|

نیمرُخ خیلی خیلی خوشگل و عروسکی از "نیوشا ضیغمی"؛ چقدر خوشرنگ آرایش میکنه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل و معروف ایرانی می باشد که فعالیت زیادی در اینستاگرامش ندارد اما به تازگی عکس هایی خیلی جذاب از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل و پولدار ایرانی است که البته بعد از ازدواج با آقای شوهر بسیار مایه دار تر شد و حالا هم که با تبلیغات عجیب غریب و مختلف حسابی در حال استفاده از فضای مجازی و پول رو پول گذاشتنه.

به گزارش«شایانیوز» البته که این روز ها همه به دنبال راهی برای به دست آوردن پولن و تو همه جای دنیا هم با استفاده از اینستاگرام و یوتیوب در حال درامدزایی. اما روی سخن ما با بازیگرانی همچون بهاره رهنما می باشد که از این فضا ته استفاده رو دارن میبرن و با همون فالوورا پولزایی می کنن و دست اخرم بهشون میگن بی دست و پا!

حالا از این ها که بگذریم فعالیت در اینستاگرام میان خانم های بازیگر اونقدری زیاد شده که سن بالا و پایینم نمیشناسه و همه به نوعی میخوان خودنمایی کنن و قرتی بازی هاشون روز به روز بیشتر. خانم نیوشا ضیغمی هم که همه میدنن چند تا عمل زیبایی انجام داده و حالا به چهره ای زیبا رسیده. البته که خیلی ها هنوز هم بر این عقیده اند که هنوزم خانم بازیگر خوشگل ندشه و تنها به لوس شدنش کمکی شده! در ادامه پست جدیدی که نیوشا ضیغمی از خودش منتشر کرد را مشاهده می کنید که در این تصاویر واقعا ناز و ملوس شده است!

newshazeighami_1641637437_1

newshazeighami_1641637437_2

کلینیک زیبایی خانم بازیگرِ خوشگل!

نیوشا ضیغمی تا به الان دو بار فقط بینیشو پیش بهترین دکتر های زیبایی عمل کرده. وی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده، اما مدتی پیش نیوشا خانم ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند.

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

saminadaily_1641315973

نیوشا ضیغمی در حرفه اش از حواشی کمی برخوردار است اما ظاهرا در سینما با کم کاری مواجه شده به همین دلیل همانند بسیاری از هنرمندان تبلیغات اینستایی نیز انجام می دهد. ضیغمی به تازگی هم برای تبلیغات مزون ویدیویی منتشر کرده که در آن مشغول پرو مانتو و قر و قمیش جلوی آینه می باشد. 

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد و این زوج دختری به نام لنا دارند. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند.

neushaze_1634542904

آشنایی نیوشا ضیغمی با آقای شوهر

نیوشا سال 1389 با آرش پولادخان ازدواج کرد. آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نیوشا ضیغمی وضعیت مالی بسیار خوبی دارد ولی خودش همیشه در مصاحبه ها تاکید دارد که وضعیت زندگی آنها خیلی معمولی است و در حد مردم و در خانواده ای بسیار ساده زیست به دنیا آمده است و هرچه اموال دارد خودش کار کرده و به دست آورده است.

مهریه نیوشا ضیغمی

نیوشا در مصاحبه ای گفته آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که 2 خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

niushazeighami0_1632897359

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سوفی ارسالی در

    همه آرایش میکنن از لولو تبدیل میشن ب هلو این هرچی آرایش کنه همون لولو میمونه /: 😂

  • ناشناس ارسالی در

    گم شیدبابا این کجاش خوشگله زنیکه عملی

  • ستاره ارسالی در

    زیبایی خاصی نمیبینم همش عمل و آرایشه حال بهم زن

  • ایلناز ارسالی در

    عالی

  • بهرام ارسالی در

    واقعا زیبا ودوست داشتنی هستی فرشته خانوم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی