|

افتضاح تازه "ریحانه خانوم"؛ رمانتیک بازی با مرد سن بالا؛ آقا کی باشن؟

ریحانه پارسا به تازگی ویدیویی منتشر کرده که خیلی عاشقانه و رمانتیک با فردی که سن و سال بالایی دارد در حال پیاده روی است.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا که در ایران با مهدی کوشکی بود و بعد از اینکه به ترکیه مهاجرت کرد با چندین نفر در رابطه بود از پویان مختاری و امیر تتلو گرفته تا این اواخر اشکان مستی اما حالا به نظر می رسد ریحانه پارسا با شخص جدیدی وارد رابطه شده که چندین سال از او بزرگتر است.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا 23 ساله حدود 2 سال پیش و در حالی که در ایران کاملا جا افتاده بود و سیل فیلمانه و پیشنهادات سینمایی به سمتش روانه می شد تصمیم به مهاجرت گرفت و از ایران رفت. ریحانه در ترکیه کارهای عجیب و غریب زیادی انجام داد از مصاحبه و گفتگو با مسیح علینژاد خبرنگار ضد انقلاب گرفته تا دوستی و همکاری با سایت های شرط بندی و قمار و البته کشف حجاب و انتشار تصاویر برهنه و منشوری، به واقع ریحانه در ترکیه همه پل های پشت سرش را خراب کرد و بعد از مدتی هم از چشم ها افتاد و اطرافیانش هم در ترکیه یک به یک او را ترک کردند و کار به جای رسید که ریحانه در ترکیه تنها و افسرده شد.

divanebycassowary_1638031675

ریحانه تند تند عاشق میشه؟

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی و شاخ اینستاگرام فعلی که بعد از مهاجرت به ترکیه حواشی زیادی ایجاد کرده بود و کاملا در منجلاب فساد غرق شده است در یک اقدام قابل پیش بینی از ترکیه رفت. البته اینکه ریحانه پارسا از ترکیه به کجا رفته هنوز مشخص نیست و برخی می پگویند ریحانه هم به مانند پویان مختاری و دنیا جهانبخت به انگلیس رفته و برخی دیگر با این استدلال که ریحانه پول زندگی در لندن را ندارد از اوکراین به عنوان مقصد احتمالی ریحانه پارسا نام می برند.

ریحانه پارسا البته از وقتی که به ترکیه رفت اسمش در کنار چندین نفر آمد از امیر تتلو پویان مختاری گرفته تا این اواخر که پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذراد که عکاس می باشد اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه ندارد و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک بودند. اما به تازگی ریحانه پارسا پستی منتشر کرده که در حال قدم زدن در کنار یک مرد سن بالا است که به نظر شوگرددی ریحانه خانوم است.

ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد فردایش سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. خود ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال بسیار خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و موهای را تراشید.

ریحانه پارسا: پدرم بی شرف و مادرم ...... بود

ریحانه پارسا دختر جوان ایرانی که تا یک ساله پیش از او به عنوان سوپراستار سینما یاد می شد بعد از اینکه به ترکیه مهاجرت کرد و در منجلاب فساد فرو رفت روز به روز وقیح تر می شودبه طوری که ریحانه پارسا چندی پیش و در یک توئیت پدر و مادرش را با الفاظی زشت و زننده مورد خطاب قرار داد و برای آن ها آرزوی مرگ کرد. 

ریحانه+پارسا

رابطه ریحانه پارسا با مهدی کوشکی چگونه بود؟

ریحانه پارسا زمانی که در ایران هم که بود مهدی کوشکش را همسر خود اعلام کرد اما بعد ها در ترکیه اعتراف کرد که ازدواج آن ها تنها در حد یک صیغه بوده که آن هم دلیلی داشته. ریحانه در یکی از استوری هایش گفته بود هیچ عشق و علاقه ای بین آن ها نبوده و او فقط برای اینکه از چشمان ناپاک مردان هوس باز حداقل برای مدتی در امان باشد با مهدی کوشکی در ظاهر ازدواج کرد.

divaparsaa_2679884266781877511_48156249988

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • همتا ارسالی در

    واقعلا خیلی بده یه دختر کچل کنه

  • سعید ارسالی در

    اگه مردم هم بخوان امثال این دخترکه رو فراموش کنن، امثال شماها نمیذارید و همینطور پشت سر هم دربارشون چرت و پرت و اراجیف مینویسید، بس کنید دیگه حال آدم از همه تون بهم میخوره، اه اه اه

  • الیسا ارسالی در

    نمیدونم چرااینقدر ازاین بشربدم میادتحوع اوره

  • لیسا ارسالی در

    کسی ک ب پدرومادرش بی احترامی کنه فوهش بده حقشه هربلای سرش بیاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها