|

از قرار عاشقونه تا مصاحبه شغلی

لاک مناسبِ فضا و قرارهای خاص؛ همه چیت خوشگله فقط ناخنات مونده؟ اون با من

اگر خانومی هستید که دوست دارید تا برای فضایی که قرار است بروید لاک مناسبش رو بزنید پس این مطلب رو حتما دنبال کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

از قسمت های مهم تیپ و ظاهر یک خانم دیگر تنها مانتو و شلوار نیست بلکه اکسسوری و جزئیات نیز می تواند تاثیر بسیااار زیادی در زیبا تر شدن و یا زشتی یک ظاهر داشته باشو به طور مثال شما اگر تمام آیتم های تیپ خود را هم به درستی انتخاب کرده باشید اما از اکسسوری و زیورآلات اصلا استفاده نکنید، چیزی در ظاهر شما کم به نظر میرسد و در مقابل اگر همه چیز سر جای خودش به اندازه و درست باشد ظاهر شما بسیار آراسته تر و خوشگل تر به نظر میاد، پس به ریز ریز توجه کنید تا استایلی جذاب تحویل بگیرید.

به گزارش«شایانیوز» یا مثلا دستان شما از قسمت های اصلی در اندام هستند که خب انگشتان و ناخن های شما میتوانند ظرافت و زیبایی زنانه شما را نشان دهند و یا اگر به آن ها نرسید و دستانی پوسته پوسته و ناخن هایی کوتاه بلند و کج داشته باشید اونوقته که ظاهری حتی مردانه هم ندارید بلکه شلخته شده اید! بله درسته منظور از آراستگی حتما لاک زدن نیست و شما میتونین با نرم نگه داشتن دستان و سوهان کشیدن ناخن ها آراسته و شیک باشد اما اگر از طرفداران لاک هستید پس در این مطلب با ما همراه باشید.

اما خب برای لاک زدن هم یکسری موارد وجود داره مثلا اینکه برای هر کجا و هر فضایی یک رنگ جیغ و یا رنگ ملیح مناسب نیست و متناسب با جایی که قرار است بروید ترجیحا لاک خود را هم عوض کنید. البته که در این موضوع هم بایدی وجود ندارد و در آخر همه چیز به شخصیت و سلیقه شما برمیگردد اما در ادامه مثال هایی برایتان میزنیم شاید نظرتان عوض شد و یا اگر نمیدانید برای کجا چه رنگ و طرح لاکی زیباتره متوجه خواهید شد.

Untitled

در محل های اداری و مصاحبه شغلی

در نظر داشته باشید که قرار است به چه جایی بروید! شما برای مصاحبه ای شغلی به بانک میروید و یا برای رفتن به یک فضای اداری و کسب و کار آماده میشود؟ و یا اینکه قرار است لباس فرم بپوشید و با چنین ظاهری دیده شوید.

پس بهتره که لاک خود را از رنگ هایی خنثی مثل سفید های ملایم و یا نباتی رنگ و بژ و پاستیلی انتخاب کنید و همینطور مانیکور فرانسوی و فرنچ سفید نیز میتوانندانتخاب هایی محبوب برای چنین شرایطی باشند.

در نظر داشته باشید که ناخن های شما باید مطابق با فضایی که در آن هستید باشد و به استایل و صحبت هایی که می کنید بخورد.

Untitled

برای قرارهای عاشقانه 

برای قرارهای عاشقانه با فرد مورد علاقه تان اگر چه برای هزارمین بار است یا اولین بار، اینجوری خوشگلتره که از لاک های رنگی و هنری استفاده کنید تا حال و هوایی رمانتیک به خود بدهید و دلبری ریزی داشته باشید. 

در این مورد از لاک هایی صورتی با سایه های مرجانی استفاده کنید و یا اگر میخواهید ظاهری زنانه و جذاب داشته باشید قرمز های تیره و رنگ های شرابی و بنفش پیشنهادی زیبا میتوانند باشند.

Untitled

برای عروسی و مجلسی

قطعا لاک مناسب برای مجلس های عقد و عروسی باید متناسب با رنگ لباستان باشد البته که این به این معنی نیست که حتمااا همرنگ لباس باشد خیر! اگر لباستان قرمز است و لاک قرمز ساده دوست ندارید میتوانید لاک مشکی و یا طرحدار قرمز بزنید. پس پس برای چنین مراسماتی نمی شود رنگ مخصوص انتخاب کرد و باید در طیف رنگی لباسی که دارید و متناسب با رنگ پوستتان لاک بزنید.

Untitled

برای مهمونی ها

اگر همراه با دوستانتان قرار دارید و یا میخواهد به یک مهمانی یا کنسرت و...خلاصه رویدادی سرگرم کننده بروید، به لاک خود طرح دهید. طرح هایی که مناسب با روحیه و سلیقه و البته تیپ شما باشد.

مثلا لاک و یا طرح خود را با آیتمی در استایلتان ست کنید اینگونه بسیار خاص تر خواهید شد.

Untitled

لاک رو با چی تو استایلمون ست کنیم!

به طور مثال اگر میخوایهد لاک خو را با چیزی در استایل و یا لباس و چهرهخود ست کنید مثال هایی جذاب به شما خواهیم گفت. 

اگر رنگ لاک خود را آبی فیروزه ای انتخاب کردید گزینه ای بسیار جذاب است پس خوبه که از اکسسوری و یا گردنبند فیروزه ای رنگ هم استفاده کنید چرا که زیبایی چشم نوازی را تحویل شما خواند داد.

یا مثلا اگر از دوست داران رنگ پرطرفدار قرمز هستید و ناخن دست پاهایتان را قرمز زدید بهتره که قرمزی لاک شما زیاد به چشم بیاد یعنی اگر طرحدار هستش رنگ و طرح به قرمزی لاک غالب نشن! در ادامه برای هماهنگ شدن و اینکه در نگاه دیگران ناخودآگاه زیباتر بنظر برسید رژلب خود را هم همرنگ قرمزی لاک انتخاب کنید و همه چیز تمام است.

Untitled (1)

اما همیشه اینطوری نیست که با اکسسوری و آرایش لاکمون رو ست کنیم و میتونیم با لباس هم تو یه طیف رنگی لاک بزنیم. اما خب از اونجایی که نمیشه دم به دقیقه لاک عوض کرد پس بهتره که یک قدم به عقب برگردید و به کمد لباس هایتان و البته اونهایی که بیشتر استفاده می کنید بی اندازید. 

مثلا برخی از خانوم ها هستند که علاقه زیادی به پوشیدن لباس های مشکی دارند که خب خیلی خوش شانس هستند چرا که با لباس مشکی همه رنگی لاک چه نود چه رنگی میاد.

اما خب شاید هم لباس هایی رنگی را استقبال می کنید پس بسته به سلیقتون خوبه که یک رنگ ملایم یا پر استفاده رو بزنید چون رنگ هایی مثل صورتی پررنگ یا نارنجی غلیظ شاید مثلا به اون مانتوی بنفش شما نیاد و حس خوبی بهتون نده پس خوبه که از چنین رنگ هایی برای هرجا و با هر لباسی استفاده نکنید، به جاش لاک هایی مثل کرم نسکافه ای بنفش روشن، قرررمز پرطرفدار و یا فرنچ ها و طرح های ملایم بزنید تا به خیلی از لباس ها و فضاهایی که دارید بیاد.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

تصاویر از پیج های: (unhassdeencantar) (nail.ladyland)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها