|

وقتی "بهاره رهنما" مثل خارجیا وسط استخر سِلف سرویس غذا میخوره؛ مارکت رفت تو چشممون!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما از اونجایی که دیگه در تبلیغات و فخرفروشی شورش رو درآورده اینبار با روسریه مارک دارش اومد که البته مارکشو نکنده بود!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- بهاره رهنما از حاشیه دار ترین بازیگرای روزگاره که دیگه انگاری عرصه سینما و تلویزیون رو کنار گذاشته و شده یه بلاگر تمام عیار، حتی شاید از بلاگرا هم بلاگر تر! حالا میگین یعنی چی! بهاره رهنما خیلی وقته که بیخیال بازیگری شده و در اینستاگرام داره حسابی میتازونه. وی ابتدا با ازدواج دومش و فعالیت های عجیبی که با آقای امیرخسرو عباسی همسر دوم داشت خیلی دیده شد و سر زبونا افتاد و بعد هم با حاشیه سازی پیجش رو حسابی کشید بالا و شروع به تبلیغات و فعالیت های اینچنینی کرد. بهاره رهنما حالا تبدیل به غولی بی شاخ و دم در این راه شده که ظاهرا هیشکی جلودارش نیست!

خانوم بازیگر هم از لحاظ تعداد تبلیغات و فعالیت عظیییمی که در این کار داره خیلی قَدر شده و هم از لحاظ اینکه خیلی زیاد تو چشمه و هر آن که احساس کنه کمرنگ شده سریعا با ادا و اطواری جدید خودش رو بولد میکنه. اما بهاره رهنما اینبار در پست و تبلیغ جدیدش رفت سراغ یه خانوم دکتر و حالا جدا از اینکه خیلی از خودش و شهرتش تعریف کرد، مارک روسریش که هنوز وصله و داره داد میزنه خیلی مورد توجه کاربرا قرار گرفت! برخی گفتن یادش رفته بکَنه که احتمالش یک در میلیونه! و برخی هم گفتن جهت نشون دادن اینکه روسریش بِرنده و جلب توجه کنه و تعداد کامنتش رو ببزه بالا دست به چنین حرکتی زده! 

در ادامه ویدیو رو مشاهده کنید تا بقیه ماجرا.

بهاره رهنما کُفر همرووو درآورد!

اما بهاره رهنما در توضیحاتش به خانوم دکتر میگه شما پزشک هایی که رو ما چهره های معروف کاری زیبایی انجام میدین خیلی شجاع هستین!

همین شد تا خیلی از کاربران به موضوع خودشیفتگی بهاره رهنما اشاره کنن! البته که این بار اولی نیست که خانوم بازیگر میزنه تو فاز تعریف و تمجید از خودش و مدتی پیش هم با همسرش مارو کشت! و بعد هم که طلاق گرفت با برادر پروووفسورش کفر همرو درآورد و خودش هم که دیگه نور علی نور!

بهاره رهنما در کل پست و استوری های بسیااار زیادی منتشر میکنه. وی به تازگی هم تصویری از میوه و دستش گذاشت و جمله ای ریز ب انگلیسی نوشت. اما از اونجایی که کاربران عاااشق و شیفته خانوم بازیگر هستند این حرکت او را نیز دست گرفتن و جمله ای که به فارسی نوشته نشد رو تمسخر کردند!

khhikh

چرا بهاره با دو کیلو آرایش باحجاب شده؟!

بهاره رهنما به تازگی با حجاب شده و روسری و شالش رو تا جلوی جلو میاره البته که با دو کیلو آرایش و پیرسینگی که به تازگی زده! اما برای خیلی ها سوال بود که چرا دیگه خانوم بازیگر موهاش رو افشون نمیکنه و این مدلی شده و اینکه آیا این هم شروعی برای دیده شدن هستش؟! یا دلی و قلبا این کار انجام شده که خب با اینهمممه میکاپ واقعا تناقض داره. به همین دلیل پست جدیدی که منتشر کرد یکی از کاربران در اینباره ازش سوال پرسید و برخی اومدن و مواردی ناجور نوشتند و برخی از هوادرانش هم لاپوشی کردند که به نظر میرسه هر دو طرف اشتباه بوده!

اما بهاره رهنما خودش این کانمنت رو پاسخ داد که در ادامه مشاهده می کنید! اما انگاری مشکل خانوم بازیگر تنها دو شاخه موهاشون بوده و بقیه رفتار و ظاهرشون مشکلی نیست!!

ug

بهاره رهنما در حال حاضر پیجش 5 میلیونی فالوور داره و تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره. این به کنار! مورد دیگه اینکه رهنما پیج دیگری هم داره که زیر نظر خوش هدایت میشه اما مشخصه که ادمین شخصی هستش که حسابی شیفته خانوم بازیگره چرا که با انتشار عکس و فیلم هایی از بهاره هنما کپشن هایی عجیب غریب میذاره.

مثلا مدتی پیش بهاره رهنما رو پدیده ای بی بدیل خطاب نمود. و یا نوشت بهاره رهنما پیشتاز عرصه مد و مدلینگ اونهم با زیبایی خدادادی می باشد! این نوشته ها که خیلی هم زیاد هستند با تعجب شدید کاربران مواجه هستش اما همچنان ادامه میده!

این پیج به تازگی هم با انتشار ویدیویی از دست بهاره رهنما که خانوم خانوما در استخر بودن متنی عجیب نوشت: زیبایی دستان ملکه زیبایی ایران، بانو بهاره رهنما، جلایی دو چندان به زیورآلات می بخشد

حال جدا از این، حرکت بهاره رهنما به نظر زشت میومد که مشخصه در استخر حضور داره و اَدای اروپایی هارو میاره که سینی خوراکی رو هل میدن!! و در آخر اینکه زیبایی دستان ملکه زیبایی؟؟ جلایی دوچندان؟؟؟؟

ouoio

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیکا ارسالی در

    اون دختره بچشه ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها