|

استایل "الناز شاکردوست" که حسابی لاتیش پُره؛ لوس بازی خانوم با شکیب خان چه تو ذوق میزنه!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از بازیگرای دوست داشتنیه که با یه تیپ عجیب و خیلی خارجکی تو مراسم اکران حضور داشت و باز هم با ادا اصولای جدیدش سوژه عکاسا شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز شاکردوست از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که از زمان شروع به کارش خیلیا اونو به عنوان زیباترین بازیگر زن ایرانی میشناسن. الناز شاکردوست که طرفدارای خیلی پر و پاقرصی داره، تونسته از اولین فیلمی که توانایی هاش رو به رخ کشید تا به امروز بیش از 9 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کنه. الناز شاکردوست با کلی ترفند و ادا و اصول عجیبی که از سر و پاش میریزه داره کم کم تبدیل به بازیگرای حاشیه ساز میشه.

الناز خانوم که این روزا داره راه و بیراه تو فیلمای مختلف بازی میکنه و شده یه بازیگر خفن و تراز اول تو ایران، به تازگی از استایل جذابش تو اکران مردمی تی تی رونمایی کرد. این بازیگر که جدیدا رو دور دیده شدن با زوج هنری بامزه و فوق العاده محبوبش، هوتن شکیباست، خوش و بش و فاز بترکونشون با هم حسابی سر زبونا افتاده.

خانوم خانوما با یه استایل خیلی تابستونه و باحال که البته حسابی چشا رو برگردوند سمت خودش و الناز شاکردوست رو شبیه مدلای اروپایی کرده بود، تو اکران مردمی یه جوری واسه عکاسا رخ میداد که انگاری ایشون آنجلینا جولی رو واسه تیپ زدن درس میداده خااااانوم! البته فقط استایل راحت و رله خانوم نبود که خیلی به چشم میومد، لکه کیف خیییلیی خاصش هم که شبیه کیف بچه های مهدکودکه حسابی تو ذوق میزد. خلاصه که مایه دار باش، هر چه خواهی کن!

khfkdf

hfgrhrf

فاز جدید الناز شاکردوست که حسابی جو میپاشونه!

الناز شاکردوست که تو فیلماش همیشه با جینگیل بازیاش دل خیلی از طرفداراش رو میبره، به تازگی این فرم رفتاریش رو از تو فیماش بیرون آورده و با زوج هنری خیلی خفنش اینستا رو ترکونده و اون بازیگر کسی به غیر از هوتن شکیبا نمیتونه باشه قطعا!

هوتن خان که داره روز به روز با تیپ و استایلای متفاوتش به فالووراش اضافه میکنه و از نقش حبیب سریال لیسانسه ها تا الان زمین تا آسمون فرق کرده، پیش چشم خیلیا با الناز خانوم فاز آنجلینا جولی و برد پیت میگیره که حساااابی جو میپاشونه تو فضای مجازی!!!

sdgvjfgd

وقتی شهرت داره به الناز شاکردوست مزه میده!

این  روزا بازیگرای زیادی هستن که به واسطه عکس العمل هایی که نسبت به مسائل مختلف از خودشون نشون میدن، به چشم میان. اما الناز شاکردوست از زمانی که با بازی تو فیلم شبی که ماه کامل شد دوباره اسمش سر زبونا افتاد، داره اینستا رو هر روز با یه خبر تازه میترکونه. حالا که این خبر یا جینگول مستون کردنای خانوم و تیپ زدنای دقیقا مطابق با مدشه، یا واکنش هاییه که نسبت به مسائل مختلف از خودش نشون میده.

jsfshf

vhff

خانوم بازیگر حتی از هشتگ های الکی پلکی هم عقب نمیمونه و مثلا یه جنجالی راه انداخت واسه کسایی که زیادی از پلاستیک استفاده میکنن، اونم چی؟ هشتگ نه به پلاستیک!!!! خانوم دیگه کم مونده از فردا بیاد پیج تبلیغاتی حقوق بشر راه بندازه و با سلبریتیایی مثل مهتاب کرامتی رقابت کنه. حتی مهتاب کرامتی که سفیر یونیسفه هم اینقد تبلیغات جورواجور انجام نمیده که الناز خانوم!

jfbjsfb

zss

اعتماد چِسبیده به سقف الناز شاکردوست!

به گزارش شایانیوز: الناز شاکردوست طرفداران زیادی در فضای مجازی و همچنین میان مردم داره که یکی از علل اون، جدا از بازی جذابش در قاب دوربین، چهره و استایل اوست. چیزی که کاربران به اون اذعان دارند، تاثیر این علاقه بر نوع پوشش و حرکات خانوم بازیگره که حسابی از پست های پیجش مشخصه و بعضی اوقات با تغییرات عجیب و غریب و ناگهانیش یهو کل اینستا رو به هم میریزه.

مثلا در طول مدتی که موهای خودش رو به رنگی خاص و متفاوت درآورده بود، به طرز ناگهانی موهاش رو مشکی کرد و با بازخوردهای مختلفی از سمت طرفدارانش روبه رو شد.

jgsfjsf

bba

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها