|

در برنامه شام ایرانی فریبا نادری میزبان می شود

شام ایرانی فریبا نادری آماده پخش است. ساختار شام ایرانی الهام گرفته از مجموعۀ تلویزیونی (Come Dine with Me) است که در کشورهای مختلفی چون…

لینک کوتاه کپی شد

شام ایرانی فریبا نادری را می توانید در تلوزیون های اینترنتی مشاهده کنید. در قسمت‌های اول تا سوم شام ایرانی به نوبت سلطانی، گودرزی و ادبی میزبان بودند و حالا نوبت به نادری رسیده که میزبانی اش را به رخ بکشد. فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و شهره سلطانی بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

تاکنون پنج فصل از « شام ایرانی » به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده از جمله پوریا پورسرخ، سامان گوران، نیما شاهرخ‌شاهی، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، علی مسعودی (مشهدی) و میرطاهر مظلومی همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

شام ایرانی فریبا نادری

شام ایرانی فریبا نادری

شام ایرانی چگونه برنامه ای است؟

« شام ایرانی » هر هفته پنجشنبه ساعت 20 در وی‌او‌دی‌های فیلیمو و نماوا قابل تماشا است و همچنین در سایت سلام سینما نیز قابل دانلود است. این برنامه برای عرضه در رسانۀ خانگی ساخته شده‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

ساختار شام ایرانی الهام گرفته از مجموعۀ تلویزیونی (Come Dine with Me) است که در کشورهای مختلفی چون استرالیا، کانادا، انگلستان، آمریکا و … با شکل و فرمی مشابه و البته با نام‌های متفاوت ساخته و پخش شده‌است. فقط در انگلستان ۸۲۴ قسمت از این برنامه در قالب ۲۵ فصل تاکنون تهیه و پخش شده‌است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها