|

چهره باورنکردنی "بهاره رهنما" که انگاری کَلشو فرو کردن تو لوازم آرایش؛ پارادوکسِ تیپو!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از بازیگران اعجوبه ایرانی می باشد که اینیار با انتشار ویدیویی از خود نشون داد هیچ اعتماد به نفسی نسبت به چهرش نداره!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر که چه عرض کنیم، خانوم همه فن حریف سینما هستند که در هرررر رشته ای که فکرشو کند سرک کشیده و دستی بر آتش دارند. بهاره رهنما بعد طلاق از پیمان قاسم خانی شروع به فعالیت هایی جدید کرد و خب با ازدواج دومش این راه بیشتر باز شد و خانوم بازیگر به کمک امیرخسرو عباسی که چهره ای پایه برای ساخت جنجالات بود، خود را بر سر زبون ها انداخت و حالا هم خود بهاره رهنما به شدت مشهور شده و هم امیر خان!

 البته که زندگی دوم این بازیگر هم دوام چندانی نداشت و بعد از چند سال کوتاه منجر به طلاق شد. اما بهاره رهنما سختتت مشغول تر از پیش به سر میبره و خب هرچقدرم که بگیم ایشون به دنبال پول هستن و مقصر بودن، باز ضربه های روحی کمی در اینباره نخوردند! بهاره رهنما حتی در مقابل الفاظ بسیار رکیک کاربران هم سکوت کرد و دووم آورد. ناگفته نمونه خود خانوم بازیگر نیز در این راه کم نذاشت و حسابی از قبلش پوووول درآورد. از این ها که بگذریم حالا بهاره رهنما اسم و رسم خاصی برای خود در میان برخی از مشاغل دارد و حتی اگه تخصصش رو هم نداشته باشه باز چون به این درجه از شهرت در این فضا رسیده ازش استقبال می کنند که هیچ، تازه مبالغ بسیار بالایی هم تقدیمش می کنند.

بهاره رهنما به تازگی لایوی داشت که درباره فرزندان طلاق صحبت می کرد. خانوم بازیگر جدا از اینکه پریا قاسم خانی دخترش نیز فرزند طلاقه و با بغض ازش میگه، ظاهرش و ناخن هاش به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت! ظاهرا بهاره رهنما از هر آپشنی برای زیبایی غلیظ ترینش رو انتخاب میکنه! 

وقتی بهاره رهنما یه شب تا صبح صورتش تو لوازم آرایش خوبیده!

از دیگر مواردی که بسیاری از کاربران اشاره کردند حجاب جدید خانوم بازیگر بود که روسری و یا شال خود را تا لبه لبه موها جلو میکشند اما از طرفی میکاپ های غلیظ با کلی اکسسوری عجیب و پیرسینگ و ژل لب و بوتاکس و.... هزار فرقه مورد دیگر فراموش نمیشه!

البته که قطعا ظاهر و افکار هر شخص به خودش بستگی داره و سلیقه ای و اعتقادی هستش اما اینکه هر چند وقت یکبار رنگ عوض کنی و برای جلب توجه بیشتر دلیلی بیاری چندان جالب نیست!

بهاره رهنما به تازگی هم استوری های منتشر کرد و در رابطه با جایی که میخواست بره و پیجی که برای هنرجوهای بازیگریش داشت صحبت هایی کرد اما در ادامه مشاهده می کنید که خانوم بازیگر به قدررری شدید آرایش کردند که اصلا متوجه صحبتا نمیشه بشی و فقط محو اینهمه میکاپ و کمبود اعتماد به نفس شخص میشی! خیلیا نوشته بودن ما برای اینکه بریم عروسی هم انقدر آرایش نمیکنیم!!

بهاره رهنما ملکه زیبایی ایران! یه قبل و بعد جذاب از ملکه خانوم....

قطعا به خود رسیدن و استفاده از پیشرفت و امکانات برای همین روزاییه که چه زن و چه مرد برای زیباتر شدن و نگهداری پوست و سالم بودنشون تلاش کنند و استفاده کنند. اما موضوعی که برای بهاره رهنما وجود داره این که خانوم بازیگر خود را چهره ای نچرال میدونن و البته ملکه زیباییه ایران!

این در صورتیه که بهاره رهنما تا همین چند سال پیش و وقتی که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود چهره و ظاهری کاملا متفاوت داشت. پس در نتیجه چنین تغییراتی میشه حاصل پول خرج کردن و انجام کارای زیبایی و میکاپ غلیظ و در نهایت فیلتر ها اینستایی که خدا پدرشونو بیامرزه خانوم رهنما رو به اعتماد به نفس میرسونه!!

rdtr

ouoio

اینم خانوم خانوما در حال حاضر بی فیلتر

بهاره رهنما با یه پوشش پارادوکس میره تبلیغ

همان طور که در ابتدا گفتیم بهاره رهنما به شدت در فضای مجازی پرمشغله است و هر روز کلی پست و استوری می زاره که بخش زیادی از اون ها مربوط به تبلیغات است. بهاره البته بیشتر تبلیغ مراکز درمانی و یا سالن های آرایش و زیبایی رو می کنه و به تازگی هم به یک کلینیک زیبایی رفته و کلی تبلیغ کرد براشون و ویدیو پست کرد تو اینستاگرام. موردی که در خصوص این ویدیو تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفت نوع پوشش خانم رهنما بود که روسری و حجابش هیچ تناسبی با مانتویی که پوشیده بود نداشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها