|

"ساره بیات" استوریاشو از این آقای خوشتیپ پر کرد؛ خواهرش اونور آب چه پلنگ و نازه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر معروف برای تولد پسر خواهرش دوران قوچان نژاد کلی پست و استوری جذاب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

ساره بیات بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی که با فیلم "جدایی نادر از سیمین" اصغر فرهادی شناخته شد اما بعد ها با باری در سریال شبکه خانگی عاشقانه حسابی تو چشم رفت و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» ساره بیات شایعات زیاد یدر رابطه با ازدواجش با سلبریتی های مختلف شنیده میشد که داغ ترین آن ها ازدواج با محمدرضا گلزار بود اون هم به خاطر نقشی که در سریال داشتند و در این بین خیلی صمیمی و گرم شدن! 

حالا از این ها که بگذریم دیگر خانم بازیگر متاهل است و با علیرضا افکار موزیسن ایرانی ازدواج کرده است و ظاهرا زندگی آروم و با عشقی هم دارند چون ساره بیات در پیج اینستاگرامی اش بسیار فعال تر و لطیف تر از پیش شده است!

ساره بیات یک خواهر به نام سروین بیات دارد که همسر رضا قوچان نژاد است. این خانواده همگی از شخصیت بی حاشیه و با کلاسی برخوردارند و رفت و امد زیادی هم به خارج از کشور دارند. سروین و رضا در هلند زندگی می کنند و پسری ناز و با نمک به نام دوران نیز دارند که ساره خانوم عاشقشه. دوران به تازگی تولدش بود و استوری های خانم بازیگر پر شد از دوران قوچان نژاد.

rgucci16_1643608232_1

سروین بیات سروین بیات

کمی با سروین بیات آشنا شویم

سروین بیات متولد 4 دی 1369 در تهران، طراح و مدل ایرانی است.بیوگرافی سروین بیات و همسرش رضا قوچان نژاد او در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شور و شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التحصیل شد.

سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر است.

او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE است. افرادی که به به مثبت گرایی اعتماد دارند به فنگشوی نیز اعتقاد زیادی دارند. فنگشوی تلاش می کند تا در محیط زندگی و کار تغییراتی ایجاد کند تا سیگنال کیهانی را بهتر جذب کند.

ذوق زدگی ساره بیات از ازدواج

اما برگردیم یر ساره بیات بازیگر معروف خودمون. خانم بازیگر را تا قبل از ازدواج با موهایی تیره و مشکی می دیدیم اما به محض ازدواج با علیرضا افکاری خانم بازیگر رنگ موهایش را به بلوند تغییر داد که واکنش های مختلفی همراه شد.

برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره را دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

sarehbayat_hadis_1637232063

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

ساره و سروین هر دو از خانواده های لاکچری و چشم و دل سیری هستند که هواداران خود را دارند.

sarehbayat__1633522728

ساره بیات و ازدواج با همسرش

اردیبهشت ماه امسال بود که ساره خانم بیات به طور رسمی با علیرضا افکاری ازدواج کرد. این دو پیش از ازدواج و برای شناخت بیشتر مدتی باهم بودند و سپس خبر ازدواج شان را اعلام کردند.

ساره بیات از هنرمندان بسیار کم حاشیه ای می باشد که بعد از ازدواجش به کمی جنجال های مجازی خورد. وی همراه با همسرش تصاویر زیادی از لحظات عاشقانه شان منتشر می کنند که در ادامه نمونه هایی از آن ها را مشاهده می کنید.

sarehbayat__1640107079

sarehbayat__1643311012

sarehbayat__1640980318

sarehbayat__1633531603

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ۰ ارسالی در

    خیلی قشنگی۰♥️🤭

  • ناشناس ارسالی در

    گل بودبه سبزه نیز اراسته شدسینمافقط این دوعقده ای سالمندراکم داشت عه عه

  • ام البنین ناصری ارسالی در

    💜💜❤️❤️💋💋❤️❤️💜💜💗💗💌💌💗💗

  • بنده خدا ارسالی در

    خیلی هم عالی

  • ناشناس ارسالی در

    خانم بیات .ما من و ما مشهدیها خدای ناکرده از شما چیزی بفهمیم شونه همان میگیره.
    بلاخره ابروی شما ابروی ماست.
    موفق و پایدار باشید.⚘💐🤝

  • ناشناس ارسالی در

    من نمیدونم این اینترنت چیکار این هنرمندای عزیزمون داره بابا اینترنت تو ایرانی بازیگرای های کشورمون هستن چته حالا اگه بازیگر آمریکایی بود خوب میگفتی عالین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی