|

عکس عجیبی که "مهناز افشار" جرئت کرد بزاره استوری؛ کَلِ هر چی پروتزیه خوابوند!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار برای روز جهانی پدر عکسی از همسر سابقش که شایدم حال حاضرش منتشر کرد و باعث شد تا باز صدای کاربرا دربیاد و بد و بیراه بهش بگن.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر سابق ایرانی می باشد که دو سه سالیه مثل خیلی از بازیگرای خانوم دیگه از ایران رفته و مهاجرت کرده. مهناز خانوم افشار اما حالا زندگی جمع و جور و مرفهییی داره که خب همه اون بلاتکلیفی هارو شست و جبران کرد.

مهناز افشار در اینستاگرام فعالیت بسیااار زیادی داره و خب همین اکتیو بودن باعث شد تا خیلی از کاربران دوستش داشته باشند و حسابی دل ببره! اما موضوعی این وسط مردم رو ناراحت کرده بود و حالا هم با هر تلنگر صداشون رو در میاره و اون اینه که مهناز افشار بعد از آزادی همسر سابقش خیلی ازش تعریف کرد در صورتی که مردم از او دل خوشی ندارن و هر بار کامنت هایی منفی میزارن.

اما خب حالا بعد از گذشت چند وقت این نظرات هم کمرنگ تر شدن و به تازگی مهناز افشار جرئت کرد تا دوباره اسم همسر سابقش رو بیاره و برای روز جهانی پدر عکسی همراه با دخترشون لیانا بزاره.

مهناز افشار کَلِ هرچی پروتزیه خوابوند!

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

Untitled

گافی که آبروی مهناز خانوم رو برد! 

حالا عکس بالایی رو دیدین؟ مهناز افشار تو این دو سه سالی که رفته کلا همیشه عکساشو با شال و روسری و هِد و کلاه و خلاصه این جور چیزا پوشونده حتی اگه دامن یا شلوارک هم به پا داشته اما موهاش رو فراموش نکرده و به نوعی خواسته تا راه برگشتی برای ایران اومدن داشته باشه اما از وقتی که تکلیف شوهر سابقش روشن شد و آقای آقازاده از زندان آزاد شد و رفت آلمان، مهناز خانومم دیگه بیخیال شد و علنن اعلام کرد دیگه برنمیگرده البته با برداشت کامله حجاب!

مهناز افشار اما هوز هم برای انتشار عکساش مراعات میکنه و همانند امثال خانوم هایی مثل روناک یونسی یا صدف طاهریان و... نیست که با لباسی بسیار عریان عکس بزاره اما تو جدیدترین پستی که منتشر کرد حالا یا از رو قصد یا اتفاقی خلاصه که در قسمت پایین عکس مشخص شد که او شلوارک به پا داره که البته این نگاه تیزبین کاربران همیشه در صحنه رو نشون میده که هیچی از زیر دستشون در نمیره و به این هم اشاره کردن و ازش نگذشتن!!

Untitled

درآمد مهناز افشار برای این بریز و بپاشا!

از این ها هم که بگذریم مهناز خانوم در اروپا هم انگار زندگی لاکچری دارد و رفاه و آسایش زندگی می کند. سوالی که احتمالاً مطرح است این است که حالا که ا. فعالیت سینمایی ندارد درآمدش از کجاست؟

در واقع خانم بازیگر در سه سالی که از ایران رفته یک همکاری با شبکه mbc persia داشت و در یک برنامه استعدادیابی به عنوان داور حضور پیدا کرد و طبق شنیده ها یک میلیون یورو دستمزد گرفت که رقم نسبتاً زیادی است.

Untitled

از طرفی مهناز در ایران جزو سوپراستارهای سینما و به نوعی جزو گران ترین ها بود و وقتی بهاره رهنما با پول و درآمد بازیگری تونسته برای خودش زندگی جمع کنه این مورد قطعا در خصوص مهناز هم صدق می کنه و ایشان با پس انداز دوران درآمد بازیگری شون قطعاً در هر کجای دنیا که بخواهند می توانند در رفاه و آسایش زندگی کنند. 

Untitled

وقتی مهناز عکس عَهد بوقشو نشون همه میده!

مهناز افشار در دو فیلم نهنگ عنبر 1 و 2 بازی کرد که همراه با رضا عطاران و ویشکا آسایش ترکوند. این فیلم از ایفای نق های طنز نهناز افشار بود که نشان داد خانم بازیگر توانایی بازی در هر دو کاراکتر طنز و جدی را دارد.

اما خب درصدی از جذابیت فیلم هم به دلیل قدیمی بودن سبکش بود که برای زمان مانتو های اِپل دار و موهای پف دار اون سال ها بود. مهناز افشار هم به تازگی تصویری جالب همراه با خواهرش منتشر کرد که مربوط به همون سالهاست و نوشت:

وقتی من و خواهرم خودمون یک پا رویا نهنگ عنبر بودیم

فقط چرا حالا فقط دوتا شاخک رو پیشونی گذاشتیم

276980478_5030734027006479_7783926647212395662_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها