|

وقتی خاندانِ سهیلی سینما رو اختصاصی کردن؛ هم دختر هم پسر همه خفن و خوشگلن!

saed soheili shayanews

در جشنواره فجر خانواده سهیلی که همه با هم اومده بودند جالب بودند و سوژه ای جذاب برای عکاسان نیز شدند.

لینک کوتاه کپی شد
6

در چند سال اخیر گوشه ای از سینمای ایران تبدیل شده به بازیگران و نویسندگان و کارگردان هایی که خانواده خود را هم به راحتی وارد این عرصه کرده اند که خب بعضیاشون تیری در نشان بوده و بعضی هم تیری در تاریکی.

به گزارش«شایانیوز» خانواده سعید سهیلی کارگردان معروف نیز یکی از همین تیر در نشان ها بود که ظاهرا بازیگری تو خون پسراش هم بود و کم کم عروسش یعنی گلوریا هاردی هم وارد این فضا شد و حالا شهرت خوبی دارد. ساعد سهیلی و سینا مهراد بازیگران محبوب سینما هستند که هر کدام کراش خیلی از دختران هستند. البته که شاید براتون سوال شه چرا سینا فامیلیش با خانواده فرق داره، چون به گفته آقای بازیگر این کار رو انجام داده تا زیر چتر پدرش وارد این حرفه نشه و استعداد خودش سنجیده بشه که خب این حرکت از نظر برخی کاربران چندان جالب نبوده چون در نهایت خیلی زود شناخته شد و لو رفت!

insta.actor_1644343342_1

حالا از این ها که بگذریم این روز ها خانواده سهیلی در مراسمات سینمایی حضور پر رنگی دارند و خواهرشون صبا سهیلی نیز دعوت میشود. صبا سهیلی نیز در عرصه هنر فعال است و در زمینه بازیگری و طراحی گرافیکی مشغول به کار. ساعد سهیلی خواهر دیگری به نام سارا نیز دارد که او هم در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد. 

سارا سهیلی سارا سهیلی

خاندان سهیلی به تازگی برای جشنواره فجر حضور داشتند و عکس و فیلم های جالبی از آن ها گرفته شد و نکته جالب تر استایل های متفاوت آن ها بود که هر کدون تو فازی متفاوت بودند!

insta.actor_1644343342_3

و اما ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلمبردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است. او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده. 

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است. ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

cinema.ketab.iran_1644334006

صبا سهیلی و همسرش که شما رو متعجب میکنه!

صبا سهیلی در سال 1368 در خانواده هنرمند به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته میکروبیولوژی است. صبا سهیلی متاهل بوده و همسر او بابک افشاری برادر بهاره افشاری (بازیگر سینما و تلویزیون) است. بابک افشاری آرشیتکت است و فعالیتی در زمینه بازیگری ندارد.

صبا-سهیلی-و-همسرش

طراحی پوستر صبا سهیلی

صبا سهیلی به جز بازیگری در عرصه طراحی پوستر نیز فعالیت نموده است و از کارهای او می توان به طراحی پوستر «چارچنگولی» ، «ازدواج در وقت اضافه» و «گشت ارشاد» اشاره کرد.

bahare-afshari-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی