|

مقصودلو واسه ماه عسل عروس خانومُ برد شمال؛ هوادارام افتادن دنبال شماره آق داماد!

amir tataloo shayanews

سحر قریشی به تازگی ویدیویی منتشر کرد که حال و هوای ویلای خفن تتلو شباهت زیادی به شمال خودمون داشت و حتی برخی کاربران رو هم به این شک انداخت!

لینک کوتاه کپی شد
21

شایانیوز- امیر خان تتلو این روزها حسابی درگیر حاج خانومش یعنی سحر قریشی و کنسرتی که در راه داره هستش و خب قطعا حواشی زیادی هم پیدا کرده که همشون از پیش تعیین شده هستن و جمله ای بدون برنامه ریزی با سحر ازش نمیگه! حتی اگه مثلااا دعوا کرده باشن!

اما برعکس تتلو که به شدت صحبت میکنه و هر روز موارد زیادی برای گفتن داره، حالا یا از کنسرت یا از سحر قریشی یا بحث با هوادارا یا از خود تعریف کردن و... در عوض سحر این روزها خیلی مظلوم شده و انگاری با خانوم بازیگری که ما تو ایران میشناختیم زمین تا آسمون فرق داره و چندان شیطونی ازش دیده نمیشه! حالا این قضیه یا واقعا تاثیرات شوهر کردنه و غیرتی بازیای تتلو! که بعید میدونیم!! یا به این دلیله که چندان تو چشم نباشه و وارد جنجال ها نشه تا راهی برای برگشت باقی بمونه.

سحر قریشی در اینستاگرام خود تا قبل از رفتن به ترکیه و حاج خانومه تتلو 9 میلیون فالوور داشت اما حالا تنها در عرض دو ماه 2 میلیون اضافه شد و بیش از 11 میلیون دنبال کننده دارد. وی اوایل چندان استوری و یا فعالیت خاصی نداشت اما حالا روزانه استوری هایی از تتو هایی که میزند و یا بازی با آتیش و ویلای تتلو منتشر میکنه و به همین روند هر روز تعداد فالوور ها بیشتر میشه! که خب اینا دقیقا خواسته هاییه که سحر و تتلو دارن.

اما سحر قریشی به تازگی ویدیویی کوتاه از هوا و فضای ویلا گذاشت که دقیقا همانند حال و هوای شمال رو داشت به همین سبب بسیاری از کاربران این رو به اون تشبیه کردن و نظراتی متفاوت دادند.

وقتی سحر همه چیو داره از تتلو اسکی میره!

اما تتلو از اونجایی که خودش رو رنگی ترین پسر دنیا و البته آرتیستی خفن میدونه بعضی از اخلاقیاتش هم متفاوه. مثل همین تتلو زدن که به نوعی عبادت میدونه و یا گیاهخواری که از نظرش کشتن حیوانات درست نیست و میگه حیوانات نفرین میکنن و طبیعت این نفرین رو به زندگی آدما برمیگردونه. یا مثلا یوگا و ورزش رو خیلی جدی کار میکنه به همین دلیل سحر خانوم قریشی رو هم داره کپی برابر اصل خودش میسازه.

سحر قریشی هر روز داره دستاشو بیش از پیش تتو میکنه و احتمالا واسه کنسرت تبدیل به یه دختر رنگی! اما سحر قریشی انگاری از تمام این کارا خوشش میاد و به تازگی هم لا به لای استوریاش ویدیویی کوتاه این سبکس استوری کرد.

ابراز عشق و علاقه تتلو و سحر با خالکوبی!

سحر قریشی تا چند روز پیش زیر دست تتو کاره خفن تتلو خالکوبی های خود را میزد البته با نظارت همسرش که جدیدا شدید غیرتی شده! اما از اونجایی که خود تتلو هم گفته بود میخواد تتوکار سحر رو دختر بیاره به حرفش عمل کرد و اینبار خانومی جوان و حرفه ای تتو دست سحر قریشی رو کامل کرد. این تتو ست شده با تتلو می باشد که معنی خاصی هم دارد که طرح قلب و کلید است و گویا این زوج پرحاشیه می خوان به همه نشون بدن پایبند به یک قلب و یک کلید هستن.

وقتی هوادارا به شکلی عجیب پیگیر گرفتنه شماره تتلو هستن!!

اما ازونجایی که دفعه پیش مشخص شد تتلو واقعا هوادارای زیادی داره و خیلی ها حتی تو جمعیت له شدن اینبار جدی تر و عاقلانه تر هماهنگ کرده که اینبار تتلیتی ها یه جور جنجال ساختن. ظاهرا برخی از هوادارا به قسمت بلیط فروشی زنگ میزنن و درخواست شماره تتلو رو دارن! مثل این میمونه زنگ بزنی سینما و شماره بازیگرا رو بخوای!!

او در این ویدیو می گوید که شماره ای ندارد و بی دلیل مسئولان شرکت از اذیت نکنند. مسئول شرکت نیز در این میان می گوید که هیچ کدام از بلیط فروشان نه امیر تتلو را دیده اند نه به او دسترسی دارند.

تتلو درآمد کنسرت رو می خواد صرف هزینه عروسی ش با سحر کنه!

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. حالا خیلی ها منتظر هستند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعدع ش رو داده چیه؟

خیلی ها معتقدند که امیر و سحر قراره تو کنسرت رسماً باهم ازدواج کنن و زن و شوهر بشن و سورپرازی هم که تتلو وعده ش رو داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله رو رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

tatalooyeh_1648489279

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند. البته متاورس فعلا خیلی گرون است و برای برگزاری جشن در این فضا باید هزینه زیادی خرج کرد. شایعه شده که امیر خان تتلو قصد دارد درآمد حاصل از کنسرتش رو صرف هزینه عروسی ش با سحر تو متاورس کنه!

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دماغ چی میگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها