|

نکته های ساده دنیای مد

هفت نکته ی ساده برای داشتن ظاهری جذاب تر

imple Fashion Tips for Increasing Your Attractive Looks Ability

ما در اینجا چند نکته ی ساده مربوط به مد سال 2022 را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید ظاهری جذاب تر داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از بزرگترین هدف های صنعت مد به ارمغان آوردن ظاهری زیبا تر برای هر فرد است. در حال حاضر شما یا باید استایل شخصی خود را داشته باشید و یا باید از اصول اولیه ی مد پیروی کنید در غیر این صورت به این معنا خواهد بود که در کار خود و در جامعه ی اطراف خود آن طور که باید پیشرفت نخواهید کرد. باور کنید که دست کم گرفتن تاثیر مد و پوشش بر موفقیت، یک اشتباه بزرگ است. شما باید همیشه به سبک پوشش خود توجه کنید تا بتوانید شخصیتتان را به درستی به اطرافیان خود نشان دهید. به همین ترتیب ما در اینجا چند نکته ی ساده مربوط به مد 2022 را با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید ظاهری جذاب تر داشته باشید.

هفت نکته ی ساده مد برای ظاهری جذاب تر:

1.لباس های مناسب را انتخاب کنید

اگر می خواهید که بهترین ظاهر خود را داشته باشید باید لباسی را انتخاب کنید که کاملا مناسب شماست. از اندازه و سبک طراحی گرفته تا رنگ لباس همگی اهمیت زیادی دارند. اگرچه این امر به معنای آن است که شما باید مدام پرو کنید و حتا گاها خلق کنید اما به محض این که متوجه شوید چه چیزی را، چه زمانی و به همراه چه چیز دیگری باید استفاده کنید، از سبک بی نظیر خود شگفت زده خواهید شد.

علاوه بر انتخاب لباس مناسب باید در نظر داشته باشید که بقیه ی موارد مانند آرایش مو و یا صورت نیز با لباس شما همخوانی داشته باشند. به عنوان مثال، اگر مدل موی شما با لباس شما همخوانی نداشته باشد می تواند زیبایی ظاهر شما را کاهش دهد.

Be stylish

2.متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید

برخی افراد عادت دارند که لباس های خیلی گشاد و یا خیلی تنگ می پوشند؛ مهم این است که در نظر داشته باشید چه لباسی میتواند شخصیت شما را بهتر نمایان کند. با این اوصاف بهتر است اغلب لباس هایی را انتخاب کنید که فرم بدن شما را پوشش می دهند و خیلی تنگ نیستند. غالبا لباس های نامناسب تاثیر منفی بر اطرافیان می گذارد.

3.ترکیب رنگ را فراموش نکنید

رعایت اصول مربوط به ست کرن رنگ ها از مهمترین نکات مد می باشد. لباس هایی که از نظر رنگی با هم خوانش دارند شما را زیبا تر و آراسته تر می نمایند اما در نظر داشته باشید که خلاقیت در بیشتر موارد جواب میدهد. از آنجایی که در دنیای مد و فشن هیچ محدودیتی وجود ندارد پس دست به کار شوید و کمی ریسک کنید. اگر می خواهید استایل شخصی خود را داشته باشید بدون پرو کردن های متعدد و ریسک کردن ممکن نخواهد بود.

Be-stylish

4.زیاده روی نکنید

یکی از مهمترین اصول مد و فشن این است که بدانید چگونه لباس های ساده را برای مناسبت های متفاوت استفاده کنید. بیش از حد تجملاتی پوشیدن در اکثر مواقع تاثیر معکوس دارد. اساسا مسئله این جاست که بدانید چه لباسی برای چه موقعیتی مناسب است.

5.بیشتر از قیمت، به ترکیب مناسب لوازم جانبی خود توجه کنید

مهم نیست لوازمی که استفاده می کنید تا چه اندازه گران قیمت هستند؛ مهم است که آنها را با ترکیبات مناسب استفاده کنید. چند اکسسوری درشت و عالی مانند یک ساعت خوب و یک انگشتر زیبا به تنهایی می توانند ظاهر شما را شیک و آرسته کنند. در نتیجه شما باید لوازمی را انتخاب کنید که به استایل کلی شما می آیند نه لوازمی که گران تر هستند.

Be-stylish-

6.به استایل خود اطمینان کنید

مهم است که روی لباس پوشیدن و استایل خود تمرکز کنید. در یک کلام، این مهم ترین مرحله از نکات ساده استایل مد است. دیگران چگونه منحصر به فرد بودن خود را نشان می دهند؟ دیگران به استایل یا لباس پوشیدن شما چگونه نگاه می کنند؟ یا احساس می کنید که خیلی از مد دور هستید؟ با این افکار ذهن خود را درگیر نکنید. همیشه به خود و سبکتان اعتماد داشته باشید شما برای انتخاب تک تک آن لباس ها وقت گذاشته اید پس نمی توانند بد باشند. خودتان را باور کنید.

7.نزدیک صورت خود از رنگ های روشن استفاده کنید

حتا اگر دوست دارید که رنگ مشکی بپوشید بهتر است کمی رنگ روشن را در نزدیکی صورت خود استفاده کنید چرا که استفاده از رنگ روشن در نزدیکی صورت می تواند ظاهر شما را درخشان تر و شاداب تر کند.

Be.stylish

در آخر فراموش نکنید که مد امری کاملا ذهنی است، بنابراین شما باید آنچه را که می خواهید تصور کنید، درک کنید، توسعه دهید و بعد استایل مورد نظر خود را خلق کنید، برای یافتن استایل شخصی خود وقت بگذارید و به خودتان باور داشته باشید هرگز فراموش نکنید که محدودیتی در این صنعت وجود ندارد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها