|

وقتی زنِ ساعد سهیلی عشق شو جلو همه لو میده؛ آبجی کوچیکه چه خاص و خفنه!

gloria hardy and soheili shayanews

ساعد سهیلی مثل همیشه به همراه همسر جذابش گلوریا خانم هاردی در یک مراسم حاضر شده بود که صحبت های باحال گلوریا تو این مراسم خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد

چه در سینمای ایران و چه در سینمای جهان خانواده های هنری زیادی وجود دارند که انگار سینما تو پوست و خونشونه! در سینمای ایران هیچ خانواده مثل سهیلی ها نیست که هم پدر جزو کارگردانان به نام است و هم فرزندان جزو استارهای جووون و آینده دار بازیگری هستند. البته به این میون عروس خانم فرنگ را هم اضافه کنید. گلوریا خانم هاردی که نیمه فرانسوی و نیمی ایرانی است هم در چند اثر به عنوان بازیگر حضور داشته که الحق و الانصاف به خوبی کار رو درآورده و شاید اگر مشغله های زندگی و فرزندش نبود او همه به قد و قامت سهیلی ها به شهرت می رسید.

به گزارش «شایانیوز» ساعد سهیلی و سینا مهراد بازیگران محبوب سینما هستند که هر کدام کراش خیلی از دختران هستند. البته که شاید براتون سوال شه چرا سینا فامیلیش با خانواده فرق داره، چون به گفته آقای بازیگر این کار رو انجام داده تا زیر چتر پدرش وارد این حرفه نشه و استعداد خودش سنجیده بشه که خب این حرکت از نظر برخی کاربران چندان جالب نبوده چون در نهایت خیلی زود شناخته شد و لو رفت!

insta.actor_1644343342_1

ساعد پسر بزرگ خانواده سهیلی چند سالی است که با گلوریا ازدواج کرده و تو بیشتر مراسم ها و جشن ها در کنار همسرش حضور دارد که شاید به خاطر کراش فراوون دخترا رو ساعد جان خیلی هم بی دلیل نیست! در تازه ترین ویدیویی که از ساعد و گلوریا منتشر شده خانم در باره فیلم روز صفر و ایفای نقش ساعد به جای عبدالمالک ریگی صحبت های جالبی می کنه و میگه که عاشق ریگی شده بود. که البته با خنده و حضار و واکنش جالب ساعد مواجه میشه!

گلویا خانوم عشقِ دلههه!

چیزی که در گلوریا هاردی همیشه برای مخاطب دلنشینه اینه که خانم بازیگر با وجود اینکه در خارج از ایران بزرگ شده و زندگی کرده اما در مراسمات سینمایی هیچگاه با تیپ و استایل هایی اَجق وجق و خیلی تو چشم ظاهر نشد. گلوریا هاردی همیشه پوششی ساده و شخصیتی آرام دارد که هچوقت برا نوع لباس ناجور مورد سوژه قرار نگرفته!

اما مواردی که گفتیم درست برخلاف خیلی از بانوان سینمای ایران است که فقط کافیه جایی از مراسمات باشند اونوقته که استایل هایی بسیار عجیب و ناجور ازشون دیده میشه. به خصوص در سال 1400 که بعد از دوسال کرونایی مراسمات و جشنواره و اکران های بسیاری برگزار شد و انگاری برخی از هنرمندان ما عقده گشایی کردند و مسابقه ای برای کی شاخ و خفن تره بود!!!

185921-Gahar-ir

گلوریای خوش حجاب وقتی کمی شل حجاب میشه!

 اگر از بینندگان سریال بسیار جذاب "کیمیا" بوده باشید قطعا با کاراکتر رها آشنا هستید که گلوریا هاردی ایفای نقش کرد و زمانی که قسمت هایی در خارج از کشور بود وی کاملا بی حجاب بود. گلوریا هاردی سالهاست که در ایران زندگی می کند و با حجاب!

tele4us_1603013203

گلوریا هاردی در نمایی از سریال کیمیا

اما به تازگی تصویری از این زوج در کیش منتشر شده که حجاب شل خانم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت. عده کمی کاربر همیشه در صحنه ان موضوع را سوژه قرار دادند و عده دیگری هم برای این زوج آرزوی خوشبختی کردند.

Untitled

حضور پررنگ دختران خاندان سهیلی تو عرصه مدلینگ!

سعید سهیلی دو دختر به نام های صبا و سارا هم دارد. صبا سهیلی در عرصه هنر فعال است و در زمینه بازیگری و طراحی گرافیکی مشغول به کار است. سارا خانم هم در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. 

251756-Gahar-ir

سمت راست صبا سهیلی- سمت چپ سارا سهیلی

اگر به صفحه اینستاگرام صبا خانوم سهیلی سری بزنید متوجه می شوید که بهاره افشاری زیر تمام پست های خانوم رو لایک کرده و کامنت گذاشته. شاید اول تصور کنید که رابطه این دو نفر یه دوستی صمیمی باشد اما داستان چیز دیگری است و صبا خانوم سهیلی عروس خانواده افشاری است!

صبا سهیلی 33 ساله همسر بابک افشاری برادر بهاره افشاری (بازیگر سینما و تلویزیون) است. بابک افشاری آرشیتکت است و فعالیتی در زمینه بازیگری ندارد.

صبا-سهیلی-و-همسرش

bahare-afshari-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها