|

بهاره چشم حاجیو دور دیده چه تیپ و اداهایی میاد؛ آقاشونم رفت با دختره که!

Bahareh Rahnama shayanews

در حالیکه بهاره رهنما این روزها به کیش سفر کرده حاجی در تهران است و بعد از مدتها عکسی دونفره از خودش در کنار انیس دخترش منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
7

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بیشتر وقت خود را در اینستاگرام می گذراند و سعی می کند با تصاویر و لایوهای اینستاگرامی و حتی چالش هایی که می گذارد برای مخاطبان و فالوورهایش جذاب باشد.

به گزارش «شایانیوز» بهاره خانم یا به قول خودش زنِ باران در یکی دو سال اخیر که فعالیت سینمایی و هنری اش کم شده خیلی اهل گشت و گذار و سفر شده خانم سالی یکی دوبار به جزیره کیش سفر می کند و حداقل سالی یک بار هم سفر خارجی دارد.

بهاره اخیراً هم به جزیره زیبای کیش سفر کرد و کل عکس و ویدیو برای مخاطبانش در اینستاگرام پست و استوری کرد که مشخص نیست هدف خانوم خانوما از این همه عکس چیست و اصولا در شرایط بد اقتصادی این همه عکس و ویدیو از خوشگذرونی لاکچری بازی سلبریتی ها قابل پذیرش نیست.

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_5

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_2

ladyrain.baharehrahnama_1640973650_3

ladyrain.baharehrahnama_1640770758

ladyrain.baharehrahnama_1640783750

البته بهاره خانوم رهنما انگار به خودنمایی و نمایش زندگی لاکچری عادت دارد. در همین راستا حتماً چندان دو سه پیش بهاره خانوم که آن هم در یک سفر بود را به یاد دارید که در یک ویدئو در اینستاگرام خود درباره وضعیت مالی‌اش گفت: "طبیعتا وقتی من این همه سال کار کردم طبیعی ست که در این سن آسایش مالی داشته باشم."

بهاره رهنما اضافه کرد: هر آدمی که بعد از سی سال کار کردن نتواند برای خود و خانواده‌اش آسایش و رفاه فراهم کند، آدم بی دست و پایی‌ست.

از این ها که بگذریم خیلی از دوستداران و عاشقان بهاره رهنما که بعد از هر پست و استوری خانوم بازیگر زبان به تحسین و ستایش می گشاند بعد از تماشای خودنمایی تازه خانم این پرسش برایشان مطرح شد که حاج امیر کجاست؟ چرا مدتی حضورش در کنار بهاره کمرنگ شده؟

برای پاسخ به این پرسش سری به اینستاگرام امیر خسرو عباسی زدیم و دیدیم که ایشان نه تنها با بهاره به کیش نرفته بلکه بعد از مدتها به سراغ دخترش انیس خانوم رفته و برای پاسخ به کسانی که از ایشان گله کرده بودن که چرا خیلی به انیس توجهی ندارد یک سلفی با دخترش هم گرفت و استوری کرد.

amir_khosro_abbasi_2740897321204252799_6427035721

اما چرا حاجی بعد از مدتها سلفی با انیس را استوری کرد؟ ماجرا از این قرار بود که به تازگی ویدیویی از انیس خانم منتشر شده از پدرش ناراحت است و حرف هایی نه چندان جالب میزند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

رابطه بهاره رهنما و حاجی سرد شده؟

این ماجراها و یکسری فکت های دیگر نظیر آنفالو کردن حاجی توسط بهاره خانوم و حضور کمرنگ امیر خان در تولد بهاره رهنما باعث شد که این شایعه در فضا یمجازی بپیچد که رابطه بهاره و حاجی دیگر به گرمی گذشته نیست و حتی برخی رسانه ها از جدایی و طلاق محتمل این زوج خبر دادند که البته تکذیب شد.

amir_khosro_abbasi_1634314152

حالا که از بهاره و حاجی گفتیم بد نیست مرور کنیم که این زوج اصلا چگونه با هم آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند. 

بهاره رهنما در یک لایو توضیح داد که پدرش با ازدواج او مخالف بود. در ازدواج اول سن بهاره رهنما 19 سال بیشتر نبود که به جدایی انجامید.

بهاره رهنما در ازدواج دوم 41 سال داشت و امیر همسر دومش وقتی با پدر و مادر بهاره رهنما صحبت کرد کاملا نظر آنها عوض شد و مادرش گفت تا پشیمان نشده است بله را بگو!

نکته جالبی که بهاره رهنما به آن اشاره می کند علاقه مند شدن به حاجی بعد از دیدنش و سکوت کردن است و اینکه منتظر وایستاد تا حاجی خودش جلو بیاید.

همچنین می گوید پدرش به شدت مخالف ازدواج او بود و می گفت تو دختر خیلی کاملی هستی و نیاز به ازدواج نداری !

بهاره رهنما گفته است که دیگر در عشق به دنبال هیجان نیست بله آرامش برایش مهم است.

بهاره-رهنما-و-پدرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    چقدر زشته آدم توی این سن وسال ادای جوانا رو دربیاره

    • ناشناس ارسالی در

      اونا دلشون جوانه ما پیر شدیم

  • پروانه ارسالی در

    این بهاره شورشو در آورده لوس

  • حمید ارسالی در

    بیچاره بهاره رهنما از زمانی که همسر اولش رفته ازدواج کرده و یک خانمی که ۲۵ سال از خودش کوچکتره رو کرفته و ظاهرا دکتر روانشناس هم هست الکی داره در فضای مجازی خودش رو خوشحال نشون میده!؟ و دچار خود شیفتگی و روانی شده به نظر میرسه ایشان بجای اینکه اینقدر خودش در فضای مجازی نشون میدیده و برا دید شدنش از هر روشی استفاده میکنه یک وقتی بزاره تا حالش از این بدتر نشده به درمان خودش پیش یک دکتر روانشناس برای درمان مراجعه بکنه اگر ایشان با همین روش ادامه بده شک نکنید کارش به جاهای باریک می کشه....

    • ناشناس ارسالی در

      آفرین 👏👏👏👏‌گل گفتی

  • بهنام ارسالی در

    کی ازاسایش بدش میادنمیشه کارنیست حقوق کم مشکلات زیادشده

  • Fatemeh ارسالی در

    من نمیخوام از این رهنما طرف داری کنم چون اصلآ ازش خوشم نمیاد ولی داره راس میگه خو واقعآ اون آدمی که نتونه بعد از ۳۰ حالا یا بعد از مدتی که ازدواج کرده اگه واقعآ نتونه زندکی خوبی برای اطرافیانش فراهم کنه بی دست و پا هست.💤
    در ضمن این دختر بیچاره انیس خانم که این ویدئو رو گذاشته بود واقعآ حق داره باباش اصلآ واسش وقت نمیزاره به نظر من خیلی حق داره واقعآ🖤

  • ناشناس ارسالی در

  • ناشناس ارسالی در

    همش عکس وفیلم وچرت وپرت میزاره که دلش خوش باشه بیچاره

  • ایرانی ارسالی در

    خانم رهنما یه جوری میگید زحمت کشیدم انگار مردم عادی نمیکشن شما بایه ماه کار کردن پول کلان میگرید که کارتون زحمتی نداشته و ندارد ولی مردم عادی صبح تا شب کار میکنن با حقوق ناچیز پس مردم بی دست و پا نیستن حقشونو نمیتونن بگیرن

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که روناک یونسی چرااینجوری شده.

  • سحر ارسالی در

    این خانم روانیه ..دلقک روزگار.. هیچ کی نیست جلو اینو بگیره

  • ناشناس ارسالی در

    ولی پیمان خودشو نجات داد

  • ناشناس ارسالی در

    خوش باشی همیشه بهاره رهنما جان...انشالله همه ملت ایران مثل شما روی اسایش وراحتی رو ببین...وانقد بخیل وحسود نباشن که یک نفر از خوشحالیش وحال خوبش عکسی میزاره دلدرد بگیرن...قلبتونو صاف کنید

  • زهره ارسالی در

    الهی سایه هیچ پدر و مادری از سر بچه هاشون کم نشه دختر آقای خسروی کنار پدرش چقدر زیبا و دلنشینه

  • سهیلا ارسالی در

    من در عجبم دختر حاجی چقد باحجاب
    ولی زنش رو فقط تشویق به نماز اول وقت کرده
    ولی در باره حجاب چیزی نگفت در صورتی که کسی نمازه اول وقت رو تشخیص بده باید حجابم چه اندازه رعایت بشه باید تشخیص بده

    والا نمیدونم
    این دوتا باهم جور در نمیاد

  • ناشناس ارسالی در

    حاجی از اول همون تیپ و قیافه بود همونجوریم موند بهاره خانوم انواع ادا اصولا را درآورد آخرشم خودشو از ریخت و قیافه انداخت 😅 عزیزم خوشبختی داد زدن نمیخاد . اگه خوشبخت باشی همه خودشون حس میکنن مردم عقل و شعور دارن

  • تاج خاتون ارسالی در

    حالا یکی موفقه بده؟!
    فقط شما خوبین😏

  • نازنین ارسالی در

    آخه شما چیکار به زندگی مردم دارید
    به شما چیزی مرسه

  • م ارسالی در

    ببخشین ها حقوق ها فرق میکنه بی دست پا خودت هستی ، شما از بس پول زیاد دارین که دیوانه شدین

  • بی نام ارسالی در

    توکه میگی پول واینا پس خدا کجای زندگیته.....هرچی داری از کار نیست از خداس....بقول قدیمیا به پولت نناز که به شبی بنده به خوشگلیتم نناز که به تبی بنده......قران رو گرفتی دستت نمایشی....کسی که قران رو واقعا بخونه واز مفهومش با خبر بسه این رفتارا و گفتارا رو نخواهد داشت چون قران همه مارو تشویق به تقوا میکنه وضمنا هم سفارش به پوشیده بودن و داشتن حجاب...

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که اینا انگار وضع کشور رو نمیدونم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعآدیوونه هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها