|

ریسک پذیری شاخِ "الناز شاکردوست" تو تیپاش؛ پول دادن واسه این کیفا دل و جیگر میخواد!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از بازیگرای خوشگل سینما می بادش که البته مایه دارم حسابی هست و برای هر یکی از مراسمات سینمایی استایلی تازه دارد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر محبوب و اعتبار داری در سینما می باشد که البته در چند سال اخیر مدل اعتبارش متفاوت شده و حالا جوری دیگر او را دوست دارند و براش احترام قائلند. الناز شاکردوست از هنرمندان بسیار حاشیه سینماست که انگاری خود را در حد و حدود تلویزیون نمیدونه و فقط تو سینما دیده میشه. الناز خانوم شاکردوست هواداران بسیاری داره که مثل خیلی ها براش سر و دست نمیشکونن اما واقعا دوستش دارند.

خیلی از سلبریتی ها هوادراشونم شبیه به خودشون هستن و یه جورایی مدل خودشونن. البته که این یک قطعیت نیست و پس و پیش هم داره! اما خانوم بازیگر از دسته خانومای دماغ عملی در این عرصه می باشد که علاقه چندانی به آرایش نداره اما در عوض خیلی خیلی دوست داره که تیپاش عالی باشه و البته برند! 

حالا در ادامه میخوایم از الناز خانوم و سبک و علاقش بدونیم که در نوع خودش جالبه.

Untitled

آیتمای مورد علاقه الناز شاکردوست تو تیپاش

پوشش الناز در بیشتر جشنواره‌ها و فرش قرمزها، به دلیل آیتم‌ های متفاوت و ترندی که انتخاب می‌کنه، مورد توجه قرار می‌گیره. مثلا بوت‌های جورابی و بلند او در اکران خصوصی مطرب یا مانتوی سفید و فنردوزی شده‌اش در جشن حافظ سال ۹۸ رو به یاد بیارید.

Untitled

در کنار جسارتی که الناز در پوشش خود داره، در بیشتر فرش قرمزها به سراغ رنگ‌هایی مثل مشکی و سفید میره، اما رنگ آبی به خصوص آبی لاجوردی هم جزو رنگ‌های مورد علاقه اوست.

در کل الناز به پوشش خودش اهمیت میده و جزو بازیگران خوش استایل کشورمونه. از ریسک کردن ترسی نداره.

برای انتخاب کیف و کفش دقت زیادی به خرج میده که باعث شده این آیتم‌ها در بیشتر اوقات نقطه عطف استایلش باشن اما گاهی هم در این مورد موفق عمل نمی‌کنه و این هم به دلیل نداشتن استایلیسته!

poster_badaa6c6-c949-4dd2-96d0-4d0c98238eed

Untitled

الناز شاکردوست واسه خرید کیف و کفش چه دِلی داره!

جالبه بدونید الناز خانوم شاکردوست اونقدری به کیف و کفش اهمیت میده و برند باز هستش که مدتی پیش ازش تصویری منتشر شد همراه با کیف چند هزار دلاریش!

343663471640404987

حالا عکس بالایی رو دیدین؟! شاید باورتون نشه ولی کیف الناز شاکردوست در این تصویر قیمتی چند صد میلیونی داره! 

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

Untitled

تولدِ نازه الناز شاکردوست

 الناز شاکردوست در چند سال اخیر به دلیل ایفای نقش های متفاوتی که داشته تونسته هواداران بسیار زیادی رو به سمت خودش جذب کنه و نگاه مخاطب رو نسبت به خودش تغییری اساسی بده.

خانوم بازیگر رو در حال حاضر نزدیک به 10 میلیون کاربر دنبالش می کنند و خب در مقابل هم الناز خانوم فعالیت بسیاری داره و از اون حس و حال غرورش کلی اومده پایین. الناز شاکردوست دیگه نزدیکای چهل سالگیشه و به تازگی 38 ساله شده. وی که پارسال کیک و سبک تولدش بسیار جنجالی شده بود، امسال اما بسیار ساده تولدش رو گرفت.

شاید بگین چه ساده اما قطعا میدونین که قدیما هر چی کیک و تولد بزرگ و شاخ تر بود با کلاس تر دیده میشدید اما حالا هر چی کیک و استایل ساده تر باشه ترند تره!

Untitled

الناز شاکردوست از پول پارو کُنای سینما....

اما الناز شاکردوست از بازیگرا پولدار می باشد که اگر از طرفداران او در اینستاگرا باشید متوجه این هستید که او به هیچ وجه تبلیغات انجام نمی دهد اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول فریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 3,800,000,000 تومان قیمت دارد.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لویزانی ارسالی در

    خیلی هنرمند و دوست داشتنیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها