|

حاجی انگاری راهشو از "بهاره خانوم رهنما" سَوا کرد؛ همونه بوت با ساپورت میپوشی!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما این روزها در اینستاگرام یک چالش جدید به راه انداخته و قصد دارد تا از مسیری جدید در اینستاگرام فاوور بدست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما که این روزها کاملا از دنیای بازیگری و سینما فاصله گرفته و مشغول اینستاگرام و بلاگری است و در طول روز حداقل 4-5 پست اینستاگرام و استوری منتشر می کند. البته بهاره خانم به شکل شبکه ای در اینستاگرام حضور دارد و به جز پیج اصلی خود چندین صفحه ای دیگر هم دارد و با کمک ادمین هایش در همه آن ها فعال است.

به گزارش «شایانیوز» بهاره چالشی با عنوان "بهترینت شو تا بهار" در اینستاگرام به راه انداخته و هر روز چند نکته در خصوص تغذیه، ورزش و خواب به مخاطبان و دنبال کنندگانش می گوید. البته اینکه بهاره خانوم که تحصیلاتش در حوزه ادبیات نماشی و حقوق است با چه پشتوانه علمی در خصوص تغذیه یا حتی ورزش اظهارنظر می کند و به مخاطبان توصیه می کند خود جای سوال است.

البته از آنجایی که بیشتر تبلیغات اینستاگرامی این روزها حول و حوش زیبایی و تناسب اندام است احتمالاً بهاره خانوم قصد دارد تا از طریق چالشی که به راه انداخته و لابه لای توصیه های سلامتی خود هر از گاهی برای مخاطبانش تبلیغ هم بگذارد و از ان راه درآمد کسب کند.

88

بهاره برای جذاب تر شدن چالش هایش از هیچ تلاشی هم فروگذار نیست و خانوم بلاگر در این راه حتی مامان پروینش را هم وسط گود آورده از او هم استفاده می کند.

از این ها که بگذریم به نظر می رسد این روزها رابطه بهاره و همسرش به گرمی گذشته نباشد و یا حداقل این زوج تصمیم گرفته اند که کسب و کارشان را از هم جدا کنند. استارت این موضوع هم از زمانی آغاز شد که بهاره حاجی را در اینستاگرامش آنفالو کرد و بعد تر در جشن تولد بهاره خانوم حاج امیر حضور خیلی کمرنگی داشت.

این موضوع ادامه داشت و حتی در سفری که بهاره به کیش داشت حاجی با او نرفت و در تهران آمد. در این ایام عکس و استوری از حاجی با دخترش انیس منتشر شد. این در حالی بود که چند روز پیش ویدیویی از انیس منتشر شده بود که از پدرش خواسته بود وقت بیشتری را به او اختصاص دهد انتشار این ویدیو موجی بر علیه بهاره ایجاد کرد و این ذهنیت را به وجود آورد که بهاره باعث دوری حاجی از دخترش انیس شده است.

علاوه بر این امیر خسرو عباسی آخر هفته و در حالی که بهاره مشغول چالش هایش بود شعبه ای جدید از محصولاتش را در تهران افتتاح کرد که بهاره خانوم در این مراسم حضور نداشت. این در حالی بود که پیشتر در تمامی مراسمات این مدلی بهاره پای ثابت بود و حتی دوستان بازیگرش را هم با خود می آورد.

amir-khosrow-abbasi-brand-5

سمت راست: افتتاح شعبه جدید امیر خسرو عباسی/ سمت چپ: افتتاح شعبه قبلی با حضور بازیگران

خودنمایی عجیب بهاره خانوم تو کیش!

همان طور که گفتیم بهاره اخیراً هم به جزیره زیبای کیش سفر کرد و کل عکس و ویدیو برای مخاطبانش در اینستاگرام پست و استوری کرد که مشخص نیست هدف خانوم خانوما از این همه عکس چیست و اصولا در شرایط بد اقتصادی این همه عکس و ویدیو از خوشگذرونی لاکچری بازی سلبریتی ها قابل پذیرش نیست.

271373096_364481955438506_37073068166682478_n

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_2

ladyrain.baharehrahnama_1640770758

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_3

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_5

zanebaranoriginal_style_1636271639

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    میمون هرچی زشت تر اعدااصولش بیشتر

  • ناشناس ارسالی در

    بی دستوپایی یعنی که تو۵۰سالگی نتونی باتمام شهرت وثروتت زندگی وکانون گرم خونوادتو حفظ کنی.....خانم بظاهر رهنما،،،راهتو گم کردی چون بزرگترین سرمایه ی یه سلبریتی که محبت وتوجه ودعای خیر مردم کشورش بهشه رو ازدست دادی...

  • ررر ارسالی در

    بهاره چراخودتوشبیه ارازل واوباشا کردی خجالت بکش

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    به نظر من سلبریتی های ایران دیگه شورشو دراوردن با این همه گریم و لباس های آنچنانی و در کل با این همه فخر فروشی ، آزادی و با کلاس بودن معنیش فخر فروشی نیست

  • عادل ارسالی در

    چقدر چندشه این آدم

  • یگانه ارسالی در

    واقعا متاسفم برای دنیای سینما و تلویزیون این چه وضعی شده که این بازیگران هر غلطی دلشون بخواد انجام میدن با لباسهای ناجور عکس میگذارنند با اداهای زشت و زننده واقعا جای تاسف داره یعنی کسی نیست جلوی اینها را بگیره ؟ به خدا جای شرم داره همه ی بازیگران خیلی بی حیا و بی غیرت شده اند مثلا ما ایرانی هستیم این همه جوان شهید نشدند که زنان و دختران بی حیا بودن را به نمایش بگذارند حتما فکر میکنند با این عکسها جلب توجه می‌کنند اما باید بدانید که نه تنها جلب توجه نیست بلکه بی حیا و بی عفت بودن خودتون را به هراج گذاشته اید واقعا این مملکت ما صاحبش کیه که بلند نمیشه جلوی این کارها را بگیره والا به خدا یک میمون را هم بر دارن ببرن آرایشگاه خیلی زیبا و جذاب میشه اینقدر خودتون را به هراج نگذارید ارزش زن خیلی بالاست که شما به همین راحتی خودتون را جلوی ملیونها زنو مرد به نمایش میگذارید کاش غیرت ، شرف ، وایمان به خدا را یاد بگیرید و برای خودتون ارزش قائل بشید بر بی حیایی ننگ باد

  • ناشناس ارسالی در

    ای بابا شما هر کاری بکنید به پای بهاره رهنما نمیرسید بهاره خدا دادی زیبا و جذاب هست هر چقدرم سنش میره بالا عروسکتر میشه خواهشن شما خودتون را با اون مقایسه نکنید حسادت نکنید هر کاری بهاره میکنه شما نمی تونید مثل اون باشید بهار خانم یک خانم به تمام معنا است زرنگ ، باهوش ، که خودش به تنهایی همه ی را حریف میشه پس خودتون را با اون مقایسه نکنید حسادت هم نکنید عشق فقط بهاره رهنما عزیز دل همه

  • ناشناس ارسالی در

    بسه دیگه بهاره شورشودراوردی

  • م.م ارسالی در

    من نمیدونم این خانم سررشته نداره برا چی نظر میده.
    سیب با معده خالی برای اونهایی که مشکل معده ندارن با درد معده همراهه چه برسه اونهایی که مشکل معده دارن.

  • ناشناس ارسالی در

    تازه بهاره خانم افتاده رو غلطک

  • سپیده ارسالی در

    بهار خانم یعنی هیچ کار با ارزش تری در این دنیا پیدا نمیشه ؟ این رفتارها چیه واقعان شما بازیگر ها از خودتون نشان می‌دهید؟

  • زهرا ارسالی در

    خواهش میکنم کمی حرمت نگه دارین آخه اینقدر آدم جلف میشه ؟ به خدا قسم کارهای شما فقط بی حیایی و........ هست نه چیز دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    داغون

  • بی نام ارسالی در

    تازه با عشوه اومدن واسه این دکتر و اون دکتر،.......
    قشنگ معلومه ب زور ارایش ادا در میاره
    لطف ی روز صبح ناشتا بدون ارایش ی عکس برامون بذار.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها