اینستاگرام خود نزدیک به 1.5 میلیون جذب فالوو داشتن و فعالیت زیادی هم در این فضا دارند. الهام پاوه نژاد کلا اهل راحت پوی و تیپای کژواله که حالا با آیتمای مختلف ترکیبش میکنه تا به اون چیزی که میخواد برسه. مثلا خانوم بازیگر به تازگی تصویری ازشون منتشر شده که با یک پیراهین بلند شبیه به مانتوهای عبایی هستند اما لباسشون که یکم طرح سنتی داره کمی تا قسمتی با مدل بستنش روسری تناقض داشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

campec.ir_2876644582050363260_1315567878

ظاهر الهام پاوه نژاد تو پشت صحنه کاراش!

الهام پاوه نژاد مدتی پیش هم عکسی منتشر کرد که او رو با یه تیپ سر تا پا مشکی و البته اسپرت نشون میداد و خیلی هم فالوورهاش رو متعجب کرد. چون شاید تو نگاه اول فک کنید که خانوم بازیگر خیلی ورزش میکنه و میخواد استایلش و به رخ بکشه، ولی اینطور نیست.

طبق توضیحاتی که الهام پاوه نژاد برای پستش نوشت او در حال تمرین برای یک نمایش خیلی نفس گیره و نزدیک به سه ماه و نیم برای اون زحمت کشیده و قراره همین روزا اجرا شود.

elhampavehnejad_1654110664

Untitled

درآمد نجومی الهام خانوم پاوه نژاد

برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کند که قطعا این مبلغ بسیار زیاد و نجومی است.

اما این بازیگر زن از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

Untitled

الهام پاوه نژاد همش در حال نظر دادن!

الهام خانوما از اون دسته بازیگرانیست که دوست داره در هر زمینه ای اظهارنظر کنه و خودش رو همراه با بقیه بازیگرا و هنرمندا سر زبون بندازه. درسته که الهام پاوه نژاد مدت هاست بیشتر درگیر تئاتره و کمتر او رو در فیلم ها و سریال ها میبینیم، ولی توجه او به مسائل مختلف و حتی حاشیه ای و اظهارنظرش در هر زمینه باعث شده که همچنان نام او شاید نه در تلویزیون، اما در فضای مجازی به وفور شنیده بشه.

Untitled

بیوگرافی جالب الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

الهام پاوه نژاد متولد 27 شهریور 1350 در تهران ، تحصیلکرده فوق دیپلم رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد که در 23 سالگی به شهرت رسید و حالا تنها یک فرزند دختر دارد.

الهام پاوه نژاد یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد . مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها