|

تغییر تیپ ناجور "مهناز افشار" که حسابی ترکوند؛ عکسای یواشکی که رو نمیشد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که در این دو سال او را با کلاه و روسری دیده اید، تصاویری از خود منتشر کرد که به دلیل کشف حجاب کامل با واکنش زیادی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

مهناز افشار از بازیگران محبوب و پر فروش ایرانی بود که در هر فیلم و سریالی حضور پیدا میکرد قطعا پروژه ای موفق و پولساز میشد و البته خب از اونجایی که نقشش در کار درآمد خوبی به همراه داشت، دستمزد بالایی هم می گرفت.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار اما به یکباره همه چیز را رها کرد و بیخیال بازی و بازیگری شد و البته به دلیل همسرش که به زندان انداخته شد و موارد سیاسی، دست دخترش لیانا را گرفت مهاجرت کرد. حالا دو سه سالی می شود که دیگر مهناز در ایران نیست و سردرگم مدتی در ترکیه به سر میبرد و مدتی در آلمان با همه سختی ها و تنهایی هاش!

اما افشار در ابتدای رفتنش در مسابقه گات تلنت به عنوان یکی از داوران انتخاب شد و حسابی جنجال ساخت. بعد از این برنامه خیلی ها فکر میکردند خانم بازیگر دیگر راه خفن دیگری را در پیش گرفته و حسابی میخواد که اونور آب بترکونه. اما این مسابقه تنها حضور مهناز افشار در تلویزیون بود و بعد از آن جوری خونه نشین شد که انگار نه این خانم استعداد بازیگری دارد و روزی از سوپراستار های سینمای ایران بود!

حالا از این ها که بگذریم مهناز افشار در غربت ظاهرا تنها راه ارتباطی اش با هم زبون ها و مردمش اینستاگرام شده و در صفحه خود فعالیت بسیار زیادی دارد. وی راه به راه عکسی از خود منتشر می کند که نه ژست خاصی دارد و نه پوشش و مفهوم خاصی. کپشن هایش هم همه دلنوشته های خودش است که از این راه به عنوان میکند.

مهناز افشار از روزی که رفته تا همین چند روز پیش تو تمام عکساش حتی اگه شلوارک میپوشید اما کلاه یا تل و روسری ای روی سر داشت. حالا چند عکس اخر خانم خانما کاملا بی حجاب شده و این چیزیه که کاربران دائما تو کامنتا دارن میگن! البته که تیپا مهناز افشار هم چندان باب میل فالوور ها نبود و از نظرشون خیلی اَجق وجق بود اما در دو تصویر جدیدش استایلش هم جذاب شده و با نظرات خوبی همراه شد.

mahnaz_afshar_1643475291

mahnaz_afshar_1643473587

غافلگیری و واکنش شدید فالوورا به کشف حجاب خانم بازیگر

البته که با توجه به این که مهناز افشار در اینستاگرام 15 میلیون و 300 هزار دنبال کننده دارد، این حرکتش نیز با واکنش ها متفاوت و بسیار زیادی همراه شد.

عده ای حجاب را مسئله ای شخصی دانستند و کشف حجابش را هم رهای و عملی درست خطاب کردند!

برخی هم به این رفتار بازیگر معروف ایرانی حمله کردند و نظرات تندی دادند که مهناز افشار عقده برهنگی و بی حجابی داشته و داره به همین دلیل رفته و حالا که دیگه دادگاهش گذشت و فیلمش هم اکران شد همه چیز را بیرون ریخت و این حرکت برای یک کشور اسلامی ناشایست است!

mahnaz_afshar_1643026302

عکسای یواشکی که رو نمیکرد

ناگفته نماند مهناز افشار تنها برای من و شما و صفحه شخصی اش تصاویر با تل و کلاه و... منتشر می کرد و عکس هایی از او به ندرت دیده شده که بدون هیچ حجابی است و این ها را نمی توانید در اینستاگرامش پیدا کنید!

persian_art_news_1637818448

وقتی مهناز راه به راه رنگ مو عوض می کنه!

مهناز افشار گفتیم که در یکی دو ماه اخیر به کل کشف حجاب کرده و نکته جالب اینجاست که در این مدت پیوسته رنگ موهاش رو خانوم عوض کرده. مهناز اول موهاش رو آبی کرد که خیلی هم بهش میومد و جذاب شده بود. بعد از چند روز موهاش رو صورتی کرد و حالا مهناز موهاش رو به رنگ بلوند ساده درآورد.

در ادامه هم خلی از کاربران همیشه در صحنه گفتند مهناز افشار بعد از کشف حجاب جَو گیر شده و ذوق زده، به همین دلیل هی مو رنگ میکنه و میریزه بیرون و عکس میگیره!!

mahnaz_afshar_1638786478

جلب توجه مهناز با پاهاش در اینستاگرام!

همان طور که گفتیم خانم بازیگر روزانه تصاویری نه چندان جالبی از خودش پست میکنه که خب نه کپشن خاصی داره و نه استایل و فیگور خاصی. گویا خانم خانما تنها برای دیدن نظرات کاربران و بالا بردن تعداد پست ها فعالیت داره چون گاهی انقدر بی مفهوم و زیاد میشه این عمل که برای کاربرا خسته کنندست!

از پست های نامفهوم و نه چندان جالب مهناز افشار هم میشه به پست چند هفته پیشش اشاره کرد که پای خودش و دخترش لیانا رو به هم چسبوند و برهنه عکس گرفت!

واقعا مفهوم این عکس هیچ چیزی نبود جز اینکه برخی افراد با افکار مریض و ناسالم نظراتی زشت و زننده بزارن و فوت فتیش ها هم قربون صدقه الکی برن!

mahnaz_afshar_1639679113

البته این اولین بار نیست که مهناز افشار روی پاهایش مانور میده و تصاویر بسیار دیگری از او در پیجش هست که انگار از قصد همه جارو پوشانده جز پاها! 

mahnaz_afshar_1626512186

mahnaz_afshar_1625237035

mahnaz_afshar_1621170369

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوب داری پالس میدی به آقای سابقتون که بیاد پیشت؟

  • ناشناس ارسالی در

    ای جانم دخترش چقد شبیه باباشه کپ باباش. اثلا خیلی خیلی ها بچه اول شبیه باباشون می شن

  • ناشناس ارسالی در

    اینها همه خارجی با موهای زرد بیروح، یکیشم تو....

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا یک کاری کن تمام خانواده در کنار هم باشن انشالله یک طوری بشه که مهناز عزیز دوباره سه تا تون در کنار هم باشین ...آمین

  • ناشناس ارسالی در

    موهای خارجی ها اگه رنگ نباشه و کاملا طبیعی باشه خیلی قشنگه

  • هانا کاوسی ارسالی در

    خوشبخت و شاد باشی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام .من یه مدت خیلی زوم کرده بودم روی بهاره رهنما و فکر میکردم که ایشون از حد گذروندن و رعایت هیچی رو نمیکنن .ولی حالا دارم به این نتیجه میرسم که آدمهای عقده ای زیادی در سینما و تلویزیون هست که حتی فکرشم نمیکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    چه‌خوشن‌اینا....

  • ناشناس ارسالی در

    بد بخت

  • حسین ارسالی در

    دوست داشتم ولی حالا دیگه نه

  • ناشناس ارسالی در

    حجابش از خیلی بازیگرای ایرانی که مثلا حجاب دارن بهتره با اینکه چن ساله خارج از ایران زندگی می کنه

  • علی ارسالی در

    والله شما بیکاری که پیگیره این هستید...

  • علی ارسالی در

    مثلا با این تیپ و قیافه جذاب تری؟
    خاک بر سرتون که همینکه یکم اسم و رسم و پول پیدا میکنید فراموش میکنید چی بودین کی بودین و کجا بودین

  • ناشناس ارسالی در

    چی شده مگه اینجوری سوزژه چینی میکنین داخل کشوربدتره به جایی اینابه معتادای زن شوش برسین

  • ناشناس ارسالی در

    به ما ربطی نداره

  • داودطنوریان ارسالی در

    خوب هنرمند جماعت همین گونه هستند

  • زهرا ارسالی در

    خانم افشار بهترین بازیگره هرجور هم دوست داره بگرده. به من وتوچه. بزارید ایناهم زندگی کنند. وا لا ایناهم گناه دارن.

  • رزیتا ارسالی در

    احتمالا دنبال یه شوهر پولدار دیگه میگرده باید یه چیزی نشون بده تا جلب توجه کنه

  • لیلا ارسالی در

    چی بگم با پول بیت المال آدم میشن بعد به کشور ومردمشون پشت میکنن خیانتکارهای نمک نشناس

  • ناشناس ارسالی در

    تنها چیزی که هستش میدونم اینه که، زندگی شخصی خودشه، به کسی هم ربطی نداره چه مدلی داره زندگی میکنه،،،،،،، به خوده مهناز جون ربط داره، وسلام،،،،،

  • زینب ارسالی در

    بهترین وسنگین ترین بازیگر

  • ناشناس ارسالی در

    اینهاهم بهاری هستن که بالاخره میگذره پیری واسه همچین اشخاشی خیلی دردناکه ان شاالله زود پیربشن وناتوانی خودشوببینه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها