|

ابراز احساس مهناز افشار به آقای شوهر سابق؛ چه نخی داره میده!

mahanz afshar shayanews

مهناز افشار که سال هاست در آلمان و به تنهایی به سر میبرد در اینستا پست و استوری های زیادی از حال و هوایش منتشر میکند اینبار از دلتنگی نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار از هنرمندان بسیار با استعداد سینما بود که به یکباره بیخیال همه چیز شد و از ایران رفت. افشار هم در حوزه طنز و هم جدی بسیار موفق بود و حتی در دهه هشتاد با محمدرضا گلزار پولساز های سینما شده بودند. اما یهو به دلیل مشکلات خانوادگی در سکوت از کشور رفت و حالا هم جز اینستا گردی فعالیت دیگری ندارد.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار در آلمان دیگر خیلی سرش شلوغ نیست و با یکی دو کاری که آنجا انجام (داور پرشین گات تلنت) و ثروتی که در ایران جمع کرده بود و البته پشتیبانی خانواده همسرش در اروپا زندگی راحتی دارد. افشار حالا تنها پل ارتباطی اش با هم زبون ها و مردمش اینستاگرام است به همین دلیل پست و استوری های زیادی منتشر می کند که 99 درصد آن ها کپشن خاصی ندارند. خیلی از تصاویر خانم بازیگر حتی استایل و لباس خاصی هم ندارد و بدون ژست با چهره ای نه چندان شاد سلفی می گیرد و به اشتراک می گذارد. او اینگونه با فالوور هایش صحبت می کند و درد دل هایش را می گوید.

وی به تازگی هم تصویری با همون فرمی که گفتیم پست کرد و نوشت: روزهای سرد زمستان و دلتنگیهاش و کمی خودمونی Wintertimes

mahnaz_afshar_1642503585

ابراز احساسات زیر پوستی مهناز افشار به شوهر سابقش!

این ابراز دلتنگی را بسیار از کاربران برای همسر سابقش دانستند.

مهناز افشار که به دلیل به زندان افتادن همسرش آقای یاسین رامین مجبور به مهاجرت شده بود حالا با آزادی و تبرعه شدن او چند باری ابراز احساسات کرده و اینطور که معلوم شد هنوز خانم بازیگر و آقای آقازاده به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره ان ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد!

mahnaz_afshar_1640870522

مهناز افشار در این چند سال ازدواج دوباره نداشت. او حتی اونور آب به طور کل کشف حجاب و لباس هم نکرد مثل کسانی که مهاجرت کردند!

و با توجه به اینکه فعالیت خاصی هم خارج از ایران نداشت گمانه زنی بر این است که شاید مهناز تو فکر برگشت به ایران و برگشت به زندگی سابق و شوهرش باشه و یا شاید هم بعد از اتفاقاتی که برای همسرش افتاد و دختری که بی پدر شد خانم بازیگر هم دل و دماغ بازیگری رو نداشت به همین دلیل رفت و فعالیت خاصی هم نکرد. در مجموع رفتار های مهناز افشار در این چند سال برای همه گُنگ بود و هست.

mahnaz_afshar_1619614535

قدم های نزدیک به برهنگی مهناز افشار

البته که مهناز خانوم افشار تیپ های خفن و باز هم داشته اما تو اینستاگرام منتشر نمیکرده و یا اگرم به اشتراک گذاشته خیلی زود برداشته اما اگر سری به فن پیج های او بزنید تصاویری از او خواهید دید که شاید تعجب کنید. در ادامه نمونه هایی کوچیک از آن را مشاهده می کنید.

bazigaran_zaniran_1638709191_4

persian_art_news_1637818448

وقتی مهناز خانوم از بابای عرق خورش میگه!

اما مهناز افشار هم در ایران و هم بعد از مهاجرت از بازیگران حاشیه دار و سر و صدا دار سینما بود و هست. مهناز در پست ها صحبت هایی مطرح می کرد که خیلی در فرهنگ ما پذیرفتنی نبود. مثل اظهارنظر جنجالی او که گفته بود پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند و یا صحبت های او درباره اینکه خیلی به حجاب پایبند نیست و در جمع های خصوصی و حتی در خیابان های آلمان حجاب ندارد.

مهناز افشار از کجا درآمد داره؟!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

mahnaz_afshar_1612201208

mahnaz_afshar_1623069506

mahnaz_afshar_1549437615

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رحمت اله ارسالی در

    بهرحال دگه پیره ،
    صورتشون رادرست،کردن
    بقیه بدن چی،،،
    توپیری،یادجوانی،کرده،فیلش یا هندوستان کرده،
    اخرعمری،بروعبادت خدا

  • مهراد ارسالی در

    یکی بهش بگه تو جامعه شناس هستی؟
    روانشناس هستی؟
    قانونمدار و قانونگذار هستی؟
    چی هستی که به خودت اجازه میدی بزرگتر از حد و اندازه ت حرف بزنی؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها