|

یه دختر جذاب و طناب پیج شده بغل "ساعد سهیلی" اونم جلو همه؛ خانومش کو پس؟!

saed soheili shayanews

ساعد سیهلی به همراه بابای کارگردانش و خواهرش صبا در اکران مردمی گشت ارشاد حضور داشتند که لباس خانم سهیلی سوژه کاربران فضای مجازی شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ساعد سهیلی بازیگر جوان و خوشتیپ ایرانی و البته پسر آقای کارگردان می باشد که به لطف بابا جان به این عرصه پا گذاشت و حالا برای خود اسم و رسم و هواداران زیادی دارد.

به گزارش«شایانیوز» ساعد سهیلی در خانواده ای هنری بزرگ شده و برادر و همسرش نیز بازیگران معروفی هستند. ناگفته نماند ساعد دو خواهر به نام های سارا و صبا سهیلی هم دارد که یکی در تلویزیون و دیگری در تئاتر فعالیت دارد و ظاهرا سعید سهیلی (آقای کارگردان که پدرشون میشه) کل خاندان رو وارد این عرصه کرده حتی اگه استعداد خاصی هم نداشته باشن!

ساعد معروف ترین بازیگر در خانواده اش است و بعد از او هم مهراد برادرش کراش دختران است که با سریال "پدر" و همبازی شدن با ریحانه پارسا شناخه و معروف شد. از این ها که بگذریم این خانواده به تازگی "گشت ارشاد 3" رو روی پرده سینما دارند. به تازگی اکران مردمی این فیلم در لوتوس مال بوده و سعید به همراه صبا و ساعد و بهنام بانی حضور داشتند و لباس خانم سهیلی مورد توجه کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت و کمربند او را طناب و... دیدند!

hashiyeh_1642364402_1

hashiyeh_1642364402_2

hashiyeh_1642364402_3

سارا-سهیلی-بازیگر-1

البته که گشت ارشلا حاا یا به خاطر ریحانه پارسا یا برای جذابیت کاراکتر ها و سابقه قبلی گشت ها که خوب از آب دراومده بود، فروش خیلی خوبی داشته تو یک هفته تونست 7 میلیارد بفروشه. 

اما ریحانه پارسا هم در اینباره نظری ناجور داد که بعد از چند ساعت پاکش کرد و ایتوری دیگر گذاشت که در ادامه مشاهده می کنید.

divanebycassowary_2722539632215554577_47818157715

اما ساعد خان سهیلی همسری دو رگه (ایرانی فرانسوی) دارد. گلوریا هاردی بازیگر نقش رها که دختر کیمیا در سریال "کیمیا" بود را بازی کرده است. 

این زوج بنا بر تاریخی که خواهر ساعد در اینستاگرام زده در سال 1393 ازدواج کرده اند و پسری چهار ساله به نام هامون نیز دارند. اما چیزی که درباره این زوج مدتی پیش جنجال به پا کرده بود استفاده شهرداری از عکس ساعد و گلوریا در بنر های شهری بود با عنوان (من یک پدر هستم و من یک مادر هستم).

zahranayebi_1642174137

این تصاویر در فضای مجازی با نظرات کاربران روبرو شد که چرا از شخصیت های معروف که بچه ندارند برای این کار استفاده شده اما بعدا با پستی که سعید سهیلی برای تولد نوه اش منتشر کده بود معلوم شد که ان زوج پسری چهار ساله دارند که تا به حال ازش چیزی نگفته بودن!

البته که خیلیا گفتن با توجه به اینکه گلوریا هاردی 6 سال بزرگتر از ساعد می باشد و اقای بازیگر چهره ای بِیبی فیس هم دارد، بیشتر میخوره که هامون برادر کوچیکش باشه نه پسرش!

4631309

و اما گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده است.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.

banoo_online_1518595155

علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد.

گلوریا از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.

tele4us_1603013203

tele4us_1606915747

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این خب خواهرش اسکل

    • ناشناس ارسالی در

      به شما چه هر چی میخواد باشه !

  • فاطیما ارسالی در

    جالبه ها به نسبت بعضی از ایرانی حجاب کامل تره
    عجیبههههه عجیب !!!

  • نورینا ارسالی در

    این خواهرشه صبا سهیلی

  • ناشناس ارسالی در

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • ناشناس ارسالی در

    ایشون خواهر ساعدسهیلی هستند.

  • ملیکا ارسالی در

    ایشون خواهر آقای سهیلی هستند

  • ناشناس ارسالی در

    الکی حاشیه درست نکنید این خواهرش 🙄😒

  • ناشناس ارسالی در

    این خواهرشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها