|

میخوای با سایه و خط چشم حالت چشمات گیراتر و جذابتر شه؟ پس بدو بیا که آموزشا ریختن!

اگه دوست دارید تا چشمانی گیرا تر داشته باشید بهتره که در این مطلب سایه و خط چشم کشیدن رو یاد بگیرید تا دو هیچ از بقیه جلو باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شمایی که داری این مطلب رو میخونی قطعا خانومی زیبا اهل میکاپ هستی که دوست داره تا چهره ای آرایش کرده داشته باشه اما آراسته و نه شلخته و لزوما غلیظ! در ظاهر یک خانوم مواردی مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش، اکسسوری و آرایش همه و همه مهم هستند تا یک ظاهر زیبا و در عین حال شیک داشته باشید.

اما خب قطعا این آیتم ها باید به درستی انتخاب و ست بشن، هم از لحاظ هماهنگی رنگ و مدل موارد با هم و هم از لحاظ هماهنگی با رنگ پوست و اندام شما! اما اگه بخوایم بیایم سر اصل مطلب خودمون باید بگیم که شاید قبلا سایه و خط چشم فقط تو مراسمات و عروسی ها کشیده میشد اما حالا دیگه این موارد هم ترند شدن و اتفاقا تو جذابیت و طراوت چهره یک خانوم هم تاثیر زیادی دارن که خب با پیشرفتی که خانوما تو اصول آرایش کردن داشتن و میکاپ آرتیست های عزیز تو این زمینه فعال بودن و یاد داد، خب استفاده از سایه و خط چشم هم دیگه روال شده. اما نکاتی تو این دو آیتم آرایشی وجود داره که قطعا اولش سخته اما با تمرین به راحتی میتونین سایه و خط چشم رو یاد بگیرین و با رنگای ملایم و نود سایه و خط چشم های معمولی تو هر جایی که میخواین برین حتی سرکار حالتی جذاب تر به چشماتون بدین.

نکته: برای سایه زدن بِلِند کردن و ترکیب سایه خیلی اهمیت داره که اگه از خانومای بسیار تازه کار هستید و با براش نمیتونید به درستی این کار رو انجام بدید بهتره که براش رو از قسمت بالاتر دست بگیرید تا کنترل بیشتری روی کار داشته باشید. این عمل در کل حرکت درستی نیست اما کاری که میخواین رو انجام میده!

Untitled

رنگ چشمات چه رنگیه؟ این رنگ سایه رو بزن!

اما برای انتخاب رنگ و مدل سایه بهتره که ابتدا به فرم چشماتون دقت داشته باشید و بعد هم رنگ چشم ها و رنگ پوست. در ادامه با اصول کلیِ سایه زدن و رنگ سایه ای که مناسب رنگ چشمهای شماست رو هم بدونید تا جذاب و متفاوت تر از بقیه شوید.

1- ابتدا از کرم بر روی پلک ها استفاده می شود تا روی پلک کاملا صاف و مرتب شود، از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.

2- اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.

3- پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.

4- رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای باعث بزرگ شدن عنبیه می شوند.

5- رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.

6- رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آرایش لایت روزانه هستند.

7- بهترین انتخاب برای چشم های سبز، رنگ های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.

8- برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات رنگ نارنجی بسیار زیبا خواهند بود.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها