|

حرکت فُل "زن سپهر حیدری" واسه جذب پول و فالوو؛ خانم بلاگرا رو گذاشته جیب بغل!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده که هراه با همسرش در دبی زندگی لوکی دارند حالا برای شغل مجازی اش ظاهرا بریز بپاشی دارد که البته در نهایت به نفع خودشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا قطعا میدونید که خیلی از کاربران به مرور با تولید محتوای درست حسابی و یا صرفا واسه اینکه خوشگل بودن و عکس های نامتعارف گذاشتن معروف شدن و پیج هایی با تعداد فالوور بالا دارند. حالا شما فکر کن خودت یا همسرت چهره ای مشهور باشه صد قدم از کاربران عادی جلو تری و میتونی به راحتی پیجت رو بالا بکشی و در نهایت حالا یا ازش درآمد کسب کنی و یا فقط دیده بشی و عقده دیده شدن داشته باشی! آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که با استفاده از همسر معروفش و انتشار تصاویر نه چندان متعارف خود خیلی زود شناخته شد و حالا خانوم آرام جوینده در این فضا در<مدی بالا دارد. آرام جوینده هم علاقه زیادی به دیده شدن داشت و هم حالا پول خوبی از راه آنلاین شاپش دریافت میکند.

اما سپهر خان حیدری هم ظاهرا از این راه خانومش نه تنها ناراحت نیست بلکه پشت و پناه وی هم شده و با وجود الفاظ ناجوری که از کاربران میخوره بخاطر پوشش خانومش، اما بی هیچ اعتنایی ادامه میده. البته که باید گفت دره دهن مردم نمیشه بست و همیشه بازه اما خب انگاری دیگه برای خیلی ها خیلی موارد اهمیت نداره و واسه دیده شدن دست به هر کاری میزنند.

Untitled

Untitled

حرکت چیپ زنِ سپهر حیدری واسه جذب آدما!

آرام جوینده در ایران که بود سالن زیبایی مجللی در منطقه بالای تهران داشت اما به درآمد و جایگاه خاصی نرسید و در نهایت بیخیالش شد. حالا این زوج در دبی زندگی می کنند و آرام جوینده چند آنلاین شاپ دارد که البته نوپا هستش اما به تازگی خانوم خانوم بسیار فعال شدند و سعی دارند تا کسب و کار خود را به مرحله ای عالی برسونن و خب برای رسیدن به چنین هدفی باید از چند راه وارد شد.

اول اینکه محصولات خوبی ارائه بدی و به صرفه باشه برای مشتری! دوم اینکه تولید محتوایی جذاب داشته باشی تا باز هم کاربر نظرش جلب بشه و فالوت کنه و در نهایت اینکه مسابقه بزاری و جایزه بدی به کاربر!

آرام جوینده نیز از همه این راه ها وارد شده و به تازگی با انتشار ویدیویی اعلام کرد میخواد جایزه بده، البته از بین تگ و کامنت ها! که خب همونطور که میدونید با این روش لایک و کامنت و تگش میره بالا!

 وقتی سپهر میخواد بگه ما خیلییی داریم!

سپهر حیدری همونطور که گفتم الفاظ بسیار بدی از کاربران میشنوه چرا که تصاویر نامتعارفی از همسرش منتشر میکنه. وی مدتی پیش همراه با دو پسرش آروکو و دیاکو در حال عشق و حال بودن که البته پشت سرشونم آسمون خراش های دبی خیلی تو چشم بود. به همین دلیل کامنت ها یکی در میون یا درباره تازه به دوران رسیدن سپهر میگفتن و اینکه میخواد بگه ما خیلی لاکچری هستیم! و یا نظراتی ناشایست در رابطه با نبود همسرش آرام جوینده....

Untitled

دل و قلوه رفتن وحشتناک سپهر و زنش!

حالا از این ها بگذریم و برسیم به آرام و سپهر باید بگیم که به تازگی تولد آقای حیدری بود و روز جهانی پدر نیز بود، به همین دلیل آرام خانوم استوری هایی منتشر کرد و یه دمممم این زن و شوهر به هم دل و قلوه دادن و قربون صدقه هم رفتن اونم نه یه استوری دو استوری! ناگفته نمونه که نمیدونیم این چه مدلیه که خانوما در اینستاگرام هر چی پ ل ن گ تر باشن صداشون ناکتره و سعی دارند تا یه جور دیگه صحبت کنند! نمونه بارزش خانوم جوینده...

آرام جوینده حتی زایمانشم حاشیه داشت!!

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

sepehrheydari_96_1615734329

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

aram.jouyandeh_1575209740

aram.jouyandeh_1627579932

aram.jouyandeh_1609596961

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی ارسالی در

    پول‌ که باشه همه چیز داری

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی