|

"لباس باز بهاره رهنما" واسه نشون دادن تَتوهاش؛ خانوم بی روسری استاد شدن!

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما سلبریتی پر حاشیه اینبار استاد کائنات میشه و برای کاربران با چهره بلفاروپلاستی شده توضیحاتی خفن میده!

لینک کوتاه کپی شد
6

بهاره رهنما سلبریتی معروف این روزهای فضای مجازی می باشد که ظاهرا بازیگری دیگه آخرین چیزیه که میشه بهش نسبت داد. وی در هر موضوعی که فکرشو کنید دستی برده و فعالیت داره!

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما کم سن و سال نیست اما در حدی انرژی داره که شاید حتی دختر نوجوانش هم نداشته باشه. خانم خانما راه درآمد نجومی و البته شهرت رو به خوبی یاد گرفته و روز به روز تو موارد جدید تری هم دیده میشه. میگین چجوری؟ 

بهاره رهنما تا دیروز بازیگر، کارگردان، دارنده بیزینس های مختلف، بلاگر، مدل ارایشی و شادابی چهره، تشخیص دهنده مطب های خوب پزشکی و جراحی های زیبایی و...صد مورد دیگر بود. حالا هم خانم بازیگر را در کلاس های آموزشی جذب و کائنات می بینیم اونم چی! به عنوان استاد!!!

یکی نیست به خانم با دست و پا بگه شما چجوری تو همین دو سال اخیر تونستی تو همه این موارد تخصص لازم رو بگیری و انقدر علمش رو داشته باشی که تو هرررر موضوعی دستی ببری. البته که ایشون بازیگر هستند و به خوبی میتونن جلو دوربین یکسری نوشته رو حفظ کنن و سیسِ استاد بگیرن و پول رو پول بزارن. در ادامه ویدیویی از چیزی که توضیح دادیم رو مشاهده می کنید.

بهاره رهنما نمونه یک زن مستقل و خفن؟!

اما بهاره رهنما شعاری به نام "زنان مستقل شاد" داره که خانوما رو به کار آفرینی و به خود رسیدن دعوت میکنه. بجز این پیجی هم با نام "زن باران" داره که تنها پیجیه که تو اینستاگرام فالو کرده و البته زیر نظر خودش با بیش از 50 هزار دنبال کننده اداره میشه.(پیج خودش نزدیک 5 میلیون فالوور داره)

بهاره رهنما به تازگی چالشی به راه انداخته به نام "89 روز تا بهار". در این چالش چهار مورد اصلی داره که به بهتر شدن روزمرگی و زندگی کمک میکنه. مواردی مثل بهتر شدن خواب و تغذیه و...

در ادامه ویدیویی که خانم رهنما چند روز پیش در این جهت گذاشتن و چالش رو شروع کردن مشاهده می کنید.

تنها چیزی که از بهاره خانم رهنما میشه خوب گفت اینه که زن بسیار سرسخت و محکمی هستن و البته همیشه هم کامنت هارو باز میزارن بدون هیچ توهینی به فالوور و اگه سری به پیج هاشون بزنید الفاظ ناجور کاربران همیشه در صحنه رو خواهید دید!

زیر این پست هم که مشاهده کردید برخی به لباس صورتی و کلی اکسسوری که بهاره خانوم به خودشون آویزون کردن انتقاد داشتن، برخی هم به عمل بلفاروپلاستی که انجام داده گیر دادن که باعث جمع شدن چربی پشت پلکش شده و ظاهرا چهرشو زیبا نکرده که هیچ مصنوعی هم شده. ناگفته نماند یک سری هم تتو خانوم سلبریتی تو چشمشون بود.

اما بعضیا هم به آرایش زیادش انتقاد کردن که با این وجود از فیلتر هم استفاده کرده و بازم خوشگل نشده!

zanebaranoriginal_style_1636271639

خوشگلاسیون بهاره خانوم رهنما

ز این ها که بگذریم بهاره رهنما همانطور که میدانید از راه انتشار تصاویر ناجورش با اقای امیرخسرو عباسی حاشیه دار شد و معروف در اینستا! بعد که فالوور جمع کرد شروع به تبلیغات کرد و حالا خانم بازیگر انقدر پولدار شده که بیزینس های مختلف داره و حتی برند شخصیشم به راه انداخته. 

zanebaranoriginal_style_1614509138

بهاره رهنما روزانه تبلیغات بسیار بسیار زیادی رو منتشر میده و در مقابل این معرفی ها که با ترفند های مختلف هم انجم میشه، مبلغ بالا و قابل توجهی رو دریافت میکنه. در ادامه نمونه ای از خوشگلاسیون جدید خانم بازیگر و البته تبلیغ سالن اکستنشن مژه رو مشاهده می کنید که به قول برخی از کاربران خانم خانما با مژه هاش انگار داره پروازه میکنه. دیگه همین یه کارو نمیکرد که کرد!

b.rahnama_2742391272030362201_30916040

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چه بسا انسان هایی که امروز به حالشان حسرت می‌خورند و فردا به حال آن ها گریه کنند امروز این لباس آنروز آن لباس و فردا خبر از مریض ایشان این گونه افراد فقط انگشت نمای مردم هستند و بس و هیچ از زندگی خود نمی فهمد

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره واقعا زیبا وجذابه

  • ایمان ارسالی در

    خانمای بازیگر کلا راحت وقانون شکن هستندوکسی بشون گیر نمیده فقط به دسفروشای بدبخت گیر میدن

  • ناشناس ارسالی در

    ولا این دلغکها نباشن ادم حوصله نداره چکار کنه خوبه

  • رضا ارسالی در

    آدمی که هر لحظه در حال خودنمایی هستش و حتی به هر ترتیب میخواد انگشتر و ت تو هاش و به نمایش بزاره لایق دنبال شدن نیست..البته سعی داره طبیعی رفتار کنه که یعنی این انگشتر خودش خودش و نشون میده نه من مردم و مثل خودش احمق فرض کرده ..کسی که تو دنیای مادی و مادیات و خودنمایی و خودستایی غرق شده چجوری حرف از کائنات و معنویات میزنه..دل آدم به حالش میسوزه تو دنیای مجازی زشت خودش داره زندگی میکنه اونوقت میخواد راه زندگی کردن سالم و شاد و به دیگران درس بده در حالیکه تو بدبختی و حسرت و بیچارگی خودش غرق شده نشون نمیده البته سعی داره نشون نده اما تابلو تر از این نمیشه..دوتایی که این عروسک خیمه شب بازی و دنبال میکنید یه کم تامل و دقت کنید به خودتون بیاید و راهتون و از این عوضیا جدا کنید

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر به زور میخاد خودشو خوب نشون بده اخ

  • بنده خدا ارسالی در

    خداوکیل این آشغال پیش خودش چی فرض کرده مردمو...فکر میکنه فقطططط خودش همه چی بلده ...فکر کرده خوشگله....والا بخدا من که هرعکسی و هر فیلمی باهر ژستی ازش دیدم مطلقا زیبایی و جذابی ازش نمی بینم....خدا شفاش بده

  • ناشناس ارسالی در

    بی حجابی زن از بی لیاقتی شوهر است ،

  • ‌‌‌‌ ارسالی در

    واقعا زندگی مردم به شما چه ربطی داره ؟
    😐😐😐
    هر کی هرجور بخواد میتونه پوشش داشته باشه🙂

  • مریم ارسالی در

    خدا رحم کنه به دختر پسرای جوان جامعه ...با تیپ این خانم های سلبریتی. خدا ریشه شونو بکن بد حجاب هستند .

  • ناشناس ارسالی در

    فکر کنم دیوانه شده زده به سرش هرچی دوست داری بپوش حتما عقده هات اینجوری برطرف می کنی به ما ربطی نداره قبلا خیلی دوست داشتم اما الان به عنوان یک زن ازت تنفرم که اینقدر سبک شدی

  • ناشناس ارسالی در

    هنرپیشه واقعی خیلی داریم مثل فریبا کوثری خیلی متین ومهجبه هستند نه مثل بهاره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها