|

زاویه فک داغونِ "یکتا ناصر" انگاری ذوزنقه شد؛ خانوم با این قیافه "سوفیا لورن" ایرانه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر معروف اما نه چندان محبوب ایرانی می باشد که چهره و تیپش در اکران خصوصی مورد پسند کاربران قرار نگرفت!

لینک کوتاه کپی شد
1

یکتا ناصر بازیگر مشهور و پر کار این روزهای سینما و سریال های شبکه خانگی است که دیگر بعد از ازدواج با اقای شوهر کارگردان او را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و کلاس کاری خانم بازیگر بالا رفته!

به گزارش«شایانیوز» یکتا ناصر به تازگی همراه با منوچهر هادی "نیسان آبی" را تموم کرده و به ایران بازگشته اند. وی در اینستاگرام فعالیت زیاد دارد اما از نوع هنری اش و زیاد تو کار تبلیغات مثل خیلی از همکارانش نیست.

یکتا ناصر و منوچهر هادی دختری به نام سوفیا پنج ساله نیز دارند و در کل از خانواده های کم حاشیه هستند که تنها برای همین پارتی بازی ها و سریال های پشت همی که میسازند مرد انتقا کاربران قرار میگیرند. از این ها که بگذریم در ادامه تصاوری از یکتا ناصر را در اکران خصوصی فیلم فصل نرگس مشاهده می کنید که تیپ و چهره خانم بازیگر با نظرات مختلف کاربران همراه شد.

stylebazigaran_1633281969_1

stylebazigaran_1633281969_3

اما چیزی که در این تصاویر دیده شد و نظر کاربران رو به خود جلب کرد اول چهره خانم بازیگر بود که میگفتن شبیه مربع و مستطیل و ذوزنقه و... شده و خلاصه حسابی مسخرش کردن. 

البته شاید اینبار کاربران حق داشتند چرا چون یکتا ناصر زاویه فک زیادی انجام داده، بعضیا هم میگن تزریق گونه انجام داده و لپاش گرد شده!!!

stylebazigaran_1633281969_5

stylebazigaran_1633281969_7

مورد دیگه اینکه استایل یکتا ناصر مورد بحث بود که خب از اونجایی که ازیگران ما به خصوص خانم ها خیلی دوست دارن که خاص پوش باشن و تو مراسمات سینمایی تک دیده بشن به همین دلیل در چند سال اخیر یه جور تیپ میزنن که فقط تعجب داره. البته تیپ یکتا در این اکران عجیب غریب نبود اما از نظر فالوور ها تو شرایط عادی بهتر لباس انتخاب میکنه!

یکتا ناصر یا سوفیا لورن!

سوفیا لورن (Sophia Loren) را شاید بتوان معروف‌ترین بازیگر زن دهه 60 و 70 سینما دانست. این بازیگر ایتالیایی که برنده چندین جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شده شباهت‌هایی به یکتا ناصر، بازیگر زن ایرانی دارد.

خیلی از کاربران شبکه مجازی بر این عقیده اند که یکتای ما شبیه به سوفیای آنهاست اما خب برخی از کاربران همیشه در صحنه که دوست دارن پشت هنرمندای خارجی دربیان فقط، سوفیا لورن را زیبا تر دانستند!

90308

آقای کارگردان با خانم بازیگر چجوری آشنا شدن؟

یکتا ناصر درست یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" یعنی در سال 1394 با منوچهر های کارگردان این فیلم ازدواج کرد و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نماند مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

yekta_nasser_1616232669

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

niktanaser_1610460853

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا اولش قشنگتر بود. من نمیدونم این شوهرها میگن اینها برن قیافشون رو اینجوری کنن یا خودشون میخوان

  • ناشناس ارسالی در

    چرابیخودی به یکی لقب میدید البته خانم یکتا ناصرهم خیلی زیباست ولی به پای سوفیا لورن نمیرسه

  • Amir ارسالی در

    به نظر من اولین چیزی که باید اصلاح کنه دماغشه واقعا تو ذوق میزنه امیدوارم زودتر اصلاحش کنه مثل غار علی صدره بقیه مواردش قابل قبوله امیدوارم از نظر من ناراحت نشه

  • زری ارسالی در

    ابن زبون بسته چرا فکش یه وری شده

  • زینب ارسالی در

    خیلی خوشگلی یکتا جون عاشقتم ❤❤❤❤❤

  • نرگس ارسالی در

    چقدر شماها حسودین والا یکتا ناصر خوشگلتراز سوفیا هست به این نازی فقط بلدین چرند بگین

  • خدا جون عاشقتم ارسالی در

    هر کسی به خودش مربوطه که چه شکلی هست همه بنده خدا هستیم مهم خدا هست که از ما راضی باشه نه اینکه طبق نظر مردم باشیم خانم یکتا ناصر هم هر شکلی باشند خدا افریدتشون
    ایشون بسیار زیبا هم هستند

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی هم محبوب هستن خانم یکتا ناصر بازیش عالیه

  • ستایش ارسالی در

    ذوزنقهههههههه جون خوبی ؟؟؟😂😂😂😂😂

  • بابک ارسالی در

    صَد رَحمت بِ فَکِ مارلون براندو.... خخخخ
    یه ذره دیگه روش کار کنی شبیه فک اون ببره پادشاه تو رابین هود (پرنس جان) میشی... خخخخ
    چشم هم چشمی داره تخته گاز میره... چ آینده یی شود اینجا.

  • ناشناس ارسالی در

    به شما ها چه ربطی داره که بقیه چه شکلی هستن لطفا اول عیب خودتون رو بپوشونیدبعد بقیه رو مسخره کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی