|

"مهناز افشار" با تیپِ هفت رنگش باب میل فالوورا شد؛ خانوم دوغ بوده نوشابه شده!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که مدتهاست دیگه کشف حجاب کرده همیشه با آرایش ملیح بود اما اینبار تصویری از میانسالی خود بی آلایش منتشر کرد که جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر خوش چهره و خوش نقشی می باشد که البته دیگه باید بهش بگیم بازیگر سابق چرا که خانوم خانوما از وقتی که رفت و مهاجرت کرد دیگه فیلم و سریالی در ایران که قاعدتا نداشت، در خارج از کشور هم ول معطل زندگی می کند. البته که قصد توهین به مهناز افشار نیست اما خانوم بازیگر در این چند سالی که رفت با وجود استعداد خوبی که داشت اما تنها در مسابقه گات تلنت دیده شد و بعد از اون دیگر هیچ و هیچ...!

قطعااا میدونید که این روزا تو اینستاگرام چه خبره و چقدر کاربر هستند که به واسطه انتشار تصاویر خود بلاگر شدن و معروف! خب در مقابل چهره هایی که مشهور بودند دیگر نیازی به شهرت نداتشند و به راحتی در صفحات خود تبلیغات ودرآمد دارند، مثل خانوم صبا راد و بهاره رهنما! اما مهناز افشار با وجود اینکه بیشترین تعداد فالوور میان هنرمندان رو داره اما هیچگاه از او تبلیغ و معرفی به هیییچ وجه ددیه نشد و خب این نشون میده که مهناز دوست داره تا در قالب یک هنرمند باقی بمونه و اتفاقا حالا بیش از پیش در نگاه مخاطب محبوبه.

Untitled

مهناز افشار یه میانسال جذاب و خوش رنگ و لعاب

اما مهناز خانوم افشار در آلمان به دلیل دلتنگی و این گونه مسائل با اینستاگرامش با مردم در ارتباطه و خب شاید بشه گفت این تنها راه و سیم ارتباطی او با هم زبوناشه. به همین جهت مهناز افشار تصاویر بسیاااار زیادی از خود در صفحه اش منتشر میکنه و خیلی وقتها به هیمن شکل حرف دلش رو میزنه.

اما خانوم خانوما به تازگی تصویری به اشتراک گذاشت که به گفته خود کاملا یهویی و بی فیگور و بی آرایش و فیلتر... بوده و تلنگری برای سن و سالش نیز داشت. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

Untitled

افشار در کپشن این تصویر نوشت:

میانسالی

دوستش داشته باشیم تا راحت‌تر و قشنگ‌تر پیش بره

یک لحظه بدون ژست و فیلتر و قشنگیهای مرسوم، که کلا من خیلی بلدش نیستم

مهناز افشارو اینهمه اعتماد به نفس محاله!!

مهناز افشار چهره ای نچرال دارد و خب تو این دوره زمونه که همه شدن پروتزی و دماغ عملی، جاالب به نظر میاد و انگاری باید براش ذوق کرد! شاید بگین چه لوس اما اگه سری به پیج هنرمندان بزنید با چهره هایی پر آرایش و جراحی شده روبرو خواهید شد که خب جسارت کهناز افشار و البته اعتماد به نفسش ستودنیه.

مورد دیگر اینکه خیلی ها معتقدند مهناز افشار شباهت بسیار زیاید به گوگوش خواننده معروف دارد و اصلا ممکنه به همین دلیلم دستی به چهره اش نزده تا این شباهت باقی بمونه.

Untitled (1)

سنگ تموم مهناز افشار برای تولد خودش

مهناز افشار یک خرداد ماهی است و به تازگی 47 ساله شد و به همین جهت ویدیویی بسیار کوتاه از خود در حال فوت کردن شمعش منتشر کرد که در نوع خود جالب بود. البته که برخی از کاربران همیشه در صحنه مسخره کردن و گفتن کیکش چه لاکچریه!!

مهناز خانوم افشار در جهت تولدش و اینکه یک خرداد ماهی نیز هست ویدیویی هم پست گذاشت که واقعا قشنگ بود. او زمانی که در ایران بود نیز هواداران بسیاری داشت و در این ویدیو نشان میدهد که او در یکی از مراسمات سینمایی حضور داشته و هوادار کوچولوش کلی براش ذوق میکنه. هوادارای که هم ماهیه خانوم بازیگره!

سِت قر و قاطی مهناز افشار تو آلمان

اما مهناز افشار این روزها مشغول تفریح با تنها دخترش، لیاناست و عکس های مختلفی هم کنارش منتشر می کنه. این خانوم بازیگر و البته داور باتجربه در زمینه استعداد یابی، به تازگی سلفی جالبی رو همراه با دخترش گذاشت و میکاپ عجیب غریبش به نظر خیلی از طرفدارا چشم گیر بود. مهناز خانوم میکاپ عجیبش و لباس رنگ دریاش رو بهونه کرده و یه لبخند ملیح هم زده تنگشو برو که رفتیم.

mahnaz_afshar_1649354633

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها