|

"ریحانه خانوم" با آقای بازیگر رفته سواحل؛ ایشون کی باشن؟!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که ایران هم گویا روابط خارج از عرف زیادی داشت حالا در ترکیه هم تند تند عاشق می شود و با افراد مختلف وارد رابطه می شود.

لینک کوتاه کپی شد
3

ریحانه پارسا بازیگر قبلی و شاخ اینستاگرام فعلی که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و در تلاش است تا بتواند حضور در یک فیلم بین المللی را تجربه کند این روزها در ترکیه حاشیه ساز شده است.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا در ایران مدتی با مهدی کوشکی در رابطه بود. رابطه ای که گویا رسمی هم نبود و ارتباط خانم بازیگر با کوشکی به نوعی ازدواج سفید بود. این را ریحانه بعد از اینکه از ایران رفت لو داد. البته کوشکی هم به خاطر اینکه موقعیت اش در ایران به خطر نیوفتد گفت که پدرش بین او و ریحانه صیغه محرمیت خوانده و آن ها رسماً زن و شوهر بودند. البته کسی خیلی حرف های مهدی را باور نکرد.

5fa25060dcb8a

ریحانه در ترکیه هم با افراد زیادی در ارتباط بود و نام او در کنار افرادی نظیر تتلو و پویان مختاری هم قرار گرفت. البته رابطه ریحانه با تتلو هیچ وقت جدی نشد اما زمانی که پویان در ترکیه بود رابطه و دوستی نزدیکی بین این دو نفر بود و ریحانه حتی مدتی در خانه پویان زندگی می کرد.

بعد از اینکه پویان به ترکیه رفت ریحانه مدتی پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذاشت که عکاس بود اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه نداشت و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک بودند.

reyhaneparssaa_1638108422

بعد از اشکان ریحانه مدتی با پسری به نام ال شمن دوست شد. ال شان در ترکیه به کارگردانی فیلم کوتاه و ساخت موزیک ویدیو و تیزر مشغول بود. ریحانه خانوم انگار خیلی خاطر ال شمن را می خواست چرا که ریحانه پارسا برای ال شمن پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در کپشن اینستاگرام خود L-Shan Mo را تگ کرد و خطاب به او گفت که به من زنگ بزن هروقت منو لازم داشتی ...

parsadivaaa_1630578623

ریحانه اما با آقای کارگردان هم خیلی نماند و بعد از اینکه اقامت ترکیه اش اوکی شد برای اینکه بتواند به سینما و تلویزیون ترکیه راه پیدا کند با یک بازیگر ترک که سن و سال زیادی هم داشت دوست شد. این رابطه این قدر عجیب بود که در فضای مجازی عنوان شد ریحانه شوگرددی گرفته!

اما شوگرددی ریحانه کیست؟

پیرمردی که با ریحانه پارسا در حال قدم زدن در خیابان های استانبول است گویا بازیگر است و البته خیلی معروف و مطرح نیست. برخی از دنبال کنندگان ریحانه پارسا می‌گویند که احتمالا با وجود بی پولی او، راضی شده تا نامزد کنند. هر چند خودش می‌گوید که این رابطه بیشتر جنبه کاری دارد.

reyhaneparssaa_1640794271

هنوز مدت زیادی از رابطه ریحانه با پیرمرد ترک نگذشته که ریحانه خانوم با انتشار یک ویدیو عاشقانه در اینستاگرامش خبرساز شد. ریحانه استوری منتشر کرده که شبیه کسانی است که نامزد کردند البته ریحانه لوکیشن این استوری را شهر فتحیه عنوان کرد که شهری بسیار زیبا در ساحل دریای اژه می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    پارساباید از خارج ازتون شکایت کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خب بکنه به شما ها چه

  • ناشناس ارسالی در

    خواجه حافظ مونده

  • سمانه مقصودی ارسالی در

    گفتن حرفی پشت سرکسی که نیست غیبته ووقتی حقیقت نداره تهمته لطفا بازندگی این خانم کاری نداشته باشین ازخدابترسین بازی نکنید باآبروی این خانم نه حرف ونه عکس فضای مجازی حقیقت نداره مگر خودتون باچشم خودتون ببینید پس لطفا چیزی که حقیقت نداره نگویید

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه پارسا ابروی هرچه ایرانی بردی خداهدایتت کنه

  • یه بنده خدا ارسالی در

    خدا لعنتش کنه

    هر روز بد تر از روز های دیگه
    خاک تو سرت 🤮🤮🤮🤮🤢

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها