|

"بهناز جعفری" با استایل غُل و زنجیر شده چه تولدی تو برج گرفته؛ خانوم رو زمین جات نیستا!

behnaz jafari shayanews

بهناز جعفری بازیگر سریال نیسان آبی که یه سر داره و هزار سودا، با یه استایل فضایی رفته تو برج و تولد این فنتیش بدجور اینستا رو زیر و رو کرده!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بهناز جعفری از بازیگران حرفه ای و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا تو سریال "نیسان آبی" به ایفای نقش پرداخته بود و تونست با بازی دیدنی و جذابش طرفدارای بسیار زیادی به دست بیاره. بهناز جعفری از بازیگرای کم حاشیه ولی فعال تو اینستا به شمار میاد که علاقه زیادی به دیده شدن در فضای مجازی داره، ولی از راهش! بهناز جعفری بعضا با انتشار عکسای جینگول مستون از خودش که هر کدوم یه رنگ و لعاب متفاوتی از خانومو به نمایش میذاره، اینستا رو حسابی میتروکونه که بیا و ببین!

بهناز خانوم که به تازگی تولد 48 سالگیش رو جشن گرفته بود واسه این کار یه عمل متفاوتی انجام داد که حسابی اینستابازا رو شوک کرد. این بازیگر برای تنوع تشریف برد به برج میلاد و با یه استایل عجیب و غریب که یه عالمه بادکنک به خودش وصل کرده بود و کیکی که در دست داشت، تو بدترین حالت ممکن از خودش عکس انداخت. خانوم خانوما واسه اینکه متفاوت تر از هر بازیگر دیگه ای به نظر بیاد، رفت به بالاترین نقطه برج میلاد و با اینکه خودشو به دلیلی نامعلوم وصل کرده بود به داربستای اطراف برج، بادکنکای رنگیشُ پرت داد تو هوا!

q

بهناز جعفری سلطان اَجق وجق پوشای تهرون!

شاید تابحال فکر میکردین فقط کسایی مثل اندیشه فولادوند هستن که تو استایلاشون از چیزایی استفاده میکنن که شاخ آدمو درمیاره، ولی اینطور نیس.

اگه برین یه سری به پیج بهناز جعفری بزنین قطعا استایلای خز و خیل خانوم حسابی چشماتونو گرد میکنه. این بازیگر که تو فیلم و سریالاشم کلا فاز عجیب و خاصی داره که هیچ جوره نمیشه درکش کرد، تو اینستا هم همینطوره و با تیپای خوووفناکش رعشه میندازه به دل آدم!

u

i

s

سادگی و خفن بازیای بهناز جعفری که اینستا کفشونه!

بهناز جعفری از بازیگران بسیار محبوب و دوست داشتنیه که برخلاف بسیاری از خانوما که همش میخوان به هر طریقی تو دید باشن، بیشتر با کارهاش شناخته میشه نه حواشی که اطرافشه. واسه همین هم خانوم در نود درصد عکساش بدون هیچ گونه میکاپی عکس منتشر کرده و سادگی عکساش باعث میشه که ایشون تبدیل به یه هنرمند مردمی بشه.

البته نباید از فازگیریای خفن خانوم بازیگر هم غافل شد که حسابی خودشُ تافته جدا بافته میدونه. خانوم جعفری حتی نحوه تبلیغ کارایی که بازی کرده هم با بقیه فرق داره و خانوم خانوما بعضی اوقات هم حسابی اون بالا مالاها میپره.

o

y

بهناز جعفری با بیماری سختی دست و پنجه نرم کرده!

بهناز جعفری متولد 25 مرداد سال 1353 در شهر تهرانه که رشته تحصیلی او در زمینه ادبیات نمایشیه. بهناز خانوم بچه طلاقِ و پدرش حسابدار بود و مادرش هم پرستار. این بازیگر مدت ها بود که با بیماری MS دست و پنجه نرم میکرد، اما فعلا حالش رو به بهبوده و داره ایام خوبی رو در زندگیش سپری میکنه.

بهناز خانوم در سریال هایی همچون "مختارنامه"، "بچه مهندس 1"، "زیر پای مادر" و این اواخر در سریال نمایش خانگی "نیسان آبی" به نقش آفرینی پرداخت و تونست به شهرتی زاید الوصف دست پیدا کنه. این خانوم بازیگر در مصاحبه ای بیان کرد که هیچ علاقه ای به ازدواج نداره، چون باعث میشه از شغل خودش بازیگری دور بمونه و به آینده دلخواهش نرسه.

t

SA

h

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها