|

"زنِ سپهر حیدری" واسه این عکسا از فالوورا کتک خورد؛ با اَطواراش ایسگا همرو گرفته!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده از ونجایی که بسیار اهل اطوار هستند و سعی دارند تا تولید محتوا کنند اینبار تصاویری از مراحل لاک ناخونشون گذاشتن که جالب نبود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه الان بازار فوتبالیستا و همسراشون حسابی داغ شده و رقابت سنگینی با بازیگرا دارن. حالا یعنی چی؟ یعنی خیلی از فوتبالیست ها هستند که به کمک حاشیه سازی با همسرشون رو بورس موندن و با وجود اینکه بازی نمیکنن اما از اونهایی که بازی میکنن و فعالن هنوز تو فوتبال، بیشتر سر زبونا افتادن. سپهر حیدری و همسرش یکی از این زوج ها هستند که در اینستاگرام حسابی ترکوندن و دست گرفتن فضارو! آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که سالهاست با سپهر خان حیدری ازدواج کرده و مدتها هم میشه که از ایران مهاجرت کردن و دبی زندگی می کنند.

آرام جوینده نیز با استفاده از سرویس اینستا شناخته شد و حالا حتی بیشتر از سپهر هم دیده و دنبال میشه. وی پیج اصلیش بیش از 300 هزار فالوور دارد و چند پیج کاریش هم که انلاین شاپ هستند کلی دنبال کننده داره. آرام جوینده استوری های زیادی از روزمرگیش میذاره و خب مثل بلاگرا سعی داره تا فالوور حوصلش سر نره. اما اینبار دیگه استوریاش خیلی لوس شدن و خانوم خانوما واسه انتخاب لاک ناخنش هی سوال جواب کرد!!

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

حوصلتون سر رفت؟ خب حق دارین چرا که اینهمه کش دادن سر یه ناخن اسمش تولید محوا نیست و صدای فالوورای خانوم خانوما هم حسابی دراومد! آرام جوینده زندگی لاکچری طوری در دبی دارد و خب با توجه به اینکه سپهر خان حیدری هم مدرسه فوتبال در ایران و دبی دارد. 

سر و وضع لوکس این زوج بخاطر شغلاشون!

در کنار مدرسه فوتبال که به نوعی تخصص سپهر حیدری محسوب می شود پیشکسوت پرسپولیس در دبی یک موسسه مهاجرت هم تاسیس کرده که طبق گفته های آرام خانوم توسط شخص سپهر حیدری اداره می شود.

این از سپهر اما آرام خانوم هم تو دبی حسابی سرش شلوغه و پول روی پول می گذارد آرام باتوجه به اینکه دبی زندگی می کند و دسترسی راحتی به برند ها و لوازم آرایش دارد و خودش هم در این زمینه به نوعی اهل فن است و تخصص دارد یک آنلاین شاپ در اینستاگرام به راه انداخته که محصولات آرایشی بهداشتی را در فضای مجازی می فروشد و از طریق پست به مشتریانش در ایران تحویل می دهد.

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e

وقتی سپهر بخاطر خانومِ نامتعارفش فحش میخوره

آرام جوینده از همون قبل ترها در صفحه اینستاگرامی خود فیلم و عکس هایی منتشر میکرد که چندان متعارف نبود و با همین روند نیز جذب فالوور داشت و دارد. او حتی برای تمرین فوتبالیست های آکادمی خود در ایران هم همسرش رو با لباسی ناجور برد و همین باعث شد تا خیلی از کاربران هنوز هم به او ناسزا بگویند. (تصویری که بالا مشاهه کردید)

سپهر و آرام از طریق تصاویر خانوم جوینده حالا به یکی از زوج های فوتبالی حاشیه دار تبدیل شدن که از حق نگذریم جذب خوبی هم داشتن اما به قیمت فحش و الفاظی ناشایست!

سپهر حیدری و عاشقانه هایش...

سپهر حیدری اما عاشقااانه همسر و فرزندانش رو دوست داره و همیشه با اوناست که میره تفریح یا سفر و یا تو خونه از بچهاش عکس میگیره و میزاره و حسابی قربون صدقشون میره. سپهر حیدری حتی برای پست های خانومشم اول صف کامنت ها ددیه میشه و همیشه و همیشه غلیظ نظرشو میذاره و تنها به دو کلمه و یه استیکر رای نمیشه.

آرام جوینده و سپهر حیدری دو پسر به نام های آروکو و دیا کو دارند که یکیشون هنوز حتی به زبون هم نیومده و خیلی کوچولوعه. در ادامه ویدیویی که آرام جوینده ازش گذاتش رو مشاهده می کنید که چه ناااز میخنده. ناگفته نمونه که آروکو و دیاکو هر دو پیج دارند و با کلیییی فالوور!

عکس هایی از آرام جوینده که بدرد بچها نمیخوره!

آرام جوینده چهره زیبایی دارد و خب با توجه به خیلی هم اهل میکتپخ زده تو کار  محصولات آرایشی. آرام خانوم البته که در ایران هم که بودند سالن آرایشی داشتند اما چندان خوب نبود و کار و کاسبیش نگرفت تا اینکه به کلی جمعش کرد گذاشت کنار.

البته که اگه فکر میکنید آرام خانوم جوینده از اول همینجوری خوشگل بوده سختتت در اشتباهید چرا که خانوم خانوما عمل های زیبایی بسیاری داشتند و به معنای واقعی پ ل ن گ بودن اما نه چندان زیبا! در ادامه عکس هایی از روند ایشون مشاهده می کنید که توصیه میشه به بچها نشون ندین چون حتما میترسن!!

nody-اسم-دختر-سپهر-حیدری-1631100149

Untitled+(3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها