|

نسخه پیچی فریبا نادری واسه شاخ اینستایی شدن؛ "لباتو غنچه کن چشماتم خمار"

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی است که ظاهرا می خواهد در جهت شاخ شدن در اینستاگرام فعالیت کند و خود را به گونه ای دیگر به شهرت برساند.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد و به شهرت رسید و به عبارتی ره صد ساله را یک شبه رفت این روزها حضور پررنگی در اینستاگرام و فضای مجازی دارد.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری شوهری پولدار دارد که زندگی مرفهی را برای خانم بازیگر فراهم کرده است. وی بسیار علاقه مند به فضای مجاز و سلفی گرفتن می باشد به گونه ای که اگر از طرفداران او در اینستاگرام باشید قطعا تصاویر یهویی و بدون ژست زیادی از او دیده اید.

فریبا نادری همانند برخی از خانم های بازیگر که این روزها به خوبی هم می شناسیدشون قرتی است و فیلتر های داف طور اینستارو هم خیلی دوست دارد اما از حواشی بدی برخوردار نیست که بخواهد مثل خانم بهاره رهنما زیر و روی کار و شوهرش را برای جذب فالوور در اینستا بریزد! در ادامه پست های جدید این بازیگر زن را مشاهده می کنید که جملاتی انگیزشی هم چاشنی کارش کرده است.

فریبا نادری

فریبا نادری در کپشن پستش نوشت:

خودت باش.... نه اون کسی ک مردم میخوان باشی.

فریبا نادری

اما به تازگی درست پس از مهناز افشار که در زاگرس به نام خود و دخترش دو نهال کاشت، فریبا نادری هم این عمل زیبا را انجام داد و برای نهال بلوط کاشت و شناسنامه ان را هم منتشر کرد.

این کار حتی اگر از روی چشم و هم چشمی هم باشد خوب است زیرا هم به طبیعت کمک شده و هم تبلیغی مثبت در جهت انجام دادن کاربران هم شده.

فریبا نادری

خانم بازیگر در تمنای دیده شدن؟!

اما مورد که در پیج فریبا نادری دیده می شود عکس های بی سر و تهیست که مشخصه برای جذب فالوور و خودنمایی منتشر میشه. برخی از کاربران بر این عقیده اند که فربا ناری با این کار و زدن هشتگ های بی ربط و عجیب سعی بر شاخ شدن در اینستاگرام را دارد.

در ادامه نمونه ای از عکس رنگی خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

فریبا نادری و همسر اولش مسعود رسام
فریبا نادری و همسر اولش مسعود رسام
فریبا نادری و همسر دومش مهرداد طباطبایی
فریبا نادری و همسر دومش مهرداد طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فریبا ارسالی در

    تو چه طور وجدان آسوده وراحتی داری وقتی بچه آزاده نامدار ی رو میبینی آنوقت خودت هر غلطی دلت میخواد می کنی فقط از خدا بترس

  • علی ارسالی در

    مگه دل نداره

  • ناشناس ارسالی در

    از بس خوشکل هم هست
    باید هم به خودش بنازه

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی‌خوشکله‌

  • مریمی ارسالی در

    دوسش دارم عاااالیه فریبا جون

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ۴۰‌سالته همسنای تو داماد دارن با اون قیافه داغونت

  • ناشناس ارسالی در

    قیافش چقد زشته بدم میاد ازش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها