|

رنگ جیغ یا تیره واسه مانتو خوشت نمیاد؟ خب تیپ کرمُ اینجوری تِست کن قول میدم خوشگل شی

شاید خیلیا اهل رنگای جیغ نباشن از طرفیم رنگای تیره نخوان بپوشن پس خوبه که مثلا کرمی رو انتخاب کنند اما همراه با رنگایی که بهش میاد ست بزنن.

لینک کوتاه کپی شد
2

رنگ کرمی یکی از رنگای بسیار پرطرفدار اما خنثی می باشد که تو کمد همه خانوما پیدا میشه و در عین حال که ممکنه ساده به نظر بیاد جذاب و دوست داشتنی بشه. رنگ کرم به راحتی هم میتونه با رنگای مثل خودش خنثی ست بشه و هم با رنگایی که جیغ هستند که تو فصل بهار تابستونم این رنگا جون میده واسه استایل زدن و خوشرنگ شدن. اگه رنگ پوست شما تو طیف گندمی تا تیره هستش این رنگ و این مطلب واستون عالیه.

به گزارش «شایانیوز» رنگ کرمی خوبیش اینه که جا و مکان واسش مهم نیست و برای هر کجا میشه ازش استفاده کرد. چه کافه چه دورهمی چه تو خیابون چه حتی مراسمات رسمی، همه و همه جذابیت خاص خودش رو داره. اما استایل یک خانوم از آیتم هایی مثل مانتو، شلوار، شال و روسری، کیف و کفش و حتی آرایش و لاک ناخن و اکسسوری ساخته میشه که خب همشون باید با هم هماهنگی درستی داشته باشند تا بتونن ظاهر شمارو خوشگل کنن نه اینکه شلخته و چهل تیکه دیده بشید!

اما بیایم سر موضوع اصلیمون که رنگ کرم هستش. این رنگ جذاب میتونه دست شمارو باز بزاره تا به راحتی باقی آیتم های خود را انتخاب و ست کنید. البته کرم تناژ های مختلفی داره که خب کرم روشن و نسکافه ای بیشتر استفاده میشه. ناگفته نمونه که رنگ کرم با طرح پلنگی هم حسابی ست میشه و برای پلنگی دوست ها بهترین گزینست.

122505410_408487103482997_5517792065761553294_n

رنگ کرم (بسته به غلظت رنگی) از ترکیب سه رنگ زرد و آبی و قرمز ساخته می‌شود و در دایره رنگی در گروه رنگ های خنثی و سرد قرار می‌گیرد. همونطور که گفتیم کرم برای پوست های گندمی و گرم مناسب تره اما اگه پوستی سرد دارید سعی کنید از رنگ‌های گرم به عنوان شال و روسری برای تعادل این رنگ در ست کردن لباس‌هایتان استفاده کنید. رنگ‌هایی مثل قرمز و زرشکی‌ و آبی تیره برای این کار حسابی پیشنهاد میشن.

و در آخر اینکه رنگ کرم همراه با قهوه ای همخونی عجیب و جذابی داره که تو بسیاری از ست ها دیده میشه. اگر پوستی سرد دارید و یا موهای خود را بلوند کرده اید کرم قهوه ای برای استایل خوشگل میشه. 

در ادامه با چند نمونه جذاب ست کردن رنک کرمی با رنگ های دیگه رو یاد می گیریم.

کرم + مشکی

میریم سراغ تیره ترین رنگ که مشکیه اما در عین حال که آخره تیرست خوشگلیه خاص خودشم داره و با هررر رنگی که قاطی شه یه استایل جذاب رو میسازه. در بیشتر استایل های کرمی بهتره که مانتو از این رنگ باشه تا توجه هارو به خودش جلب کنه. کرمی همراه با مشکی بسته به سلیقتون میتونه تو آیتمای مختلف استفاده بشه که چندان فرق خاصی نداره. (مثلا مشکی مثل زرد نیست که نشه شلوار زرد پوشید و آیتم بندی خاص داشته باشه!)

Untitled

کرم + سبز

بهار برای جولان رنگایی مثل صورتی و سبز و نارنجی فوق العاست پس خوبه که اگه قصد زدن یه تیپ به رنگ کرمی رو دارید حتما رنگ سبز رو توش استفاده و امتحان کنید. سبز ها هم طیف مختلفی دارن که بسته به سلیقه شما همراه با کرم ظاهری زیبا و هماهنگ رو به شما خواهند داد.

Untitled

کرم + آبی

خب با توجه به اینکه شلوار های جین هواداران زیادی دارن و با همچی هم ست میشن خیلی از خانوما ممکنه از جین روشن و یا تیره استفاده کنند. حالا بنظرتون آبی با کرم ترکیب خوبیه؟ بله رنگ کرمی با آبی به خصوص از نوع روشنش میتونه یه ست خیلی دلبر و ظریف بشه که هم خنکه و هم خوشگل. استفاده از رنگ آبی برای چه شلوار و چه شال و روسری و کیف و کفش میتونه گزینه ای مناسب همراه با مانتو کرم باشه.

Untitled

کرم + نارنجی

نارنجی یه رنگ خیلیی دلبره که با کمر رنگی میتونه ست بشه و خودش رو هماهنگ کنه. جدا از اون اینکه نارنجی رو برای کدوم قسمت از تیپ خود استفاده می کنید هم خیلی مهمه که تو چشم نزنه بلکه زیبایی و نشاط رو به استایل شما ببخشه. نارنجی همراه با رنگ کرمی که به خوبی با هم مَچ میشن چرا که تو یه طیف رنگی هستند پس اگر اهل رنگ های جیغ هستید نارنجی همراه با کرمی پیشنهاد میشه.

Untitled

کرم + سفید

رنگ سفید هم مانند مشکی از رنگ های خنثی می باشد که با هررر رنگی به راحتی ست میشه. الانم که تو بهار تابستون هستیم و وست و شومیز خیلی ترنده و جذاب، و خب از اونجایی که بیشتر شومیز ها سفید هستند پس سفید هم میتونه یه گزینه خوشگل و خوشرنگ همراه با کرم بشه. البته که در این نوع ترکیب بهتره که قسمت کرم لباستون تناژی تیره تر داشته باشه تا با روشنیه سفید قاطی نشه و تفکیک باشه. اینجوری تو دید زیبایی منحصر به فردی خواهد داشت. 

Untitled

کرم + مشکی + قرمز

قرمز و زرشکی رنگ هایی تند و غلیظ هستند که با هر رنگی بخوان ترکیب بشن تنها کمی ازشون کافیه تا خودنمایی کنند و به استایل شما حال و هوایی دیگر دهند. تناژهای مختلف کرمی همراه با قرمز و یا زرشکی و البته کمی هم مشکی میتونه ترکیبی خوشگل و خفن بشه که با وجود اینکه سه رنگ متفاوتن اما همخونی جذابی با هم داشته باشند.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها