|

سناریوی لوسِ "صبا راد" برا فالوورا؛ ظاهراً نمایش اندام و چیزای خصوصی کم بود!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر شاخ امروز می باشد که هر روز با انتشار یک لوس بازی سر فالوور هارو گرمم کرده بلکه خودش پول رو پول بزاره!

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که مدتی پیش از تلویزیون ایران کناره گیری و مهاجرت کرد اما دوباره به کشور بازگشت. وی حالا تبدیل به یکی از فعال ترین بلاگر های اینستاگرامی شده که سوراخ به سوراخ زندگی اش را در فضای مجازی می ریزد.

به گزارش«شایانیوز» صبا راد هم مثل خیلی از همکارانش بعد از خداحافظی از تلویزیون یهو حجابش به شدت آب رفت. صبا خانمی که بعد از حواشی ایجاد شده برای مرحوم آزاده نامداری او را دو رو خطاب کرده بود حالا خودش دست آزاده را از پشت بسته و هر بار بی حجاب تر از پیش در اینستاگرام دیده می شود. 

البته همان طور که میدانید شُل حجابی و بیرون ریختن اندام لازمه کار بلاگری است که ظاهرا این چاشنی ها نباشد فالوور جذب نمی شود! صبا راد روزانه استوری های زیادی منتشر می کند و در آخرین استوری های بی نمکش هم آقای شوهر مثلا صبا رو میترسونه!

اما اصلا این داستان های مسخره برای چی بود؟ صبا راد در اینستاگرام به تعداد بسیار بالایی تبلیغ می کند وقتیم که تعداد معرفی میره بالا نشون دهنده اینه که هر چیزی رو تبلیغ میکنه! این استوری ها هم پیش زمینه یک تبلیغ با هزینه بالا بود.

مثلا صبا خانم و مانی قصد خرید روکش مبل دارند اما وقتی به استوری های جلوتر میرید متوجه تبلیغات خانم مجری می شود.

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 700 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

در ادامه قیمت های مختلف او را که مدیر تبلیغاتش فرساده است را مشاهده می کنید.

صبا راد

او تمام جزئیات زندگی اش را با کاربران در میان می گذارد. از کاهو خورد کردنش گرفته تا قر و قمیشش در اتاق خواب! 

او حالا راه و روش نگه داشتن خانم های ایرانی را در پیجش به خوب یاد گرفته و با انتشار عکس و فیلم های خوش آب و رنگ از خود و روزمرگی اش به بیش از 700 هزار دنبال کننده رسیده. صبا راد همانند همه بلاگر ها عاشق شوهرش است و زندگی بسیار عالی را نشان می دهد بون ان که این را در نظر بگیرد شاید خیلی از کاربرانش توان مالی خوبی را نداشته و حسرتی به دلشان بنشیند.

صبا راد خیلی وقت ها هم از خورد و خوراک لاکچری شان عکس و فیلم میگذارد که قطعا این کار هم زیاد درست نیست چون در این شرایط اقتصادی خیلی ها توان خرید و خوردن ای غذا ها را ندارند.

صبا راد

بیوگرافی صبا راد

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مردم عادی ارسالی در

    به ما چه ربطی داره !!!!

  • مریم ارسالی در

    فکر نکنید خانم صبا راد کمبود شخصیت دارن .خیر .این به اصطلاح لوس بازی ولودگی راهی واسه ی درآمد کلانه

  • زیبا ارسالی در

    خیلی جلفی بد بخت😒😒😒😒😒😒😒😒😒

  • هرمز ارسالی در

    این ها پیش خود فکر می‌کنند با این کار در انستاگرام محبوب می شود و زندگی لاکچری شان به رخ مردم می کشد کاربران اینها را مسخره می‌کند اینها جز اینکه مسخره می شوند معروف هم نمی شود این ها چون هنرمند هستند می‌خواهند از طریق استاگرام مشهور شوند اگر زندگی لاکچری و خوبی داری برای خودت داری هر چیزی جنبه می‌خواهد و شما می‌خواهید با این کار سوء استفاده کنید به کسی ربطی نداره شما چه تیپی دارید چون شما هنرمند هستید میخواهید از مردم سوء استفاده کنید و جیب تان را پر کنید

  • هرمز ارسالی در

    خانم صبا یک هنرمند از اینستاگرام گدایی نمی‌کند

  • هرمز ارسالی در

    فکر نمی کنی خانم این کارها قدیمی شده است لطفاً شما زندگی لاکچری تان را به رخ مردم نکشید این کارها قدیمی شده است ۴۰ سال پیش قبل از انقلاب مرسوم بوده است حالا شما فکر می کنید هنرمند هستید باید زندگیتان را به رخ مردم بکشید همه مردم زندگی لاکچری دارند ولی به رو هم نمی کشد شما در اینستاگرام دارید خودتان را بزرگ می کنید و پول در می‌آورید افرادی هستند خودشان زندگی لاکچری زیادی دارند ولی به رخ مردم نمی کشند کاربران این را فهمیده اند که دست‌های پشت پرده هست با مشهور شدن شما پول به جیب ما نمی رود شاید شما به عنوان قمار بتوانید در اینستاگرام شرکت کنید و زندگی خود را دلاری کنید کاربران دیگر همه چیز را فهمیده اینقدر زندگی تان را به رخ ما نکشید و زندگی لاکچری به درد خودتان میخوره در کشورهای پیشرفته از این زندگی ها زیاد هست ولی به رخ مردم نمی کشند شما خودشیفته و ندید بدید هستید

  • محمد قیصری ارسالی در

    خانم صبا راد از هنرمندان و سلبریتی های محبوب و کاردرست ایرانه.روحیه خوب و شادی داره و انرژی مثبتی هم به فالوور هاش میده ، وگرنه تعدادشون به هفتصد هزار نفر نمی‌رسید

  • بی نام ارسالی در

    جلف بدبخت

  • ژاکلین ارسالی در

    کارای ایشون عجیبه وواکنش مردم مزخرف ماعجیبتر

  • ز ارسالی در

    ندیدبدید.
    خدا قبل پول جنبه به آدم بده که لیاقت داشته باشه

    • هرمز ارسالی در

      این شد یک حرف حسابی که خدا قبل از پول به انسان جنبه بدهد

  • ساناز ارسالی در

    خیلی دوست دارم خانوم صباراد رو، خیلی باشخصیت ونازهست خدایی

  • ناشناس ارسالی در

    حالمون بهم نزنید حضرت عباسی .چرا فکر میکنید مهمید .تو فالوورت کجا بود آخه؟! ،تو کجا میری و چی میخوری و .....،ب مردم چ ربطی داره ،اینقدر حال بهم زن نشین ،دل و روده مردمو بالا نیارید ،ی نگاهی ب سنتان کنید ،ادا و اصول بچگانه درنیارید ،از بچگی کمبود توجه داشتین مگه ؟!کم سبک باشین .مگه تازه ب دوران رسیده هستین.بقران بقران بقران ،حال مردم خراب میشه .مردم اینقدر دغدغه دارن که نگو و نپرس .

  • سحاب ارسالی در

    ازهمه بدبخت تراون۷۰۰هزاری هستند که این سلیبریتی های دلقک رو پروبال میدن

  • ناشناس ارسالی در

    وای چقد جلف وبدرد نخوره

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا چقدر لوس و مسخره.

  • حسین ارسالی در

    خدایا آخر عاقبت مارو ختم به خیرکن!هرکی یه گوشی دستش گرفته و از دستشویی رفتنشون هم فیلم میگیرن!!

  • ناشناس ارسالی در

    ربطی به کسی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    البته این نوع ادمها روی حماقت ملت حساب باز می‌کنند و البته برنده هم هستند!!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها