|

"بهاره رهنما" با دو کیلو آرایش چسبید به درخت غول پیکر؛ خانوم شعر گفت گوجه ای!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که دیگه از همه لحاظ مورد قضاوت گرفته اینبار اشعاری از خانوم خانوما دراومد که واقعا پرای همه ریخت!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر سابق ایرانی می باشد که شاید بگین چرا سابق ایشون که مهاجرت نکردن و هنوز در ایران هستند؟ به این دلیل که بهاه رهنما خیلی وقته که از بازی و بازیگری دور شده و کلا به دنیایی جدید رفته که البته براش بد هم نبود و در این مدت زندگی پر هیجانی داشته. این هیجانات شامل فحش و ناراحتی میشه که از سوی مردم داشت اما شامل پول فرااااوون و زندگی مرفه و سفغر های خفن و ... هم میشه!

بهاره رهنما مدااام در حال سفر از این شهر به اون و گاها به کشور های مختلف نیز هست. او که از همسر دومش هم طلاق گرفته حالا تنها زندگی میکنه و به همین دلیل مجبور شد تا بیشتر با خانواده خود یعنی دختر، خواهران و برادرش رفت و آمد کنه و به مخاطب نشونشون بده! بهاره رهنما جهت تبلیغات و معرفی کارهای مختلف به شهر ها سفر میکنه و خب شما فرض کنید وقتی یه فرد مشهور برای استوری 15 ثانیه ایش تازه خودشم در فیلم حضور نداشته باهش و فقط حرف بزنهف میلیونی پول میگیره چه برسه به اینکه بهاااره رهنما باشه و حضورا بره فلان جا!! شما ببینید چه پولی میگیره.

اما به تازگی بهاره خانوم استوری هایی منتشر کرد و نشون داد که رفته به رستورانی کوچک در دامغان و حالا به چه دلیل ولی قطعا پول زیادی از این بابت نگرفته و کاربران رو متعجب ساخت! شایدم گرفته....

b.rahnama_2871217066688520815_30916040

بهاره رهنما با کلی آرایش چسبید به درخت!!

احتمالا شاید فکر کنین بهاره رهنما داره میره جایی که باید حجابش رو رعایت کنه! اما سخت در اشتباهید چرا که از این خبرا نیست و خانوم بازیگر مدت کوتاهیه که فازی جدید پیدا کرده اند! اینجوریه که تا لبه موهاش رو میپوشونه اما غلیظ و رنگی و پر رنگ تر از پیش آرایش میکنه و جدیدا پیرسینگ ابرو هم زده!

قطعا چهره هایی مثل صبا راد و بهاره رهنما چون علاقه شدیدی به دیده شدن و بالا بردن پیجشون از هر طریقی دارند، خب دست به هر کاری هم میزنند و حتی خودشونم نمیتونن خودشون رو با یک چهره و ظاهر تحمل کنند و دائما میخوان یه چیزی رو تغییر بدن!

در ادامه تصویری از بهاره رخانوم رهنما در چشمه علی دامغان مشاهده می کنید که با لباس پلنگیش چسبیدن به درخت....

Untitled

اشعار گوجه ایِ بهاره رهنما...

حال از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود!

بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

Untitled

سنگ تموم بهاره رهنما واسه دختر عمه جونش!

بهاره رهنما تو این مدت خیلی از خونواده اش گفت. مثلاً از برادرش گفت که افتخار و مایه مباهات فامل و پزشک هستن تو خارج یا از آبجی هنرمندش گفت که الحق جزو بهترین میکاپ آرتیست های ایرانه و کارش در کلاس جهانیه حالا هم بهاره از دختره عمه جونش گفته و براش تبلیغ کرد.

گویا دختر همه خانوم بازیگر آنلاین شاپ دارن از ترکیه لباس و کیف و کفش زنونه وارد می کنند و اینجا می فروشن. بهاره برای اینکه کار دختر عمه بگیره تو پیجش با چند میلیون فالوور براش استوری تبلیغ گذاشت و از فالوورهاش خواست ازش خرید کنند.

b.rahnama_290496155_1020937688618184_5849560997075187969_n

بهاره رهنما زمین تا آسمون با بازیگری که سالها پیش می شناختیم تفاوت داره و خانوم خانوما رو به عنوان یک زن معروف و شاخ در سالن های خود دعوت می کنند تا حضورش تبلیغی بزرگ براشون بشه! البته که کار بهاره رهنما تنها به سالن های آرایشی ختم نمیشه و خانوم بازیگر رو در هرررر شغلی که فکرشو کنید دیدیم که با ژستی بلدانه ایستاده اند و نظر میدن، که خب سوال اینجاست واقعا در تمام این موارد واقعا بلد هستند؟ یا اگه نیستن پس قیافش رو هم نگیرن!!

بهاره رهنما که مدتی آلمان در کنار دخترش بود حالا به ایران برگشته و در آمل برای افتتاح سالن زیبایی رفت که با استقبال بسیار خوبی همراه بود جوری که انگاری یکی از زنان برتر ایران داره وارد میشه!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

بهاره رهنما انگیزه ای برای لاغری بازیگران!

بهاره رهنما جزو بازیگران بسیار حرفه ای در زمینه فیلم و سریال های کمدی و جدی به شمار میاد که دو بار تجربه زندگی زناشویی داشته که هر دوی آن ها نهایتا به طلاق ختم شد. این سلبریتی محبوب به طور ناگهانی اضافه وزن زیادی رو در طول زندگیش تجربه کرد و برای رهایی از آن تصمیم گرفت عمل بالون گذاشتن در معده رو امتحان کنه، اما هیچ نتیجه ای از این عمل برای او حاصل نشد. پس از آن به کمک عمل اسلیو معده موفق به کاهش وزن 40 کیلویی شد.

Bahareh_Rahnnew_06 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها