|

ترند ۲۰۲۲

هفت لاک ترند 2022 ؛ زیبایی ناخن های خود را دو چندان کنید!

Nail Art Trends Taking Off In 2022

لاک های زیبا با طراحی های منحصر به فرد جلوه ی خاصی دارند که دست های شما را زیباتر می کنند. ما به شما هفت لاک ترند سال 2022 را معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لاک های زیبا با طراحی های منحصر به فرد جلوه ی خاصی دارند که دست های شما را زیباتر می کنند. طی چند سال گذشته روند ظهور هنر ناخن کاری و طراحی ناخن ها به شدت پیشرفت کرده است و طراحی ها و بازه ی تناژ رنگ ها گسترش یافته است. در حالی که هیچ محدودیتی برای هنر طراحیِ ناخن وجود ندارد و مانند هر زمینه ی دیگری در دنیای مد و فشن همه چیز به خلاقیت شما بر می گردد، طرفداران این صنعت چند نمونه از رنگ ها و طراحی های ناخن را به عنوان ترند های 2022 معرفی کرده اند که ما نیز آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

هفت لاک پرطرفدار در سال 2022

1.فرنچ طراحی شده

فرنچ طراحی شده از جمله طرح هایی می باشد که در عین همه گیر بودن آن، ظاهری سرگم کننده و جذاب دارد و همچنان چشم را نوازش می کند. شما می توانید از ترکیب رنگ های متنوع و متفاوت برای این طراحی استفاده نمایید.

French Mixed

2.فرنچ دو رنگ

در حالی که فرنچ طراحی شده در میان خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است اما همچنان ممکن است برخی به دلیل شلوغی و یا طراحی متنوعش آن را نپسندند. واقعیت این است که ناخن های فرنچ شده هرگز قدیمی نمی شوند و برای همیشه در این صنعت می درخشند. اگر شما می خواهید که کمی از سبک کلاسیک فرنچ فاصله بگیرید اما فرنچ طراحی شده برایتان خیلی شلوغ است، بهترین گزینه برای شما فرنچ دو رنگ است؛ به روز اما همچنان کلاسیک.

Colored French

3.ساده اما غیر منتظره

یکی از جذاب ترین طراحی های ترند شده ی اخیر روند استفاده از لاک های یک دست و تگ رنگ می باشد که یکی از ناخن ها به طرز غیر منتظره ای، طراحی متفاوت را ارائه می دهد. در این میان گل ها از محبوبت بیشتری برخوردار هستند که در عین سادگی ظاهری جذاب و فشن دارند.

Unexpected Accents1

4.متنوع و غیره منتظره

این روز ها طراحی های غیره منتظره محبوبیت زیادی را بین خانم ها و طراحان بدست آورده اند چراکه آنها دست شما را باز می گذارند تا ترکیبی زیبا از طرح ها و رنگ های متنوع را همزمان در کنار هم داشته باشید و از آنها لذت ببرید. به علاوه آنها با حذف سادگی نوعی سنت شکنی به حساب می آیند.

Mixture

5.هنر ترکیبی

هنر ترکیبی یکی از جذاب ترین ترند ها برای کسانی است که عاشق طراحی و رنگ های متنوع هستند. طرح هایی سرگرم کننده و متنوع اما همچنان متناسب که ظاهری زیبا و هنری به دست های شما خواهند داد.

Combo Art

6.تک رنگ

شاید در میانِ این همه طراحی  متنوع و دلبر شنیدن نام تک رنگ به عنوان ترند سال جدید برایتان کمی عجیب به نظر برسد اما همیشه صنعت مد از کسانی که طرفدار سادگی هستند حمایت می کند. یک لاک سبز یک دست یا یک صورتی پاستیلی می تواند دست های شما را جوان، شاداب و زیبا کند.

green-nails

7.قرمز تند

درمیان تمامی رنگ هایی که برای انواع لاک ها وجود دارد، رنگ قرمز همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. قرمز رنگی تجملاتی در عین حال کلاسیک و ساده می باشد که هرگز قدیمی نمی شود و به تمامی لباس ها می آید. نگاه کردن به دست هایی که با لاک قرمز آراسته شده اند حس نشاط و شادابی را در وجود شما تازه می کند.

Red nail color

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها