|

ناگفته های از زندگی سحر قریشی و امیر تتلو

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که تا چند روز دیگه کنسرت داره برای بار هزارم داره تتو میزنه و قراره به گفته خود حسابی واسه هواداراش بدرخشه تا از زیباییش لذت ببرن!

لینک کوتاه کپی شد
42

شایانیوز- امیر تتلو خواننده رپ ایرانی می باشد که عمرا کسی نشناستش چرا که حتی اگه طرفدار سلطان جان هم نباشید بازم آهنگ هاشو گوشه کنار شنیده اید و یا حواشی که داره رو به خصوص تو این چند وقت اخیر که با سحر قریشی هم حسابی مَچ شده به گوشتون خورده!

تتلو و سحر قرشی دو سه ماهی میشه که به گفته خود ازدواج کردهند و تصاویری راحت و بغل و تو بغل از خود به اشتراک گذاشتند. این زوج که هر دو از خدایان حواشی از نوع ناجورش هستند حالا به هم رسیده و حسابی در حال گل افشانی و جلب توجه می باشند. حالا از اینا که بگذریم امیر تتلو چند روز دیگه در اردیبهشت ماه کنسرت داره که به گفته خود در این اجرا همه چیز رو میخواد بهتر از قبل جلو ببره و کم و کاستی های کنسرت مهمر ماهشو جبران کنه. اما کنسرت تتلو در مهر با هواداران و تتلیتی های بسیااار زیادی همراه بود که خیلیاشونم پشت در ها له شدند و کنسرتی بترکون بود اما اینبار به گفته خود تتلو قراره که این اجرا خانوادگی تر و با ادب تر باشه! جدا از اون سورپرایزی هم برای هوادارا داره که مشخص نیست چیه اما هر چی که هست همین که خانوم بازیگر هم حضور داره خودش هیجانه و حاشیه!

اما تتلو تو این چند روز آخر حسابی در حال زدن تتو های جدیدشه که به قول خودش رنگی ترین پسر دنیا روی استیج حسابی بدرخشه و هوادارا از زیباییش لذت ببرن! در ادامه ویدیو و اتمام تتو جدید سلطان رو مشاهده می کنید. (ناگفته نمونه که تتلو خودش به خودش میگه سلطان!!!)

unnamed

تتلو در ادامه تصویری که مشاهده کردید نوشت:

فعلا تا اینجای کار !! پروانه و آدمارو مشکیاشو زدیم و ایرانو رنگ کردیم !! هنوز بک گراندمون دو سه ساعت دیگه کار داره !!! احساس میکنم تمام تنم رو دارن چنگ میزنن و تمام هیکلمو کردن تو آب جوش. ولی اصلا برام مهم نیست و با یه لبخند کوچیک گوشه ی لبم به این فکر میکنم که قراره یه روز که دیر هم نیست روی استیج بدرخشم و کلی آدم از زیبایی و هنرم لذت ببرن … !

اتمام تتو امیر تتلو اتمام تتو امیر تتلو

اما تتلو از اونجایی که چند ماهی میشه ساقیشو رد کرده رفته و مدتی میشه که به گفته خودش مواد نمیکشه به سمت گیاه های سالم اومده. از طرفیم امیر تتلو مدت هاست که گوشت خواری رو کنار گذاشته و یه گیاهخواره شیش آتیشست چرا که این نظر رو داره که اگه حیوانات کشته و خورده بشن نفرین میکنن و در نتیجه طبیبعت نفرین اون هارو به سمت زندگی برمیگردونه و باعث انرژی منفی میشه!

تتلو قراره تتلیتی هارو بخوری کنه؟!

به همین دلیل تتلو گیاهخوار می باشد و بعد کنسرت مهر ماهش هم حسااابی چسبید به ورزش کردن و اندامی بسیار تو پُر تر از پیش ساخت. اما تتلو انگاری میخواد این جو رو به هواداراش هم بده و تو تیکه ویدیوهایی که منتشر کرده بود فیلمی از گیاه اسطوخودوس بود که در حال سوزوندنه و قراره بوش بپیچه و باعث آرامش روان بشه. در همین راستا سلطان جان میخواد تو کنسرت هم از این گیاه استفاده کنه و بسوزونه تا هوادارا هم حال کنن!

سحر قریشی این روزها خیلی آروم و مظلوم شده که قطعا انی کم حرفی دلیل نمیتونه داشته باشه جز اینکه خانوم بازیگر قصد بازگشت به ایرانی رو داره و مهاجرت نکرده و نمیخواد ممنوع الکار بشه! اما از طرفیم ریز به ریز با تتلو اهدافش رو جلو میبره.

اما خانوم بازیگر برای کنسرت همسرش یعنی تتلو هم تبلیغات زیادی داره که خب شما فکر کنید هوادارای تتلو انقدر زیادن هوادارای سحر قریشی هم زیادن پس این کنسرت چه شود! بلیط های کنسرت از دو هفته قبل از اجرا سولد اوت شده که خب این نشون میده قراره چه اتفاقی بیوفته.

سحر خانوم اگه بخواد پُر تتو بشه!

سحر خانوم قریشی به تازگی اعلام کرده که می خواد مثل شوهرش رو صورتش تتو بزنه البته سحر برای اینکه روی صورتش تتو بزند دلیل های عجیب و غریبی آورده او در صفحه شخصی خود نوشت: «مشابه همین عمل را نیز همسرم انجام داد که سال ها بعد مردم متوجه میشن که ایشون چه قدم بزرگی را برایشان برداشته چون انجام این کار واقعا دل بزرگی می‌خواهد. نظر شما چیه؟ تصمیم شما هر چه که هست من تصمیم را گرفتم و به زودی انجامش می‌دهم.»

حالا در شبکه های مجازی عکسی منتشر شده از سحر با صورتی تتو شده و کاربران سحر رو با حالتی تجسم کردن که تتوهای رو صورت امیر تتلو رو صورتش باشه!

52

277814881_2425916268255890_8741980151191829566_n

سحر قریشی چرا اینقدر از خودش واسه تتلو مایه می گذاره؟

سحر قریشی بعد از اینکه ازدواجش با امیر تتلو رسمی شد و عکس و فیلم هایش هم درآمد در صفحه اینستاگرام خود عکسی دونفره کنار امیر تتلو منتشر کرد و نوشت: تصمیممون اینجوریه که یکیمون بشه ویترینِ جفتمون.....اما منظور سحر خانم دقیقاً چیه و اصلاً کدام یک قرار ویترین هر دوتاشون بشه؟

به نظر ازدواج امیر و سحر ورای عشق و عاشقی است و این دو نفر طبق یک سناریو نقشه باهم ازدواج کردند و می خواهند با بودن در کنار هم و تجمیع فالوورها و طرفداراشون در یوتیوب جزو پرفالووترین چهره ها بشن و از این طریق رکورد شکنی کنند و احتمالاً اونی که قرار ویترین دیگری بشه امیر خان تتلو است. چرا که سحر در این دو ماه اخیر کلاً کار و زندگی تو ایران را رها کرده و بَست نشسته پیش امیر تتلو اما تتلو هر روز در کانال یوتیوب خود مطلب و عکس منتشر می کنه و کاملاً در فضای مجازی فعال است.

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها