|

تولد پرنسسی و سانسور دارِ سپهر حیدری واسه زنش؛ همه هزینه هات با من که میگن اینه ها!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری از چهره های مایه دارو حاشیه دار فوتبالیه که هر بار با خانومش جنجالی جدید راه میندازه و عین خیالشم نیست!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا اگر اهل فوتبال باشید سپهر حیدری رو می شناسید اما اگه نباشید هم احتمالا با حواشی که تا به حال ازش منتشر شده کمی تا قسمتی با ایشون و خونوادش آشنا شدین! سپهر حیدری فوتبالیست سابق و مربی مدرسه فوتبال حال حاضر می باشد که در دبی و ایران آکادمی داره و پول بسیار خوبی هم در میاره! اما سپهر حیدری همسری به نام آرام جوینده دارد که از زوج های بسیار جنجالی اما در عین حال آروم اینستاگرام هستند!

حالا شاید بگین این تناقض مگه میشه مگه داریم؟! بله سپهر خان حیدری از طرفی به همراه آرام خانوم دو سه سالی میشه که حسابی تو فضای مجازی گرد و خاک به پا کردن و با انتشار تصاویر نامتعارف از خانوم و لاکچری بازیایی که وقت و بی وقت دارن تو چشم ملت میکنن، مشهور شدن و حالا خانوم خانوما پیجی بزرگ با نزدیک به 400 هزار فالوور داره که روزانه استوری های زیااادی میذاره و تمام کمال از زندگی مرفهشون منتشر میکنه.

سال گذشته تولد آروم جوینده همچون پری ها گرفته شد و آقا فوتبالیست حسابی واسه خانومش سنگ تموم گذاشت. عکس های این زوج در تولد سر و صدای زیادی کرد و وایرال شد اما امسال خبر خاصی از عکسای شاخ آرام و سپهر نبود در عوض استوریای خانوم خانوما مثل همیشه مورچه ای شد و از رستوران و کادو ویدیو گذاشت.

Untitled

البته که آرام جوینده قبل از اینکه بره و الکی مثلا سورپرایز شه ابتدا به خودش کل رسید و ناخناشم ترمیم کرد! سپهر خان و همسرشون میگن سورپرایز بوده ما هم باور میکنیم که از قبل برنامه ریزی شده نبوده!!

این اولین باری نیست که آرام جوینده برای کارای خوشگلاسیونش برای کاربران میذاره و تقریبا هربار خانوم خانوما قراره که حتی تغییر ریزی هم در ظاهرشون داشته باشن با فالوورا درمیون میذارن که گاهی این استوری ها و اطلاعات اونقدری زیاد میشه که حس میکنی تو حموم زنونه هستی و آرام جوینده هم سر دسته!

شاید بگین اینا که مسائل پیش پا افتاده ای هستن! اما دقیقا با همین محتواهای بیخود و نشون دادن لاکچری بازیاست که امثال خانوم آرام جوینده بزرگ میشن و در نهایت پول رو پوله که میذارن رو هم!

Untitled

Untitled

تولد آرام جوینده پری دریایه سپهر خان!

سپهر حیدری همیشه پایه ثابت پست های همسرش آرام هستش که خب خیلی از کاربران بر این عقیده اند علاقه سپهر بیشتره چرا که همیییشه این سپهر خان هستن که حسابی قربون صدقه خانوم میرن و آرام جوینده جهت حفظ ظاهر کمی تا قسمتی همراهی دارد.

سال گذشته نیز همونطور که گفتم سپهر برای آرام همچون پری ها جشن تولد گرفته بود که آرام جوینده با انتشار تصویر برا همسرش نوشت دوستت دارم همسرم....

در نظرات کاربران همیشه در صحنه نیز نظراتی داده بودند که یکی نوشته بود سالیانه میلیاردی پول خرجت میکنه بایدم دوستش داشته باشی!

jh

اینهم سر و ته تولد سپهر حیدری که هم اومد!

در ادامه ویدیویی از تولد سپهر حیدری مشاهده می کنید که با روز پدر هم یکی شده و حتی تو ویدوی تبریک هم باز قربون صدقه آقا بیشتر از خانومه!!

سپهر حیدری و عاشقانه هایش...

سپهر حیدری اما عاشقااانه همسر و فرزندانش رو دوست داره و همیشه با اوناست که میره تفریح یا سفر و یا تو خونه از بچهاش عکس میگیره و میذاره و حسابی قربون صدقشون میره. سپهر حیدری حتی برای پست های خانومشم اول صف کامنت ها دیده میشه و همیشه و همیشه غلیظ نظرشو میذاره و تنها به دو کلمه و یه استیکر راضی نمیشه.

آرام جوینده و سپهر حیدری دو پسر به نام های آروکو و دیا کو دارند که یکیشون هنوز حتی به زبون هم نیومده و خیلی کوچولوعه. در ادامه ویدیویی که آرام جوینده ازش گذاتش رو مشاهده می کنید که چه ناااز میخنده. ناگفته نمونه که آروکو و دیاکو هر دو پیج دارند و با کلیییی فالوور!

عکس هایی از آرام جوینده که بدرد بچها نمیخوره!

آرام جوینده چهره زیبایی دارد و خب با توجه به خیلی هم اهل میکاپه زده تو کار  محصولات آرایشی. آرام خانوم البته که در ایران هم که بودند سالن آرایشی داشتند اما چندان خوب نبود و کار و کاسبیش نگرفت تا اینکه به کلی جمعش کرد گذاشت کنار.

البته که اگه فکر میکنید آرام خانوم جوینده از اول همینجوری خوشگل بوده سختتت در اشتباهید چرا که خانوم خانوما عمل های زیبایی بسیاری داشتند و به معنای واقعی پ ل ن گ بودن اما نه چندان زیبا! در ادامه عکس هایی از روند ایشون مشاهده می کنید که توصیه میشه به بچها نشون ندین چون حتما میترسن!!

tut

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها