|

گرمه؟ خُب جا شلوارای تنگ دامن خنک بپوش؛ تو مهمونی و خیابون با مانتو عالی میشه

پوشیدن مانتو با دامن امروزه بین دختر خانوم های جوون کلی طرفدار پیدا کرده. با ما همراه باشید تا چند ست جذاب مانتو و دامن به شما یاد بدیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

هوا کم کم داره رو به گرمی میره پوشیدن شلوار سخت و اذیت کننده می شود. یک پشنهاد جذاب پوشیدن دامن به جای شلوار است و ست کردنش با مانتو. البته پوشیدن مانتو در بین زنان ایرانی پیشینه زیادی دارد و مادران ما در گذشته بیشتر در منزل یا مراسم ها مانتو می پوشیدند اما رفته رفته مانتو پوشیدن به به استایل های خیابانی هم راه پیدا کرده اند. جالب اینجاست که خوش تیپ ها علاوه بر روزهای گرم سال، در روزهای بارانی و برفی نیز اصول ست کردن دامن با پالتو را یاد گرفته اند!

به گزارش «شایانیوز» ست مانتو و دامن جزو استایل هایی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید مانتو های کوتاه و بلند را با انواع دامن بلند ست کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند ست جذاب مانتو و دامن رو به شما پیشنهاد بدهیم.

285768_725

ست کردن دامن پلیسه با مانتو

دامن‌های پلیسه را می‌توانید به‌راحتی با مانتو ست کنید و برای بیرون از منزل بپوشید. اگر دامن پلیسه شما طرح‌دار است بهتر است بلوز یا شومیز شما کاملا ساده باشد. نکته‌ای که برای پوشیدن مانتو و این مدل دامن مهم است این است که مانتو شما وقتی می‌خواهید با دامن مخصوصا دامن پلیسه بپوشید، خیلی گشاد و پف دار نباشد. بهتر است مانتو جمع‌وجورتر باشد اما مانتو تنگ منظور ما نیست، هیچ‌گاه دامن پلیسه را با مانتو یا شال پلیسه نپوشید.

285758_167

ست مانتو با دامن جین

پارچه جین جزو پارچه‌هایی است که در چهار فصل سال کاربردی بوده و به‌راحتی می‌توان آن را با انواع مانتو چه جلوباز و چه جلوبسته ست کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای این مدل دامن‌ها، از مانتوهای نخی رنگ روشن، پانچوهای کوتاه برای دامن راسته و مانتوهای کتی برای دامن‌های کلوش استفاده کنید.

465b790eef2a509654bb758cd206cf9a

ست کردن مانتو دامن چهارخانه

دامن ها چهارخانه که که معمولا با جنس پشمی در بازار موجود هستند ماسب برای استایل پاییزی شما می باشد؛ در صورتی که دامن شما تا حدی کوتاه باشد می توانید از بوت های بلند همراه با دامن استفاده کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به این مدل پارچه دارید این استایل مطمئناً برای شما مناسب خواهد بود.

Untitled-3-1-800x1000

ست کردن مانتو با دامن حریری

پارچه‌ی حریر یکی از پرطرفدارترین‌های فصل‌های بهار/تابستان است. امسال از این پارچه‌، با طرح‌ها و رنگ‌های پاستلی و آب‌رنگی دامن‌های جذابی می‌بینیم که می‌توانید هم در استایل مهمانی و هم در استریت استایل‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در انتخاب مانتوی مچ با دامن حریر این است که جنس مانتو به پارچه‌ی حریر نزدیک باشد و همخوانی خوبی داشته باشند. مانتوهای نخی نازک می‌توانند کاندید خوبی برای ترکیب شدن با دامن حریر باشند.

یک ست پیشنهادی جذاب برای مهمانی ها استفاده از دامن حریر گل‌دار به همراه مانتو کتی رنگ روشن است همچنین می تونید از تونیک‌های نخی استفاده کنید و یک ست تابستانی/ ساحلی خوب از آن خارج کنید.

1011995274-e1567421593272

ست کردن مانتو با دامن چین چین دار

یک مدل جدید دیگر، دامن‌هایی با چین طبقه‌ای هستند. این دامن‌ها هم در ساخت استایل مهمانی و هم کژوال کاربرد زیادی دارند. این نوع دامن را هم به شکل متصل به مانتو و هم به شکل دامن تکی می‌بینیم. پیشنهاد می‌کنیم این دامن را با شومیز جلوبسته‌ی ساده با رنگی مکمل دامن ست کنید.

ست دومی که با دامن چین‌دار می‌توانید بسازید، ترکیب کردن آن با یک بلیزر کوتاه است. 

42705268_252086522318637_9146047587472400425_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به تونیک روی دامن میگویند مانتو به کت وشلوارهم میگویند مانتوشلوار !!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها