|

نیلی بعد پیشنهادِ پویان به دوست دختر روسِ خوشگلش، چه حرصی میخوره!

nili afshar shayanews

نیلی افشار که خیلی وقت است از پویان مختاری جدا شده حالا در لایو صحبت هایی درباره ازدواج جدید پویان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
3

نیلی افشار از شاخ های بسیار معروف در اینستاگرام است که توانست با استفاده از همین برنامه در کنار دوست پسر قماربازش پویان مختاری به شهرت برسد. پویان و نیلی ابتدا پس از معروفیت با زدن سایت شرط بندی نامشروع و آهنگ های نه چندان زیبای پویان درآمد داشتند اما چند وقتی می شود که وارد بازی های جدید اینستایی شده اند.

به گزارش«شایانیوز» نیلی و پویان با قهر و آشی های مسخره ای که در فضای مجازی به راه می اندازند جنجال هایی می سازند که باعث جذب فالوور نیز می شود. در این میان اگر هر یک از ان ها با شخص دیگری هم وارد رابطه شود که دیگر همه چیز عالی تر پیش می رود.

نیلی افشار ماه هاست که از پویان مختاری به گفته خود به دلیل خیانت جدا شده است اما با توجه به سابقه این دو نمی شود این حرفشان را هم باور کرد. پویان مختاری در حال حاظر با دختری روس دوست می باشد که البته چند روز پیش ظاهرا به او حلقه و درخواست ازدواج هم داده است.

اما نیلی هم برای اینکه نشان دهد همه چیز خوب است در لایو اینستاگرامی خود درباره این موضوع صحبت هایی کرد که در ادامه مشاهده می کنید. ناگفته نماند نیلی هم مدتی می شود که از رل جدیدش حرف هایی زده اما هنوز او را نشان نداده است!

نیلی خواننده می شود

این روز ها در اینستاگرام هر کسی تا به یه جایی میرسد و پیجش به دلایلی مسخره بالا می رود، گمان می کند برای خود کسی شده و می تواند دست در هر هنری ببرد. نیلی خانم هم که تا دیروز تنها استعدادش عریانی و رقص بود چند وقتی می شود که موزیک ویدیو جدیدش را بیرون داده و در آن خود نیز به تنهایی می خواند که از این ویدیو هم ابتذال میبارد!

نیلی و پویان قبلا هم یکبار از هم جداشده بودند اما با سناریویی از پیش تعیین شده دوباره با هم آشتی کردند. حالا اینبار هم جدایی این دو بعید نیست که دروغ باشد و تنها برای جذب فالوور بیشتر نباشد.

خانم ها در اینستاگرام ظاهرا یاد گرفته اند و اگر دیگر موضوعی برای ارائه نداشته باشند و اندامشان هم برای کاربر از جذابیت افتاده باشد، خود را به حاملگی می زنند. از آن جایی که اشخاصی مثل دنیا جهانبخت و نیلی و ...راه درآمد از اینستا را یاد گرفته اند هربار با موضوعی جدید وارد می شوند. نیلی افشار هم به تازگی ادعا کرده باردار است که این موضوع با حواشی و حرف های زیادی از سمت کاربران همراه بود.

نیلی افشار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه بی حیا این زن خیلییی پسته ببین چطوری میات جلوی دوربین بی شعور

  • ناشناس ارسالی در

    حاااالم بهم میخوره از لجنزاری که برای خودشون درست کردن

  • گلرخ ارسالی در

    خر تو خر موج میزنه.ی مش ابله هم تشویق میکنن.

  • فن. پویان ارسالی در

    پویان بهترینی....برات میمیرم. هم برا تو . هم نیلی. هم تتلو..... Love

  • آرمیتا ارسالی در

    والا ما که از کار اینا سردر نیاوردیم خخخخ ولی من فک میکنم این کارا که میکنن بیشتر از چشم مخاطبشون میوفتن تا بخوان جذب فالوور کنن .

  • ناشناس ارسالی در

    بمن چ
    بتوچ

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها