|

فِیس و لباس انگلیسی "مهناز افشار" که عمرا بشناسید؛ ژستِ مثلا حواسم نیست ازت بعیده!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که دیگهکلا آلمانی طور زندگی می کنه اما دلش پیش ایرانه با عکس و کپشن با کاربران حرف میزنه و اینبار هم عکسی جالب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر سابق ایرانی می باشد که حالا در آلمان به سر میبره و سکونت داره! خانوم بازیگر با وجود استعداد خوبی که داشت و قطعا حالا هم داره، این عرصه رو کنار گذاشت و از وقتی که رفت دیگه فعالیت درست حسابی ازش دیده نشد!

مهناز افشار تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته که هم جدی بودن و هم باحال و بانمک. مثلا نهنگ عنبر رو به یاد دارید که رویی دیگر از مهناز خانوم رو دیدیم و واقعا هم تو سبک خودش همراه با ویشکا آسایش و رضا عطاران عالی بازی کرده بودن. مهناز افشار به تازگی تیکه از این فیلم رو هم تو پستاش گذاشت و طبق معمول همیشه با کاربران حرف زد و درد دل کرد.

مهناز افشار از وقتی که رفته حسااابی تو صفحه اینستاگرامش فعال اکتیو شده و فعاله به طوری که خانوم خانوما انگاری تمام وقتش رو صرف عکس گرفتن میکنه! وی به تازگی هم استوری از خود گذاشت که الکی مثلا حواسش نیست و تو یه باجه تلفن باحال ژست گرفته!

Untitled

این همه خانوم بازیگر از نمای بسیار نزدیک، خیلی خیلی نزدیک!

mahnaz_afshar_2860986779004712148_241999282

فالووری که آبروی مهنازو جلو همه برد! 

مهناز افشار تو این دو سه سالی که رفته کلا همیشه عکساشو با شال و روسری و هِد و کلاه و خلاصه این جور چیزا پوشونده حتی اگه دامن یا شلوارک هم به پا داشته اما موهاش رو فراموش نکرده و به نوعی خواسته تا راه برگشتی برای ایران اومدن داشته باشه اما از وقتی که تکلیف شوهر سابقش روشن شد و آقای آقازاده از زندان آزاد شد و رفت آلمان، مهناز خانومم دیگه بیخیال شد و علنن اعلام کرد دیگه برنمیگرده البته با برداشت کامله حجاب!

Untitled

مهناز افشار اما هنوز هم برای انتشار عکساش مراعات میکنه و همانند امثال خانوم هایی مثل روناک یونسی یا صدف طاهریان و... نیست که با لباسی بسیار عریان عکس بزاره اما تو جدیدترین پستی که منتشر کرد حالا یا از رو قصد یا اتفاقی خلاصه که در قسمت پایین عکس مشخص شد که او شلوارک به پا داره که البته این نگاه تیزبین کاربران همیشه در صحنه رو نشون میده که هیچی از زیر دستشون در نمیره و به این هم اشاره کردن و ازش نگذشتن!!

Untitled (1)

مهناز افشار که اول تو ترکیه بین زمین و هوا بود بعد ها به آلمان رفت و مستقر شد. البته که خانوم بازیگر از اول هم مقصدشون آلمان بود و جای بد رو انتخاب نمیکنن اما دلیل اصلیش به این خاطر بود که خانواده شوهر سابقش یعنی یاسین رامین که یک آقازاده هستن در آلمان زندگی میکردن و دخترش لیانا هم در این کشور به دنیا اومد.

مادر شوهر مهناز افشار که مشاور احمدی نژاد بود نیز در این کشور سکونت داشت و همچنین پدر شوهرش نیز تحصیلات خود را آلمان گذراند.

یاسین رامین و پدر شوهر خانوم بازیگر
یاسین رامین و پدر شوهرِ خانوم بازیگر

Untitled

تریپ انگلیسی مهناز افشار کنار تیل شوایگر

اما مهناز خانوم افشار از وقتی که رفته عکس هایی با استایل هایی ازش منتشر میشه که شاید خیلی هارو متعجب کنه! البته که او هم مانند خیلی از هنرمندان نمیاد عکس های نامتعارفش رو منتشر کنه چرا که به سرعت نور براش شایعه و حرف و حدیث درمیاد!

در ادامه تصویری از این بازیگر رو مشاهده می کنید که در کنار بازیگر مرد آلمانی ایستاده.

Untitled

فتوشاپ داغون مهناز افشار وقتی میخواد خوش فرم باشه!

اما مهناز افشار جدیدا عکسایی از خودش پست کرد و تریپ و فیگورهای خانوم بازیگر باحال بود اما به خاطر مدلش برخی از کاربران میگفتن مدل گوچی پوشیده! از طرفی هم تصویری که در ادامه قراره ببینیم رو وژه کردن و گفتن انقدر فتوشاپ زدی که در و دیوار کج شدن!!

mahnaz_afshar_286138945_706708763883495_86739827318395961_n

البته که مهناز افشار در ایران که بود به گفته و نظر خیلی از کاربران خوشتیپ تر بود و شیک و شکیل تر میچرخید اما از وقتی که رفته یواش یواش تیپاشم چندان به مذاق ایرانی ها خوش نمیاد و بدتپ میبیننش! 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها