|

فیلم یواشکی از کنسرت امیرحسین مقصودلو

amir tataloo shayanews

سحر قریشی در شب کنسرت تتلو ظاهرا حواشی به دنبال داشت که تیکه ای حالا اره فیلماش توسط کاربرا پخش میشه!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- امیر تتلو خواننده پرررطرفدار چند روز گذشته کنسرتی دیگر داشت که البته متفاوت تر از همیشه بود و اینبار تتل خان حتی از برخی خواننده های دیگه هم کمتر شیطونی داشت و خب ازونجایی که به گفته خودش این اجرا خانوادگی طور بود، مادر و همسرش یعنی سحر خانوم قریشی رو هم آورده بود و تو سالن بودن.

اما خیلی ها منتظر سورپرایزی خفن بودند که از سحر قریشی ببینند اما انگاری خبری نبود و همه چیز بدون جنجال خاصی برگزار شد. حالا جدا از این ها نکته جالب در این بین حجاب کامل این دو نفر بود که بین کلی دختر و پسر جوان و شاخ نشسته بودند، البته در قسمت vip.

خب میدونید که خیلی از آهنگ های امیر تتلو الفاظی رکیک و نامتعارف دارد اما در این اجرا آهنگ های بهتری خونده شد و خیلی از دوربین های گوشی به سمت سحر قریشی زوم بود که یکی از این فیلم های منتشر شده حسی بود که سحر قریشی با تتلو گرفته بود و به گفته کاربران حالتی مستانه بود! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

وقتی سحر وسط کنسرت تتلو رو بوس میکنه!

عصبانیت تتلو از سحر تو کنسرت!

اما در این بین که سحر خانوم بالای مجلس نشسته بود انگاری زمانی که تتلو در حال خوندن بوده و همه نگاه ها جذب آقای خواننده بوده قریشی به سمت و سویی دیگه در حال نگاه کردن بوده و این شد که صدای تتل خان در میاد و برخی از کاربران همیشه در صحنه گفتن حواسش به شوهر بعدیش بوده!!

عهد بوق تتلو که حسابی سوژه شد!

تتلو یه خواننده دهه شصتیه که ابتدا تو ابران فعالیت داشت و بعد از اینکه رفت ترکیه اون روشو نشون داد! از تتو فرق سرتا تا نوک پا بگیر تا نیوفیس بازی و قمار و هزار کار ناهنجار دیگه! اما امیر تتلو حتی تو ایران هم هواداران زیادی داشت و احتمالا عکسی به تازگی ازش داره دست به دست میشه رو دیدید که مال خیلی سال یشه. اون سال ها که موهای سیخ سیخ واسه پسرا مد بود!!

حالا کاربران فضای مجازی بعد از کنسرتتتلو این تصویر رو مدام دارن منتشر میکنن که چهره سابق این خواننده رو نشون بدن.

tataloosportorginnal_2830901156060098117_34663591249

سحر خانوم چه ترکوند!

اما سحر خانوم قریشی هم تغییر برگ ریزونی داشت و بعد از بازی در سریال "دلنوازان" در نقش یلدا بود که دیده و معروف شد که انگاری خانوم بازیگر چندان جنبه این شهرت رو نداشت چرا که به سرعت از اولین همسرش طلاق گرفت و شروع به برقراری ارتباط با افراد مختلف شد و هر موقع هم که صداش درمیومد میگفت محرم بودیم!!

حالا سحر قریشی در استانبول و در کنار امیر تتلو پررر حاشیه ترین چهره ایرانی قرار دارد و در عرض تنها دو ماه بیش از دو میلیون فالوور جذب کرده. اینکه این سناریو تا کی ادامه داشته باشه مشخص نیست اما سحر قریشی داره کپی برابر اصل تتلو میشه و با دستانی کاملا تتو و رنگ شده و گیاهخوار و ...خلاصه هر چیزی که به تتلو مربوطه شبیه شده!

سحر قریشی و همسر اولش سحر قریشی و همسر اولش
سحر قریشی و همسر آخرش سحر قریشی و همسر آخرش

تصمیم عجیب تتلو درباره خانوم بازیگر

تتل خان مدام تو یوتیوب در حال صحبت با هواداراشه و هر دو روز یکبار هم متن و عکسی در رابطه با سحر قریشی میزاره تا از تب و تاب نیوفته. از طرفی هم حجاب این بازیگر رو حتی سفت و محکم تر از پیش نگه داشته تا سحر بعد از اتمام کار و رسیدن به اهداف و حواشی، به راحتی بتونه برگرده به ایران! اما در ادامه عکس جالب این زوج عاشق رو همراه با متن خیلییی عجیب تتلو مشاهده می کنید که در رابطه با بازیگری سحر قریشی و استفاده ازش و سالم نبودن جسم و روح و ماساژ و... میگه!

Untitled (1)

و اما سخنان عجیب سلطان در جهت سالم نمودن سحر خانم قریشی!

یه چیزیو دوست دارم به هوادارای خانم قریشی، دوستاش و خانوادش و همکاراش و نظام و کلا مردم ایران بگم !! اصلا انگار نه انگار که یه گُل دستتون بوده !! انگار نه انگار که یه آرتیست بزرگ با ده میلیون فالور طرف حسابتون بوده تا حالا !! انگار نه انگار یه خانم بودن ایشون و به ظرافت و سلامتشون هیچ توجهی نشده !! هیچ آموزشی در جهت سلامتی بهشون داده نشده و هیشکی نگران نبوده !! ظلم کردین !! در حق ایشون، سلامتیشون، جوونیشون ظلم کردین !! بیش از حد بهش آسیب زدین و مصرفش کردین و اصلا حقِ گرفتنِ جوونیشو بهش ندادین و ایشون به نظر من احتیاج به کمی استراحت و قرنطینه دارن !! ایشون احتیاج به ورزش بیشتر و یوگا و رژیم های گیاهخواری و تخلیه بار منفی و آموزش موسیقی و سازهای مختلف دارن به جای آفیش شدن های پشت سر هم و جلوی دوربین بی خوابی کشیدن و تغذیه نادرست !! بنده مجبورم ایشون رو یک سال تو قرنطینه نگه دارم و ماساژشون بدم و حواسم به تغذیه شون باشه و رو آمادگی جسمانی و جوان سازی و پوست و مو و تتوهاشون کار کنم و بعدش تصمیم با خودشونه !! اگه دوست داشت به سینما و کارش بچسبه و اگرم دوست نداشت بشینه وَرِ دِلِ من نیوفیسارو بپرونه خلاصه که شما با همه بَد میکنید !!! با ایشون هم بَد کردین !! میخوام حقشو ازتون پس بگیرم و جوونیشو بهش برگردونم بعدش آزاده !! فعلا سحر قریشی بی سحر قریشی !! انقد سحر سحر نکنید !! بذارین به خودش و سلامتیش و پُر شدن حرارت و انرژیش بچسبه !! ۷۸ ‌

(ناگفته نمونه تتلو خودش گیاهخواره و کشتن و خوردن حیوانات رو انرژی منفی میدونه که نفرین حیوان از سوی طبیعت به خودش برمیگرده)

سحر+قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهنور رفیعی ارسالی در

    سحر عاشقتم

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم واسه سحرکه بااون همه شهرت خودشا بازیچه زبون تتلوکرده خدالعنتت کنه تتلوفکربازیگرای ایران اندازه یه پشه هم کارنمیکنه متاسفم واسه بازیگرای ایرانی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها