|

میز جذاب ساعد سهیلی و همسرش با یه ویویی لاکچری!

saed soheili shayanews

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی که در این مدت کیش هستند تصویری منتشر کردند که خانم بازیگر به دوران شل حجابی اش بازگشته است

لینک کوتاه کپی شد
3

ساعد سهیلی از بازیگران معروف و با حال ایرانی می باشد که ابتدا او را سال ها پیش در فیلم "چارچنگولی" در نقش برار تعادل دیدیم و با آقای بازیگر آشنا شدیم اما بعد ها با اکران فیلم "گشت ارشاد 1" به یکباره ساعد سهیلی به شهرت رسید و تبدیل به بازیگری اسم و رسم دار شد.

به گزارش«شایانیوز» البته که سهیلی ها در سینما تنها به ساعد ختم نمیشود و پدرش سعید سهیلی از کارگردانان خفن سینما می باشد و برادرش سینا مهراد نیز هنرمندی خوشتیپ و با استعداد است که با ریحانه پارسا در سریال "پدر" شناخته و البته معروف و محبوب شد. اگر فکر می کند که سهیلی ها تموم شدن سخت در اشتباهید چرا که دو خواهر به نام های سارا و صبا نیز دارند که صبا در عرصه هنر فعال است و سارا دستی در بازیگری و مدلینگ دارد.

اما جدا از همه این ها ساعد سهیلی سال هاست که ازدواج کرده. وی با خانم گلوریا هاردی که دورگه ایرانی فرانسوی است مزدوج شد و پسری به نام هامون دارند. اما اگر از بینندگان سریال بسیار جذاب "کیمیا" بوده باشید قطعا با کاراکتر رها آشنا هستید که گلوریا هاردی ایفای نقش کرد و زمانی که قسمت هایی در خارج از کشور بود وی کاملا بی حجاب بود. گلوریا هاردی سالهاست که در ایران زندگی می کند و با حجاب! اما به تازگی تصویری از این زوج در کیش منتشر شده که حجاب شل خانم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت. عده کمی کاربر همیشه در صحنه ان موضوع را سوژه قرار دادند و عده دیگری هم برای این زوج آرزوی خوشبختی کردند.

Untitled

سهیلی ها همه خوشگل و خوشتیپ

ساعد سهیلی و سینا مهراد بازیگران محبوب سینما هستند که هر کدام کراش خیلی از دختران هستند. البته که شاید براتون سوال شه چرا سینا فامیلیش با خانواده فرق داره، چون به گفته آقای بازیگر این کار رو انجام داده تا زیر چتر پدرش وارد این حرفه نشه و استعداد خودش سنجیده بشه که خب این حرکت از نظر برخی کاربران چندان جالب نبوده چون در نهایت خیلی زود شناخته شد و لو رفت!

insta.actor_1644343342_1

گلوریا هاردی واسه اینه که عشقِ دله!

اما چیزی که در گلوریا هاردی همیشه برای مخاطب دلنشینه اینه که خانم بازیگر با وجود اینکه در خارج از ایران بزرگ شده و زندگی کرده اما در مراسمات سینمایی هیچگاه با تیپ و استایل هایی اَجق وجق و خیلی تو چشم ظاهر نشد. گلوریا هاردی همیشه پوششی ساده و شخصیتی آرام دارد که هچوقت برا نوع لباس ناجور مورد سوژه قرار نگرفته!

اما مواردی که گفتیم درست برخلاف خیلی از بانوان سینمای ایران است که فقط کافیه جایی از مراسمات باشند اونوقته که استایل هایی بسیار عجیب و ناجور ازشون دیده میشه. به خصوص در سال 1400 که بعد از دوسال کرونایی مراسمات و جشنواره و اکران های بسیاری برگزار شد و انگاری برخی از هنرمندان ما عقده گشایی کردند و مسابقه ای برای کی شاخ و خفن تره بود!!!

و اما ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

ساعد سهیلی در کنار مادربزرگش ساعد سهیلی در کنار مادربزرگش

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

چطور به ایران آمدم

من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده ام. قبل از اینکه در سریال کیمیا بازی کنم به ایران آمده بودم که دلیل آن به خاطر ازدواج با ساعد سهیلی بود. من با ساعد سهیلی وقتی به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

ما نمی خواستیم شلوغ کرده و خبر ازدواج مان را پخش کنیم. فکر هم نمی کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عکس دو نفره مان را رسانه ای کردیم که عکس مان ما را به عنوان زوج معرفی کرد.

274149253_341663974528979_6159856856691396028_n

گلوریا هاردی چگونه بازیگر شد؟

من در تهران شاگرد آزیتا حاجیان بودم ایشان که در سریال کیمیا بازی می‌کردند در جریان این موضوع بودند که برای سریال و نقش رها به دنبال خانمی که خارجی باشد و فارسی هم بلد باشد هستند، من تست دادم و قبول شدم.

272939905_242842728005830_627527439517065790_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها