|

لاک هایی که واسه بهار 1401 حسابی مُده؛ گندمی هستی یا روشن؟ اینا بهت میاد

چند سالی میشه که در استایل خانم ها لاک از آیتم های مهم شده که بسته به فصل انتخاب می کنن و بهتره که متناسب با رنگ پوست و مدل ناخون هم باشه!

لینک کوتاه کپی شد
8

این روز ها دیگه خانم ها حتی در سنین بالاتر علاوه بر توجه به تیپ و استایل و اندامشان، به زیبایی ناخن هایشان نیز اهمیت می دهند که خب واقعا هم بخوایم در نظر بگیریم لاک ناخن یک استایل را میتواند جذاب تر کند حتی اگر تیپی ساده داشته باشید.

به گزارش«شایانیوز» برای این کار هم روش های مختلفی مثل مانیکور، پدیکور، ژلیش، کاور و کاشت وجود دارد و مثل سال ها پیش هم نیست که ناخن کار ها با مواد ناخن های شما را ضخیم و غیرطبیعی کنند! اما خب چیزی که در این کار خیلی مهمه و اصلا خوشگلش میکنه لاکش هستش که بیشتر خانم ها نسبت به فصل انتخاب می کنند چرا که اگر شما بخواهید برای هر جایی که میرید رنگ های مختلفی استفاده کنید اینجوری یا باید مدام تو سالن های آرایشی باشید و یا دم به دقیقه خودتون لاکتونو عوض کنید!

حالا با توجه به اینکه عید از رگ گردن بهمون نزدیک تره و بهار هم یه فصل خیلی خوشگل و رنگیه، بهتره که از رنگ های شاد استفاده کنیم. البته که سلیقه و رنگ پوست و صدف ناخن شما که چه فرمی داره خیلی مهمه اما اگر اهل مد و ترند هستید باید بگیم بهتره لاک بهاری خود را از میان رنگ های آبی سرد، یاسی، سبز روشن، بنفش، آبی آسمانی، لیمویی، کرمی و نود، صورتی پاستلی، پرتقالی مرجانی، هولوگرافیک سفید و... که رنگ سال 2022 معرفی شده است انتخاب کنید.

اما همانطور که گفتیم علاوه بر فصل موارد مهمی نیز وجود دارد مانند رنگ پوست، استایل، مدل ناخن و انگشتان شما که تاثیر گذار هستند. 

رنگ پوست گندمی

برای خانم هایی که رنگ پوستی گندم گون دارند بهتر است در کل از رنگ لاک های تیره تر استفاده کنند چرا که بهترین انتخاب برای کسانی که پوستی گندمی دارند لاک‌های پررنگ و درخشانی است که کنتراست سه بعدی زیبایی روی پوست ایجاد می‌کنند.

از طرف دیگر رنگ های کمرگ باعث میشه تا دستان شما در نگاه دیگران کمرنگ و بی روح دیده بشه جوری که انگاری رنگ پریدگی براتون رخ داده بیشتر!

رنگ پوست روشن

رنگ پوست روشن که اغلب به عنوان تن پوست سرد در نظر گرفته می شود، بیشتر به رنگ هایی نیاز داره که به دستای شما رنگ و لعاب بیشتری بده و شمارو هم برای خودتون و هم از نگاه دیگران جذاب تر کنه نه اینکه مجبور باشید دائما دستای خود را قایم کنید!

برای رنگ پوست های روشن لاک های پاستیلی و نود و آبی روشن مناسب هستند اما از سایه‌های تیره رنگ‌ هایی که تضاد زیادی با پوست ایجاد می‌کنند، اجتناب کنید.

بعلاوه، رنگ خاکستری و طوسی نیز از رنگ های خنثی محسوب می شوند که برای هر رنگ پوستی مناسب هستند. اما سایه های سرد این رنگ ها برای کسانی که پوست روشن دارند جذابیت و درخشندگی بیشتری دارد. اگر هم مایل هستید که از لاک قرمز استفاده کنید، قرمزی را انتخاب کنید که ته رنگ آن متمایل به آبی باشد.

اما در ادامه نمونه هایی از رنگ های سال 2022 را مشاهده می کنید که مناسب فصل بهار هستند و جذابیت خاصی به ظاهر شما خواهند داد.

لاک 2022

 

Untitled

 

لاک ترند2022

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شیرین ارسالی در

    واقعا
    مُد😘😘😘😘😘هههههه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی