|

ولخرجیِ لوکس واسه سحر خانوم با یه شرط غررریب؛ اعتراف آقا بعد تموم شدن بلیطاش!

amir tataloo shayanews

تتلو فردا روز کنسرتشه اما اینبار کنسرتی متفاوت تر از قبل داره و قراره با پورش خودش و حاج خانوم پر حاشیه اش تشریف بیاره!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- بالاخره فردا روز کنسرته و هم هوادارا و هم تتلو حسابی منتظر چنین روزی بودن که البته اینبار با سری های پیش زمین تا آسمون قرره فرق کنه! حالا چجوری؟ تو این کنسرت پر حاشیه ترین دختر سینمای ایران یعنی سحر خانوم قریشی حضور دارن که همرنگ تتلو شدن و پر از تتو های رنگی دارن مثل جوجه رنگی هستن!

دیگه اینکه آقای خواننده اینبار قراره به جای گل کشیدن اسطوخودوس دود کنه و فضای سالن رو دود بگیره تا تتلیتی ها هم بخوری بشن و فضا سالم شه! اینبار قراره که به قول تتلو این کنسرت خانوادگی باشه که البته از اونجایی که بیشتر آهنگ های این خواننده فحش داره چجوری میخواد خانوادگی بشه!!

تتل خان اینبار امنیت رو هم بیشتر کرده و به جای بادیگارد میخواد پلیس بیاره تا مشکلی پیش نیاد و از همه مهمتر اینبار ماشین دار شده!! تتلو لحظه های آخر پورشه خرید و به گفته خودش ممکنه هم به نام سحر خانوم بزنه اما با شرررط! اونم به شرط اینکه اونجا زیاد مرد نباشه یا بیان خونه به نام کنن! واقعا خنده داره.

که خب این صحبت های تتلو و غیرتی بازیای نمادین چند وجه داره! یا تتلو به حاج خانومش اعتماد نداره، یا خیلی سحر قریشی رو دسته بالا گرفته انگاری هیچ بازیگر خوش چهره دیگه ای وجود نداره و ممکنه زنشو بدزدن!! یا همش برنامه ریزی هستش و قصد حاشیه سازی و جَو دادن دارن که احتمال آخری از همه بیشتره.

اما هر چی که هست سحر قریشی داره پا به پای تتلو میره و به تازگی گیاهخوار هم شده مثل آقاشون! و تتو هایی سنگین و غلیظ و رنگی دستاش رو گرفته. اما اینکه تو کنسرت تتلو سحر قریشی چه نقشی داره فردا دیده میشه. آقا و خانوم پر حاشیه خیلی وقت ها ابراز علاقه هایی هم به هم دارند که در ادامه نمونئه ای از اون رو مشاهده می کنید که سحر قریشی به زبون تتلویی هم نوشته و ابراز عشق کرده.

Untitled

اما تتلو تو یوتیوب فعالیت زیادی داره که خب دلیلشم مشخصه چون درآمد دلاری ازش داره و اصلا دلیل آوردن سحر قریشی به زندگیش هم همنی بود چرا که دیگه خودش به تنهایی داشت از اوج میوفتاد و نیاز به یه جنجال سنگین داشت و خوبه که بدونی صفحه اینستاگرام سحر قریشی هم تو همین مدت کم که دو ماهست بیش از دو میلیون جذب فالوور داشت! تازه چیز خاصیم منتشر نمیکرد!!

277032323_514909533608765_8425736178966465858_n

اعترافات عجیب آقای خواننده

اما تتلو تو این مدت حسابی ناز کرد واسه هواداراش و یه روز وعده داد و روز دیگش اومد قهر کرد و زد و زیرش. به همین جهت متنی جالب نوشت که به نوعی اعتراف بود:

Untitled

عاشقانه دیده نشده از سحر و تتلو

همونطور که میدونید مدتی میشه که تتل خان برای خانم بازیگر هم یوتیوب باز کرده و جالب اینجاست تو همین مدت کم سابسکرایب های سحر قریشی خیلی بالا رفته اما نکته ای که هست و همه رو متعجب کرده مظلوم شدن سحر قریشی با اونهمه سرزبونی و شیطونی در مقابل تتلو هستش. انگاری خانم بازیگر غلاف کرده و باید طبق برنامه و صحبت های آقاشون پیش بره!

سحر قریشی حالا در کنار تتلو و به خواسته تتلو چنان حجابی دارد که شاید تو فیلمای تلویزیون و سینماش هم چنین نبوده باشه! اما مدتی پیش تتلو و سحر قریشی قصد داشتن تا به طور زنده جلوی دوربین گوشی بیان اما نتشون قطع شده!!!

اما تتلو بعد از این جریان اومد و تصاویری از خودش و حاج خانوم تو بغلش منتشر کرد و متنی جالب و البته نمایشی نوشت که مثلا برای مراسم عروسی و پاتختی و... این موارد بوده! تتلو با انتشار تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

این عکس که مشاهده میکنید جشن عروسی ، عید و حنابندون و پاتختی و همه ی ریخت و پاش منو سحر خانم بود برای اینکه مردم کشور و همسایه ها و آشناها متوجه بشن که ما برای زندگی مشترک همدیگه رو انتخاب کردیم !! عکسای روز قبل هم خاستگاری و بله برون بود.

 درسته لیاقت جفتمون شکوه و عظمت بیشتری بود ولی خب به نظرم اینجوری خیلیا یاد میگیرن واسه ی انتخاب همدیگه نباید منتظر جشن و پول و عاقد و فیلان بیسار باشن !! ریختو پاش اضافه چیزی جز خودنمایی و زیاد کردن زحمت جوونا برای ازدواج نبود !! شاعر می‌فرماید : از بلندای نگاه تو فقط پرواز و پرواز ، نه محضر لازمه نه حلقه خب امّا تویی همدم تویی محرم ، تویی هم راز ... ! ۷۸

تتلو

سخنان گوهربار تتل خان درباره گذشته سیاه خودش و خانومش

اما تتلو از اونجایی که همش در حال توضیحه در جدید ترین مواردی که گفت درباره رابطه اش با سحر و حتی بچه دار شدن و عشقشون بود که خب همچنانم برای خیلی ها باور پذیر نیست اما خب تتل خان در تلاشه که بگه رابطه ما از رو عشق و ازدواجه!

امیر تتلو نوشت: نظرم هنوز راجع به ازدواج و بچه دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بالاخره یه روزی آدما از هم جدا میشن.

اما اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم . من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه ای فکر کنم.

و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمیدونید.

ترجیح میدم آینده ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم !

در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشته م براشون مهم نباشه!

به نظر من اتفاقا آدما هرچی عین من پرونده شون سیاه تر باشه بخشیدنشون عشق بیشتری میخواد

دقت کنید ! اگه گذشته ی من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمیتونست گذشته ی سیاهمو نادیده بگیره.

خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که اینهمه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای و البته همه ی اینا اصلا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی های خودتون استفاده کنید از این بحث ها !

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها