|

مثل سلبریتی ها سایه و خط چشم بکش؛ ترفندایی که بلد نبودی تا آسون خوشگل شی

خط چشم کشیدن و سایه زدن از قسمت های سخت اما خیلی خوشگل تو آرایش هستند، پس اگر قصد یاد گرفتنشون رو داری حتما به این مطلب سر بزن.

لینک کوتاه کپی شد
11

خانوما تو هر سن و سالی باشن زیبایی و زیباتر شدن رو دوست دارند  حتی اگه ساده بچرخن! برای خوشگلتر شدن هم خب باید یکسری موارد رو بلد باشید تا آراسته و زیبا بشید نه اینکه فقط یچیزایی رو استفاده کنید حتی اگه برند باشن! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا شما برو کلییی لباس مارک و گرون بخر بعد اشتباه با هم ستشون کن اونوقت ممکنه اون خانومی که لباسای ارزون تر اما درست تهیه کرده از شما خیلی شکیل تر و جذاب تر به نظر بیاد!

به گزارش«شایانیوز» اما خب این خوشگلی تنها به لباس و استایل مثل مانتو، کیف و کفش، شال و روسری ، اکسسوری و... ختم نمیشه و یچیزایی که شاید کمتر بهشون توجه بشه مثل آرایش و اکسسوری تو تیپ و ظاهر شما کلی تاثیر گذاره و میتونه همه چیزو از این رو به اون رو کنه! در میکاپ صورت، خانومای خوشگل میتونین با یه تحقیق ریز از گوگل و یا پیج های آموزشی که بلاگرای عزیز زحمت میکشن خیلی موارد رو یاد بگیرین اونوقته که وقتی چهارتا ترفند جالب رو چندبار تمرین کنین همه چیز براتون راحت تر میشه.

Untitled

تو آرایش صورت از قسمت هایی که خیلی سخته میشه به خط چشم کشیدن و سایه زدن اشاره کرد که این روزا سایه نود و شاین و رنگی خیلی هم ترند شده و دیگه مثل قدیما نیست که فقط برای عروسی استفاده بشه. اما گفتیم قسمت سخت!! بله اگه از دور به یک سایه کامل شده و یا خط چشم نگاه کنید ممکنه خلی حرفه ای و نشدنی به نظر بیاد اما بدونید که زدن ساه چشم نیازی به تخصص و یا مهارت خاصی نداره و به آسونی میشه با صب و حوصله و البته تمرین، اصول درست خط چشم زدن و سایه رو رو یاد گرفت. اونوقته که از بقیه ده هیچ جلوترین چرا که هم دو آیتم خاص رو استفاده می کنید که بقیه شاید کمتر برن سراغش، و هم اینکه برای مهمونی ها و عروسیا شاید دیگه لازم نباشه هزینه ای برای آرایشگاه بدید. مگه اینکه عروس باشید!

اما برای انتخاب رنگ های سایه هم باید به نکات مثل رنگ پوستتون، رنگ لباس، رنگ چشمهاتون و فرم چشم دقت کنید تا به نتیجه ایده آل تری برسید. در ادامه نمونه هایی از رنگ سایه به نسبت پوست های مختلف گفته شده که کمک خوبی به انتخاب شما میکنه.

Untitled

انتخاب رنگ سایه متناسب با رنگ پوست شما

پوست تیره: خانم هایی که رنگ پوستی تیره و یا برنز دارند بهتره که از سایه هایی با تناژ رنگیه روشن تر نسبت به پوست خود استفاده کنند. در این افراد سایه هایی با رنگ طلایی و نقره ای از گزینه های پیشنهادی برای آن هاست.

پوست گندمی: برای خانم هایی که رنگ پوست گندمی دارند به دلیل اینکه نه زیادی روشن هستند و نه زیادی تیره، محدودیتی وجود نداره و میتونن با توجه به رنگ استایل و سلیقه خود سایه ای رو انتخاب کرده و لذت رو ببرند.

پوست روشن: برای افرادی که رنگ پوست روشنی دارند پیشنهاد می شود که از رنگ های تیره در گوشه خارجی پلک و از رنگ های روشن روی پلک و گوشه داخلی پلک استفاده نمایند. البته که برای این افراد رنگ های پاستلی و رنگی رنگی هم گزینه خوبی میتونه باشه.

در ادامه سه نمونه آموزش خط چشم به سبک سلبریتی ها رو مشاهده می کنید و بعد هم آموزش هایی جذاب برای سایه زدن.

و اما نمونهایی از آموزش سایه و خط چشم کشیدن واسه خانومایی که علاقه مند هستند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

ویدیوها از پیج: (shadow_eyess) (chi_bepushiim)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها