|

تبلیغ عجیب و زننده "الناز شاکردوست" که بگه خیلی متفاوتم؛ تغییر و تحول عظیم خانومو!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از بازیگرای محبوب و نمکیه سینماست که البته گاهی هم جدی طور میشه و مواردی رو منتشر میکنه که باعث تعجب همه میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست از بازیگرای خوش نام و جذاب ایرانی می باشد که مدتی هم به عنوان سوپراستار سینما شناخته میشد اما حالا خانوم بازیگر کمی از شیطنت خود کم کرده و بیشتر تمرکزش را بر روی نقش هایی جالب تر گذاشته و دیگه صرف به عنوان یه دختر خوشگل ازش در فیلم ها استفاده نمیشه و نقش هایی پربار و پر معناتر رو نیز بازی میکنه. الناز شاکردوست چند صباحی میشه که دائما همبازیه هوتن شکیبا هنرمند محبوب هستش و تا به حال چند کاری پشت سر هم پارتنر یکدیگر بوده اند. الناز شاکردوست به تازگی هم اکران فیلم "تی تی" رو در راه داره که هوتن خان هم هستند و خانوم بازیگر واسش حسابی ذوق داره.

یکی دو روز دیگه هم اکران مردمی تی تی هستش که با حضور هوتن شکیبا و النازشاکردوست می باشد. خانوم بازیگر حالا حسابش از قبلش جداست و هواداران بیشتری هم دارد و در صفحه اینستاگرامش نزدیک به 10 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند. 

الناز شاکردوست به تازگی تیکه هایی از فیلم تی تی رو هم گذاشت تا بیشتر مخاطب رو قلقلک بده. در ادامه مشاهده می کنید که گریم و کاراکتر وی در فیلم های جدیدش به نسبت قبل چقدر فرق دارن!!

اینم از فیلمای قبلی خانوم بازیگر اینم از فیلمای قبلی خانوم بازیگر

تبلیغ عجیب الناز شاکردوست... 

اما الناز خانوم شاکردوست از اون دسته هنرمندانیه که معمولا ساکت نمیشینه و برای بیشتر موضوعات جامعه که فکر کنه باید اعتراض و یا حرفی داشته باشه واکنش نشون میده اما به سبک و سیاق خودش!

الناز شاکردوست مثلا مدتی پیش برای همجنسگرایان خیلی زیر پوستی اما در عین حال درشت پستی گذاشت که با نظرات مختلف کاربران و خبرگذاری ها همراه بود. یا مثلا برای مترو پل واکنشی داشت که راحت حرفش رو زد اما اینبار خانوم بازیگر تصویری رو استوری گذاشت که موضوع "نه به پلاستیک" داشت اما تصویر ان با توجه به اینکه دهان یک انسان رو به عنوان جایی برای زباله نشون داده چندان از نظر کاربران جالب نبود!

Untitled

اما جریانات الناز شاکردوست با زوج هنریش...

الناز شاکردوست تو این چند ساله مدام با یک بازیگر مرد دیده شده که او را زوج هنری الناز خانوم میدونن. هوتن شکیبا که این روز ها صدای او را در نقش بچه تو مهمونی می شنویم و حال میکنیم، در سینما به عنوان پارتنر الناز شاکردوست است.

از حق هم نگذریم هوتن شکیبا و الناز هر دو واقعا هنرمند هستند، به خصوص در فیلم هایی مثل "شبی که ماه کامل شد" و یا "تی تی" حسابی توانایی خود را به رخ کشیدند و مخاطب رو پای کارشون نشوندند.

هوتن شکیبا همون آقا حبیبی هستش که در سرایل لیسانسه ها همش به دنبال دختر بود تا یکی زنش بشه اما حتی اون روزا هم هوتن خان شده بود ورد زبون همه و حالا هم که با بچه مهمونی حسابی دلبری میکنه.

6289b771ba5aa

الناز خانوم واسه تولدش از این رو به اون رو شد!

الناز شاکردوست از بازیگرای خیلی خیلی پولداریه که اصلا تنها برای علاقش به این عرصه وارد شده نه صرفا شغلش و پولش! الناز شاکردوست هم که دیگه از چشم رنگیای سینماست و یکی از آیتمای جذابیت و ورود به سینما همین چشم رنگی بودنه که میتونه سکوی پرتاب خوبی باشه!!

الناز شاکردوست تا به حال چند باری هم به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفته چرا که مثلا یکی از کیف هایی که نشون داد قیمتی چند هزار دلاری داشت و یا ماشینی که باهاش رفته بود گشت و گذار فوق لوکس بود و سفر های رویایی و خارجیشونم که دیگه بماند. در ادامه عکسی هم از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که تولدی لاکچری طور برای خود گرفته اند!

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها