|

سیر خفن شدن "صبا راد" با مانی جونش؛ خانوم مجری مقنعه ای یهویی چه پلنگ شد!

saba rad shayanews

صبا خانوم راد در اینستاگرام حسابی شکوفا شده و هر روز کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر می کنه و این طریق حسابی پول درمیاره

لینک کوتاه کپی شد
3

صبا راد جزو چهره هایی است که کاملا درگیر اینستاگرام و تبلیغات شده و تقریباً به هیچ شرکت و برندی هم نه نمی گوید و هرکس و هر چیزی که به او پول بدهند را تبلیغ می کند.

به گزارش «شایانیوز» صبا خانوم کارش را با مجری گری در صداوسیما شروع کرد و البته هیچ وقت مجری درجه یکی نشد و نهایت حضورش در برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج بود. صبا راد اما به یکباره سال 98 تصمیم گرفت از تلویزیون خداحافی کند. او که با مانی رهنما (خواننده) ازدواج کرده بود بار سفر بستند و راهی ترکیه شدند. تیپ و ظاهر صبا خانوم در ترکیه با آنچه از او در ایران دیده بودیم کلی فرق می کرد اما دیگر خیلی در قید و بند حجاب نبود و عکسی های منتشر می کرد که در قامت صداوسیمای ایران هیچ توجیهی نداشت.

sabarad.official_2727964773949094496_1108653063

در ابتدا تصور می شد صبا از انتشار این تصاویر خیلی هدف و برنامه خاصی ندارد و فقط برای fun و سرگرم بودن خودش در غُربت د اینستاگرام فعالیت می کند. اما داستان اصلاً به این سادگی ها نبود و صبا خانوم برای تک تک پست ها و استوری هایش برنامه داشت.

صبا با این عکس هایی که منتشر می کرد کم کم تو اینستاگرام فالوور گرفت و پیج اینستاگرامش رونق گرفت از طرفی خانم مجری به خوبی می دانست مادامی که در ترکیه است کمتر شرکت و برندی برای تبلیغ به او مراجعه می کند پس تصمیم گرفت بعد از یک سال و اندی حضور در ترکیه به همراه آقا مانی به ایران برگردند.

صبا راد به ایران آمد و از تک تک لحظاتش در اینستاگرام عکس و استوری می گرفت و حتی فالوورها و دنبال کنندگانش را به خصوصی ترین فضای زندگی اش هم وارد کرد.

Untitled

بدین ترتیب صبا راد در عرض دو سال از آن خانم مجری ساده و البته خوش لحن تلویزیون به یک بلاگر و شاخ اینستاگرامی تبدیل شد.

به تازگی هم صبا خانوم برای یک سالن آرایش خفن کلی خودش رو به زحمت انداخته که ودیدیو این تبلیغ را می تونید در ادامه مشاهده کنید.

مانی رهنما همسر خواننده صبا راد است که ظاهرا همانند بهاره رهنما با ازدواج و شوهر دومش حسابی شکوفا شد و پایه برای جنگولک بازیاش پیدا کرد. البته که آقای شوهر میدونه داره چیکار میکنه و صبا راد از طریق اینستاگرام روزانه تبلیغات بسیاری میزاره و برای هر 15 ثانیه هم میلیونی پول میگیره. در ادامه نمونه ای از این استوری های پر محتوا رو که برای کاربرا میزاره مشاهده می کنید.

صبا به تازگی هم برای تبلیغ یک برند لوازم آرایشی که خیلی اسم و رسم شناخته شده ای هم ندارد کلی ویدیو پر کرد و استوری گذاشت و کلی ناز و کرشمه از فالوورها و دنبال کنندگانش خواست تا محصولات این برند را خریداری کنند.

صبا خانوم راد از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 745 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرساده است را مشاهده می کنید.

55

اگر به پیج صبا راد سر زده باشید به راحتی با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که صبا خانوم از اینستاگرام به راحتی روزی 10 تا 15 میلیون درآمد دارد. که در ماه حدود 400 میلیون تومان خواهد شد که با درآمدش از صداوسیما اصلا قابل مقایسه نیست. البته به این عدد اضافه کنید پولی که صبا از اجرای مراسم ها و جشن های مختلف می گیرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها