|

خانومای خوشگلی که "پوست روشن" دارین این رنگا به تنتون خوووب میشینه؛ مواردی که باید بدونید

برای پوست سفید شاید انتخاب همه چیز سخت باشد اما در این مطلب به شما مواردی رو میگیم که شاید به آن توجه نکرده باشید اما تاثیر زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

در انتخاب یک تیپ خوشگل و چشم نواز بهتره که یکسری موارد رو حتما در نظر داشته باشیم و بعد بین آیتم هایی که مناسبمون هست انتخاب کنید. از مواردی که خیلی مهمه و در هر چیزی مثل آرایش و انتخاب لباس و شال و روسری و حتی لاک زدن و ...مهمه رنگ پوست شماست که شمارو محدود میکنه به اینکه چه مواردی رو بپوشید و چیارو نپوشید. البته که تمام این موارد سلیقه ای هم هستش و بایدی در کار نیست اما خب اگر از دسته خانم هایی هستید که دوست دارین طبق اصول درستش پیش برین بهتره که به این نکات توجه کنید.

به گزارش«شایانیوز» خب ما سه نوع رنگ پوست داریم که اگه شک دارین تو کدوم دسته قرار دارید در ادامه ما بهتون میگیم چجوری متوجه بشین. اما در این مطلب میخوایم به نکاتی که پوست های سفید باید توجه کنند برسیم. پوست روشن از رنگ هاییه که جذابیت و ظرافت خاصی به یک خانم میده در حدی که شما گاهی با یک لباس و یا میکاپ ساده هم کلی خوشگل میشین اما برخی از خانم ها هم هستند که حساسیت زیادی دارند و یا اینکه از رنگ پوستشون خسته شدن و دوست دارن تا برنز بشن. اما باید بدونین که این مسئله برای همه هست و هرکسی اون چیزی رو که نداره رو میخواد!!! وگرنه رنگ پوست روشن از مواردیه که خیلی میتونه یک خانم رو ناز کنه و بسیاری از سلبریتی های مطرح جهان هم روشن هستند.

yasmiinaastyle_1644340316_1 (1)

چجوری دقیق بفهمم پوستم رنج روشنه یا نه؟

به رگ دستاتون نگاه کنید اگر بیشتر آبی دیدین، رنگ پوست شما سرد است و روشن هستید. اگر رگ دستاتون سبز بود رنگ پوست شما گرم است و شما گندمی هستید. و اگر هم سبز داشتین و هم آبی بهتون تبریک میگم چون نچرال و خنثی هستین و تقریبا همچی بهتون میاد!

دوم اینکه اگر زیر تابش آفتاب به طور مستقیم برنزه می شوید، شما دارای پوست گرم هستید و اگر ابتدا می سوزید و بعد چند درجه تیره می شوید، شما پوست سردی دارید!

beautyfulmag_1594382439

آیتم های مختلفی که واسه پوست روشن مناسبه

رنگ مویی که به شما حتما میاد

خانومای خوشگلی که رنگ پوست روشنی دارین بهتره که تو انتخاب رنگ موهاتون خیلی دقت کنین چرا که اگه رنگی که مناسبتون نیست رو بزنید قطعا فاجعه به بار میاد و چون پوستتون روشنه رنگ موها در این بین بیشتر بولد میشه و تابلوتره!!!

بهترین رنگ مو برای شما قرمز شرابی، فندقی و قهوه ای تیره میتونه باشه و اگه دیگه خیلی روشن هستین بلوند عسلی خوشگلتون میکنه. اما به سراغ رنگ هایی تو طیف قرمز نرید به خصوص اگه ته رنگ پوستتون به قرمزی و سرخی میزنه. به نظر منه نویسنده رنگ های تو طیف بلوند نیز بهتون خیلی میاد!

10-curly-boy-hairstyles-to-inspire-you-1

تیپ مناسب برای رنگ پوستت که روشنه

برای شمایی که رنگ پوستت هلویی رو به روشنه و یا سفیده بهتره که از استایل های کاملا سفید استفاده نکنید چرا که شما را بی روح نشان میدهد. اما اگر دوست دارید تا در این رنج رنگ انتخاب کنید بهتر است که از رنگ کرم، عاجی و صورتی استفاده کند تا نقطه قوتی در ظاهر شما باشد. در مقابل نیز رنگ هایی مثل مشکی، آبی، قهوه ای، سورمه ای، و سبز بسته به ته رنگ پوستی که دارید انتخاب های خوبی هستند.  

اگر پوشیدن رنگ های خنثی را دوست دارید و یا جایی میخواین برین که بهتره چنین رنگ هایی رو پوشیده باشین، رنگ بژ و قهوه ای روشن رو حتما امتحان کنید و اگر رنگ مویی خیلی تیره دارید از پوشیدن مشکی خودداری کنید که چهره شمارو زیر سوال نبره.

پوست روشن حتما باید رنگی به استایل خود اضافه کند تا جلوه خاصی بهش داده بشه و اگر مو قرمز هستید ترجیحا از طیف رنگ نزدیک به موهایتان استفاده نکنید و لباس‌هایی با رنگ متضاد مثل آبی و سبز بپوشید. رنگ‌های پاستل (رنگ‌های کمرنگ که با سفید مخلوط شده‌اند) مثل صورتی و آبی آسمانی هم انتخاب مناسبی برای پوست روشن هستند. اما دقت کنید که برخی طیف‌های زرد ممکن است شما را ناخوش نشان و رنگ و رو رفته دهد!

Untitled

جوراب شلواری واسه لباسای کوتاه مهمونی

اگر بیش از حد رنگ پوستتان سفیده و به رنگ گچی میره بهتره که در مهمانی ها برای دامن های کوتاهی که می پوشید حتما از جوراب شلواری رنگ پا که البته از رنگ پوست شما تیره تر است و طبیعی جلوه میدهد استفاده کنید تا ظاهری زیبا تر داتشه باشید اما اگر نه سفیدی پوستتان در حد نرماله پس از زیبایی خدادادیتون استفاده کنید و لذت ببرید چرا که رنگ پوست هعایی که میانه هستند بین گندمی و گچی جلوه جذابی دارند که با ترفندای درست تو انتخاب لباس و اکسسوری و میکاپ میتونن حسابی بدرخشن.

style_tory_1638729126_1

موهای زائد بدن رو حتما به موقع از بین ببرید

از  مشکلاتی که پوست های روشن دارند این است که اگر موهای زائدی مشکی داشته باشند بیشتر از گندمی ها روی بدن نمایان میشه و جلوه بدی خواهد داشت. پس حتما برنامه مناسبی برای آن داشته باشید! چه صورت و چه بدن!

وکس و لیزر انتخاب هایی مناسب هستند که خب لیزر برای موهای زائد مشکی بسیار کارساز است. ترجیحا از تیغ استفاده نکنید چرا که خیلی زود جای آن مشخص میشود و به طور مثال تبدیل به پاهایی پر از دونه های مشکی می شوید. اما اگر موهای شما بور است چندان جای نگرانی ندارد.

اصلاح-صورت-با-تیغ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی