|

"ساره بیات" چه عشقی می کنه با آقاشون؛ شب به این رمانتیکی حالا چرا خوراک لوبیا!

sareh bayat shayanews

به نظر می رسد ساره بات و همسرش زندگی آرام و عاشقانه ای در کنار هم دارند و به دور از حواشی سعی می کنن از بودن در کنار هم لذت ببرند.

لینک کوتاه کپی شد
1

ساره بیات جزو بازیگرانی است که در یک دهه اخیر خیلی خوب رشد کرد و دیده شد. او که تا قبل از حضور در جدایی اصغر فرهادی فقط تئاتر کار کرده بود به لطف این فیلم دیده شد و بعد از آن با پیشنهادات زیادی مواجه شد. البته ساره در این دو سال اخیر بیشتر در آثار منوچهر هادی حضور داشت که همین موضوع باعث شد انتقاداتی هم به او بشود و به ایفای نقش هایی تکراری متهم شود.

به گزارش «شایانیوز» ساره بیات یکی دو سالی می شود با علیرضا افکاری ازدواج کرده است این دو نفر فارغ از هیاهوی اطرافشان به نظر زندگی خوب و آرامی ارند و از بودن در کنار هم لذت می برند. این موضوع را می توان از استوری های ساره فهمید او بعد از شب برفی تهران کلی عکس و ویدیو از حیاط خانه و شام درست کردنش منتشر کرد.

sarehbayat__2753421396313190109_442765423

البته در این بین برخی به ساره خانوم و میز شام او کنایه زدند و گفتند یه خوراک لوبیا که این همه ادا و اطوار نداره! اما احتمالاً خود ساره و علیرضا خان افکاری این موضوع را قبول ندارند از شام برفی شان بسیار لذت برند.

سطح رفاه بالای ساره خانوم و خانوادشون!

ساره خانوم هم به مانند خواهرش سروین گویا زندگی بسیار سطح بالا و لاکچری دارند. خانوم بیات علاوه بر تصاویری که دیشب منتشر کرد که احتمالاً برای ویلای لواسان شون است چندی پیش هم استوری های از ماشین و خونه زندگی اش منتشر کرده بود که کاملاً لاکچری بود. انتشار این تصاویر و خودنمایی از ساره خانوم بیات که بازیگری کم حاشیه است کمی بعید بود البته شاید هم خانوم بازیگر همیچ قصد و غرض خواستی هم نداشته باشد.

sarehbayat__2693176207661703488_442765423

sarehbayat__2753509905380223955_442765423

sarehbayat__2736543001747047168_442765423

البته این اولین بار نیست که ساره از خونه و زندگی خودش عکس و استوری منترش می کنه او قبل تر هم تصاویر از فنجاق قهوه و گلدون حانه اش منتشر کرده بود.

sareh.bayt_1618932417

sareh.bayt_1619134789

ساره به خاطر آقاشون موهاش رو بلوند کرد؟

ساره بیات در کل حاشیه خای ندارد اما خب همانطور از وقتی که متاهل شده شاد تر و ملیح تر به نظر میاد. البته این تغییر خانم بازیگر در صفحه اینستاگرام هم قابل دیدنه چون فعالیتش نسبت به قبل بیشتر شده و تصاویر عشقولانه ای هم با آقای همسر که موزیسین هستند به اشتراک میزاره.

شاید نکته ای که در خصوص ساره بیات بعد از ازدواج کردنش تو چشم اومده این باشه که ساره بیات را تا قبل از ازدواج با موهایی تیره و مشکی می دیدیم اما به محض ازدواج با علیرضا افکاری خانم بازیگر رنگ موهایش را به بلوند تغییر داد که واکنش های مختلفی همراه شد.

برخی از کاربران همچنان موی تیره ساره را دوست داشتند و برخی هم به شوخی می گفتند تا ازدواج کردی رنگ کردی!!!

sarehbayat__1634824490

sarehbayat__1632236559

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعیده ارسالی در

    واااای چه هنرپیشه هایی داریم همه دنبال تجملات و فخر فروشی...واقعا متاسفم کشورمون با فرهنگی که داشت به کجا رسیده...حالا که چی از میز شامت فیلم میزاری ...لوس بازیا چیه ...کمی هم از درد ملت و سفره های خالی مردم فیلم بگیرین کمی شرف داشته باشید و شرم کنید از دستان کارگران زحمت کش ...سنی از شما هنرپیشه ها گذشته خجالت بکشید

  • مارال ارسالی در

    خانم بیات خیلی دوستتون دارم خداییش با اینکه خیلی بازیگر هنرمند ومشهوریه بازم نسبت به شیلاخداداد که اصلا بازیگر مطرحی نیست کم حاشیه تره دمت گرم خانم بیات نازنین واقعا برای خودت زندگی میکنی

  • ناشناس ارسالی در

    هر چی داره ساره واس خودش بوده پسره داغونه

  • ناشناس ارسالی در

    انقدر فخر فروشی نکنید

  • حسنا ارسالی در

    خو که چی به شما چه که یه نفر چرا اینطوری شام میخوره چی میخوره
    شما کی باشین واقعا انگار این متنو یا یه بچه یا خاله زنک نوشته
    یه نفرم که بی حاشیه اس و کاری ب کار کسی نداره اینطوری دربارش می‌نویسید مجبورین دنبال نکنین

  • ناشناس ارسالی در

    این بازیگران وورزشکاران انقدر ازغذاهای ارستورانخوردن دیگر نمی داندند قرمه سبزی وقیمه آب گوشت چه طوری درست میشه

  • ناشناس ارسالی در

    ساره خنومه امااین مردک مثل یک خوک می مونه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها