|

از شال و روسری خسته شدی دلت مینی اسکارف میخواد؟ بیا بِگمت با چیا بپوشی که ناااز شی

اگه از شال و روسری خسته شدین و دلتون یه تنوع خوشگل میخواد پس حتما با اصول ست شدن پوشش با مینی اسکارف آشنا شید که جذابیتی خاص بهتون میده.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شال و روسری از آیتم های جذاب و بسیار تاثیر گذار تو استایل یک خانوم هستش که میتونه هم خوشگلترش کنه و هم زشت و نامرتب! حالا چرا اینو گفتیم چون شال و روسری نزدیکترین پوشش به صورت هستش و هر شخصی با شما صحبت کنه یا حتی رهگذر هم از کنارتون رد به چهره شما نگاه میکنه و یا باهاتون صحبت میکنه پس در نگاه اول کل استایل هستش اما بعد شال و روسری و چهره شما اولویته.

اما همونطور که بارها گفتیم در استایل یک خانوم شیک و آراسته آیتم های مختلفی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی مدل آرایش و اکسسوری وجود داره که باید تناسب خوبی با هم داشته باشند تا به زیبایی شما افزایش بدن نه اینکه ظاهرتون رو به خانمی بد تیپ تبدل کنند! راستی ناگفته نمونه که منظور از شیک و آراسته بودن لزوما استفاده از لباس های گرون نیست یا اینکه نیازی نیست همیشه و هرکجا با تیپای خفن و فکر شده برید! خیر، بلکه آیتم های پوشش خود را هرچند ساده یا شلوغ و کارشده با تناسب درستی انتخاب کنید. 

sogand_scarf.__1650103294

حالا از این ها که بگذریم و برگردیم سر مطلب خودمون باید بگیم که شال و روسری ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف هستند و بسته به سلیقه و استایل شما طرحار و ساده میتونن باشن اما یک نوع روسری به نام مینی اسکارف هستش که تو این چند سال اخیر ترند شده و شاید اگه قبلا استفاده میشد مسخره به نظر میومد اما حالا از روسری های باکلاس و بانمکی هستش که در عین خوشگلیش میتونه راحت هم باشه و شمارو خاص تر از بقیه نشون بده. اما اصول ست کردنش اهمیت زیادی داره تا بتونه ظاهر شما رو از یه تیپ معمولی به تیپی منحصر به فرد تبدیل کنه. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با کلی ست های جذاب با این روسری کوچولو اما شیک آشنا بشید.

شومیز جلو باز، مینی اسکارف

با توجه به انکه تو فصل بهار هستیم و کم کم تابستون هم تو راهه پس مانتوهای ضخیم کنار رفتن و مانتو های سبک و رنگی اومدن جاشون. یکی از مانتوهای جذب و ساده اما در عن حال خوشگل شومیز ها هستن که برای خیلی از فضا ها هم میتونن مناسب باشن چرا که با شلوار جین ، مام استایل، بگ، واید لگ و... میتونن ستی چشمگیر و درست بسازن. یک شومیز جلو باز همراه با شلوار پیلی دار مام استایل و صندل و البته مینی اسکارف ترکیبی دخترونه و جدید هستند که بهتون پیشنهاد میشن.

Untitled

مانتو کتی، مینی اسکارف

در کل امسال تنوع تو مانتو و شلوار نسبت به سال های قبل بیشتر شده و دخترخانوما هم به خصوص دهه هشتادیا سلیقشون به کل با بقیه فرق داره به همین دلیل مانتوهایی مثل مانتو کتی که قبلا واسه مامانامون دوخته میشد و ذهن و رو سمت استایل های رسمی میبرد حالا مانتو کتی هایی دوخته میشن که با رنگای خوشگلشون میتونن همراه با آیتمای مختلف خوشگل بشن. مانتو کتی با شلوار جین مام استایل و صندل و البته مینی اسکارف یه پیشنهاد جذاب هستش که خیلی هم روسری کوچولو بهش میاد.

Untitled

مانتو کوتاه، مینی اسکارف

مینی اسکارف ها هم میتونن بسته به استایل شما از جلو بشن و هم میشه همراه با مانتوهای کوتاه و رنگی و یا شومیز از پشت سر بشه. این مدل چندان مناسب هر فضایی نیست اما اگه واسه جای مناسبش استفاده بشه جذاب و خاصه! مانتوهای کوتاه جلو بسته همراه با شلوار واید لگ و کتونی و مینی اسکارف انتخابی زیبا برا شما دخترخانوما جوون میتونه باشه.

Untitled

کت شلوار راسته، مینی اسکارف

این استال از خوشگلترین تیپایی میتونه باشه که هم ظاهر خیلی باحال و جذابی داره و هم تقریبا راحته و هم مناسب بیشتر فضاهاست جز کوه و...! کت و شلوار هم قبلا یا فقط واسه آقایون بود و یا برای خانومایی که نسبتا سن و سال دار هستند اما حالا مدل های ترند و جدید کت شلوارهای راسته هم با کتون و هم با پاشنه بلند و صندل زیبایی خاصی دارند که در رنگ های مختلف هستند. اما منی اسکارف همراه با کت شلوار و کتونی نیز استایلی مناسب میتونه باشه که حسابی این مدل روسری بهش میاد.

Untitled

کت و شلوار بگی، مینی اسکارف

این مدل کت و شلوارهای بگی گزینه ای خوشپوش برای دورهمی ها و تولده که هم پوشیدست و هم جذاب که شلوار بگی همراه با میی اسکارفی که از پشت بسته شده باشه و کتونی ترکیبی ناز و دخترونه هستش که البته کت بلن تر همراه با شلوار بگی و مینی اسکارف از جلو بسته شه هم میتونه استایی مناسب برای بیرون از منزل باشه.

Untitled

مانتو عروسکی، مینی اسکارف

مانتوهای عروسکی به خصوص طرح های سنتی کار شه هم از مدل های تازه مد شده امسال هستش که به خانومای جوون خیلی میاد و سرحال و بهاری تر نشونشون میده. مانتو عروسکی همراه با شلوار مام فیت و یا اسکینی با مینی اسکارف و کفش اسلیپ ان یه تیپ دخترونه و زیبا میشه که برا دورهمی ها و کافه گردی و خرید و... میتونه خوشگل و جدید باشه.

Untitled

وست و شومیز، مینی اسکارف

وست و شلوار ست شده با شومز به خصوص رنگ سفیدش ترکیب نو و بسیااار خوشگل هستش که قبلا دیده نمشید اما حالا طرفدارای زیادی پیدا کرده و یه استایل نیمه رسمی میتونه باشه که همراه با کتونی یا پاشنه بلند و البته مینی اسکارف تکمیل میشه.

Untitled

کت تک، مینی اسکارف

این استایل هم از خوش پوش ترین و شیک ترین ترکیباتی هستش که خانوما میتونن ازش استفاده کنند. کت تک رنگی همراه با شلوار بگ پارچه ای و صندل پاشنه بلند که زیبیی خاص خودشون رو دارند اما هماه با یک کیف دستی و مینی اسکارف ظاهری خانومانه اما در عین حال دخترونه طور هستش که هم برای دورهم خوشگله و هم نیمه رسمی میتونه باشه.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها